Waar zie je dat nou weer?!quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
hans je gaat megahard vandaag je zit al op 300+ posts
Ik ben op het eind van SR wel benieuwd naar alle cijfers van het forum!quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ja, Hans is lekker aan het doorpostenquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gaat trouwens nog wel minder worden. Voor het zelfde geldt is het over een paar dagen geen zak aan omdat er te weinig gebeurd. Laten we dat laatste niet hopen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:58 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, Hans is lekker aan het doorposten
"ZEKER OUWE"quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:58 schreef Marc63 het volgende:
Dat was de eerste keer dat ik bewust de ZEKUR OUWE reclame hoorde. Nu al zwaar irritant.
Hoezo? Wat is daar voor gedaan? UItleg?quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
het vorige topic heeft 3,40 opgeleverd voor de serious request
Moet je doen, geen ZEKKER OUWE!, maar Annemiekquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:01 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ga zo ook lekker op tv volgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 cent per post gedoneerd door Danny?quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
het vorige topic heeft 3,40 opgeleverd voor de serious request
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |