IK vind die kerstplaat van de Wombats ook wel lekker. Maar die zal het wel niet worden aangezien de Wombats vorig jaar al de anthem hadden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ga voor Ray M of Fake Blood - Mars.
Lijkt me mooi om een keer van binnen vandaan mee te maken. Ik neem aan dat Giel zich voor de camera's kan inhoudenquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:44 schreef gateway het volgende:
benieuwd wat merel er van gaat vinden
quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:44 schreef Sjimmie het volgende:
Twitter Domien: Hilarisch! Tjibbe moet draaien in Friesland. Komt daar net aan... staat er een Serious Request Landrover voor de deur! Van wie?!
Mooi bedragquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
zweden heeft 303909.38 euro opgehaald
Maar sowieso maar 9 miljoen inwoners en natuurlijk pas voor het eerste jaar.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk nog wel tegen vallen ook, zweden is toch veel groter.
Leuke plaat inderdaad maar het is een kerstplaat en dat is wel een beetje een nadeel, denk ik.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:45 schreef Krambo het volgende:
[..]
IK vind die kerstplaat van de Wombats ook wel lekker als. Maar die zal het wel niet worden aangezien de Wombats vorig jaar al de anthem hadden.
Held!quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:47 schreef 3FMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat hij het doet, maar als hij het doet is het een feit: Mijn eerste foto upload op Fok!
bewijst maar weer dat het een triangle josti is.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:48 schreef Impry het volgende:
Haha, Giel inderdaad elke keer met die kerstbellen
quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:47 schreef 3FMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat hij het doet, maar als hij het doet is het een feit: Mijn eerste foto upload op Fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |