Een jaren 80 zangeresje met 3 Nederlandse top 10 hits op haar naam.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:27 schreef belsen het volgende:
Met wie hebben The Hives een kerstnummer opgenomen?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:00 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Cindy Lauper
Ik hoop dit weekend eindelijk tijd te kunnen maken.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:03 schreef ranja het volgende:
belsen, kom jij nog met een jubileum vraag eigenlijk?
quote:is een in 1991 door Sony geïntroduceerd digitaal medium dat oorspronkelijk bedoeld was om de gewone muziekcassette te vervangen.
bestaat in twee uitvoeringen: een magneto-optische versie om te beschrijven en te lezen en een optische versie om alleen te lezen.
Ik hoop er dit weekend aan toe te komen, maar zit erg krap in de tijd helaas.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:14 schreef ranja het volgende:
Het valt me tegen hoeveel vragen er tot nu toe zijn gepost. 7 geloof ik. En dat na er bijna een jaar naar toegeleefd te hebben
Een aantal mensen heeft een reden opgegeven, maar ook van een hoop hoor je helemaal niks. Bukgeit, schaap, newbie, burnett, etc... zou leuk zijn als er wat meer vragen bijkwamen.
quote:In Decemberconfessed to an unusual phobia: he is terrified of long second toes. The fear was revealed when he appeared on a US TV show and was unable to look at fellow guest Kate Beckinsale's feet.
Hij wel ja.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:59 schreef belsen het volgende:
P. Diddy?
Van wie is deze ouwejaarskraker uit 2007?quote:Twaalf voor acht, halte Koningsbeek, een letter ontbreekt
Vuurwerk knalt en het regent al een week
Vijf voor acht Anton stapt in, de buschauffeur zegt niks
Hij kijkt weer naar de ring aan zijn hand
En Anton groet de mensen maar
Ze schelden op het weer of op elkaar
En ergens is het feest
De deur gaat dicht, de bus rijdt weg, en Anton van der Laar vindt het raar
Hij doet gewoon alsof het sneeuwt, alsof het thuis gezellig is
De dagen tussen kerstmis en nieuwjaar, dan doet hij maar alsof het wel weer over gaat
Daar zit Anton van der Laar in de laatste nachtbus van het jaar
Jahoe! Na 18 minuten.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:26 schreef methodmich het volgende:
Spinvis uiteraard
Colombia of Afghanistan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:40 schreef bigshadow het volgende:
poedersneeuw
quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:56 schreef Mark het volgende:
Hm, ik kom een beetje binnen in een uitgestorven topic
quote:Op zondag 21 december 2008 08:18 schreef Mark het volgende:
Dat lijkt me meer een vraag voor een ander subforum
quote:Op zondag 21 december 2008 12:12 schreef ranja het volgende:
Caesar?
quote:Op zondag 21 december 2008 14:19 schreef Gambolputty het volgende:
Audrey LAnders?
Ik was vorig jaar bij deze popquiz en ik vond hem toen.quote:Op zondag 21 december 2008 19:50 schreef ranja het volgende:
Ik ben terug, maar zal deze niet inkoppen tenzij het te lang duurt
Weekend van het Kippevel in Ekko
El Pino & the Volunteers
Roosbeef![]()
)+
Popquiz
Uitslag van de Popquiz
Nou ja, ik was samen met een vriend, met z'n 2en 12 of 13e geworden in een deelnemersveld van zo'n 25-30.
Three Imaginary Boys waren 5e.
quote:Op zondag 21 december 2008 19:50 schreef ranja het volgende:
Uitslag van de Popquiz
Three Imaginary Boys waren 5e.
Fragmenten, wel veel maar ook een ronde mash ups met soms 4 nummers door elkaar en een ronde foto's (anders dan in Amstelveen alleen foto's dus niet gelijk met een muziek ronde) en een met connecties, dus wel fragmenten maar dan dat ze per 3 iets met elkaar te maken hadden.quote:Op zondag 21 december 2008 19:58 schreef belsen het volgende:
Ik was vorig jaar bij deze popquiz en ik vond hem toen. [ afbeelding ]
Weinig origineel en eigenlijk alleen maar fragmenten. Was het nu anders?
Cafca +1quote:Op zondag 21 december 2008 20:50 schreef cafca het volgende:
Manuel Goodbye
Hij heeft in totaal 6 top 40 hits gehad, zag ik net!quote:Op zondag 21 december 2008 21:11 schreef Burnett het volgende:
manuela
Oh, die foto stond er nog niet toen ik antwoorde, dacht dat het cryptisch wasquote:Op zondag 21 december 2008 20:58 schreef cafca het volgende:
Nou een vlugge dan, wat is zijn grootste hit?
[ afbeelding ]
Who needs Sonja Bakker anywayquote:
Nee, wel een bekende muzikale vader en moederquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:51 schreef ranja het volgende:
Rufus Wainwright?
Ojee, is het de autistische zoon van Rob de Nijs en Belinda Meuldijk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, wel een bekende muzikale vader en moeder
Niet engelstalig.
Mwah, de voornaam schenk ik je: Thomas Dutronc.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:44 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ander bekend stel: Jacques Dutronc en Francoise Hardy...maar hoe de zoon heet
quote:And half and hour later we packed up our things
We said we'd send letters and all those little things
And they knew we were lying but they smiled just the same
It seemed they'd already forgotten we'd came
Leuk nummer, niet herkend helaas.quote:
Ik vind het ook een erg leuk nummerquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:30 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Leuk nummer, niet herkend helaas.
quote:is an American folk rock band formed in 1986. The band consists of singer Glen Phillips, guitarist Todd Nichols, bassist Dean Dinning, and drummer Randy Guss.
quote:Now we're back at the homestead
Where the air makes you choke
And people don't know you
And trust is a joke
We don't even have pictures
Just memories to hold
That grow sweeter each season
As we slowly grow old
quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:13 schreef ranja het volgende:
Nee, veel meer pop
Gemma Hayes zou ik nooit durven vragen, wist niet dat überhaupt iemand die kende
quote:I'm down to earth like this
Rockin this business
I've grown up so much
I'm in control and loving it
knars +1quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:22 schreef knars het volgende:
Jennifer Lopez - Jenny from the block?
quote:Someone call the doctor
Got a case of a love bipolar
Stuck on a rollercoaster
Can't get off this ride
die ja.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:18 schreef ranja het volgende:
of bedoel je misschien Kate Perry, met Hot Cold?
volgens mij niet, ik had nog nooit van haar gehoord tot I kissed a girl.quote:
ik ook nietquote:Op woensdag 24 december 2008 11:33 schreef bartrid het volgende:
[..]
volgens mij niet, ik had nog nooit van haar gehoord tot I kissed a girl.
Da's sneller dan de vorige keerquote:Op woensdag 24 december 2008 12:34 schreef bartrid het volgende:
talking heads - psycho killer natuurlijk.
natuurlijkquote:Op woensdag 24 december 2008 12:34 schreef bartrid het volgende:
talking heads - psycho killer natuurlijk.
quote:Bread or bikes or garden chairs
or sheds or beds or dancing bears
That's what you do
What you do, mister
quote:Lorry driver, lorry, lorry driver
You're a lorry driver
Oh, lorry driver, oh
You're a lorry driver, mister
ranja +1quote:Op woensdag 24 december 2008 21:13 schreef ranja het volgende:
Britney Spears - Womanizer
Tja, ik kan niet voor anderen spreken, maar ik vind het altijd enorm gezellig in de top 2000 topics.Dus daar verblijf ik wel veel dan. Maar ik ga zeker nog wel een poging wagen hoor om 1 en ander in te leveren. Sommige opgaves (waaronder die van jou) heb ik ook wel een begin mee gemaakt.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:17 schreef ranja het volgende:
Hoezo niet? Bij tenminste 4 vragen hoef je geen geluid te horen, en bij die waar dat wel moet, moet je echt perse àlles horen van de top 2000?
Dat lijkt me wat overdreven hoor. Ik weet alleen wel dat ik zelf deze maand minder tijd dan ooit gehad heb voor ik vakantie had. Dat scheelt natuurlijk enorm. Tot wanneer kunnen we ook al weer inleveren?quote:Volgens mij is dat jublieum topic een beetje zwaar mislukt. Toch zonde. Vooral omdat er al vanaf Mei ofzo naar uitgekeken werd.
Even gecheckt en tot 2 januari las ik... Da's wel krapjes. Nu ja, ik zal mijn best doen.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tot wanneer kunnen we ook al weer inleveren?
Mevrouw_z kwam toevallig vandaag met een cd van Ray LaMontagne aanzetten, zal hem morgen eens luisteren.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Even gecheckt en tot 2 januari las ik... Da's wel krapjes. Nu ja, ik zal mijn best doen.
Welke?quote:Op woensdag 24 december 2008 21:36 schreef Z het volgende:
[..]
Mevrouw_z kwam toevallig vandaag met een cd van Ray LaMontagne aanzetten, zal hem morgen eens luisteren.
Bjorkquote:Op woensdag 24 december 2008 21:39 schreef ranja het volgende:
Deze foto zat in de popquiz van Ekko, van wie zien we hier een jeugdfoto?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:30 schreef peaceman het volgende:
Ik weet alleen wel dat ik zelf deze maand minder tijd dan ooit gehad heb voor ik vakantie had.
nou moet je nog een vraag bedenken ookquote:
Da's de mooiste, vind ik. Vooral Empty, Be here now en Three more days.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:49 schreef Z het volgende:
Er is een mini mevouw_z en een mevrouw_z.
Plaat heet Till The Sun Turns Black.
Burnett +1quote:Op woensdag 24 december 2008 21:53 schreef Burnett het volgende:
dresden dolls
Absoluut, was mijn topper van LL dit jaar.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:04 schreef Burnett het volgende:
Was een sterke afsluiter voor mij op Lowlands dit jaar.
de kerstman hoefde niet lang te denken wat hij .. dit jaar zou schenken. in z'n arreslee nam hij heel veel cadeautjes mee.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:06 schreef peaceman het volgende:
ben bezig met gedichten voor bij de cadeaus van 2e kerstdag...en t wil niet echt lukken.
quote:
quote:Can you hear the sleigh bells coming around the bend
here comes our darkest end
Christmas is here
And the ice burns up the hill until we all lose our feet
Though it never really snows it’s more like horizontal sleet
lubje25 +1quote:Op donderdag 25 december 2008 14:51 schreef lubje25 het volgende:
the wombats
Nee, maar ze hebben wel een kraker van een kerstnummer waar ik ze vooral van ken.quote:
obviouslyquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:56 schreef Neleos het volgende:
Janis Joplin?
Idd, Haddaway is t niet.quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:54 schreef knars het volgende:
Haddaway zou te veel voor de hand liggen, zeker?
methodmich + 1quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:20 schreef methodmich het volgende:
Daar zie ik eerder Stevie Wonder in.
lubje + 1quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:26 schreef lubje25 het volgende:
il divo
Madmaster +1quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:42 schreef MadMaster het volgende:
De Enge Buren
ziek terug van weggeweest...
Dat dacht ik ook...quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:00 schreef Burnett het volgende:
trio hellenique
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Normaal
Brekken Jan Schampschot toch?
quote:Arnhem - In zijn woonplaats Arnhem is vrijdag 28 april 2000 Ruud Eggenhuizen overleden. Begin jaren zeventig was hij beter bekend als. De zanger scoorde in 1970 een nummer-l-hit met '
' en liet daarmee 'Venus' van Shocking Blue achter zich.
Toch wel goed genoeg:quote:Op zondag 28 december 2008 21:46 schreef ranja het volgende:
Italiaans... Raffaella ofzo? moeilijke titel... avor nogwat comminci tout maar dan anders
die had toch maar 2 hitjes?quote:Op maandag 29 december 2008 01:39 schreef Homdeck het volgende:
rihanna?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |