Da's sneller dan de vorige keerquote:Op woensdag 24 december 2008 12:34 schreef bartrid het volgende:
talking heads - psycho killer natuurlijk.
natuurlijkquote:Op woensdag 24 december 2008 12:34 schreef bartrid het volgende:
talking heads - psycho killer natuurlijk.
quote:Bread or bikes or garden chairs
or sheds or beds or dancing bears
That's what you do
What you do, mister
quote:Lorry driver, lorry, lorry driver
You're a lorry driver
Oh, lorry driver, oh
You're a lorry driver, mister
ranja +1quote:Op woensdag 24 december 2008 21:13 schreef ranja het volgende:
Britney Spears - Womanizer
Tja, ik kan niet voor anderen spreken, maar ik vind het altijd enorm gezellig in de top 2000 topics.Dus daar verblijf ik wel veel dan. Maar ik ga zeker nog wel een poging wagen hoor om 1 en ander in te leveren. Sommige opgaves (waaronder die van jou) heb ik ook wel een begin mee gemaakt.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:17 schreef ranja het volgende:
Hoezo niet? Bij tenminste 4 vragen hoef je geen geluid te horen, en bij die waar dat wel moet, moet je echt perse àlles horen van de top 2000?
Dat lijkt me wat overdreven hoor. Ik weet alleen wel dat ik zelf deze maand minder tijd dan ooit gehad heb voor ik vakantie had. Dat scheelt natuurlijk enorm. Tot wanneer kunnen we ook al weer inleveren?quote:Volgens mij is dat jublieum topic een beetje zwaar mislukt. Toch zonde. Vooral omdat er al vanaf Mei ofzo naar uitgekeken werd.
Even gecheckt en tot 2 januari las ik... Da's wel krapjes. Nu ja, ik zal mijn best doen.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tot wanneer kunnen we ook al weer inleveren?
Mevrouw_z kwam toevallig vandaag met een cd van Ray LaMontagne aanzetten, zal hem morgen eens luisteren.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Even gecheckt en tot 2 januari las ik... Da's wel krapjes. Nu ja, ik zal mijn best doen.
Welke?quote:Op woensdag 24 december 2008 21:36 schreef Z het volgende:
[..]
Mevrouw_z kwam toevallig vandaag met een cd van Ray LaMontagne aanzetten, zal hem morgen eens luisteren.
Bjorkquote:Op woensdag 24 december 2008 21:39 schreef ranja het volgende:
Deze foto zat in de popquiz van Ekko, van wie zien we hier een jeugdfoto?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:30 schreef peaceman het volgende:
Ik weet alleen wel dat ik zelf deze maand minder tijd dan ooit gehad heb voor ik vakantie had.
nou moet je nog een vraag bedenken ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |