Ben er aan begonnen. Hopelijk krijg ik ook nog wat antwoorden binnen....quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:32 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik ga zeker nog insturen, maar ik moet eerst de tijd nemen om er goed naar te luisteren.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:19 schreef cafca het volgende:
Om de 1 of andere reden heb ik ineens het idee dat ik bij Mark's vraag best wat meer bands zou kunnen herkennen. Ik zal nog eens een poging wagen, alleen wordt het wel na de kerst, denk ik....
Gek, dat gevoel had ik vanochtend ook opeensquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:19 schreef cafca het volgende:
Om de 1 of andere reden heb ik ineens het idee dat ik bij Mark's vraag best wat meer bands zou kunnen herkennen.
Ik kom ook tot 38, maar moet er nog wel een stuk of 10. Als 28 is wat ik denk dat het is, vraag ik mij oprecht af, wat die er tussen doet.quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:41 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik komt tot 38, moet er nog 6...
[..]
Ik heb geen eens tijd om vragen te beantwoorden, laat staan er ééntje te makenquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:22 schreef Burnett het volgende:
18. Wie zijn die dames?
[ afbeelding ]
Ja, nummer 6 = MadMasterquote:Op zondag 21 december 2008 08:28 schreef Mark het volgende:
[..]
Nog een liefhebber!
Even tijd voor nemen maar ik zag er al een aantal bekende tussen zitten
Dan moet ik er vandaag maar ff voor gaan zitten zonde om dit voorbij te laten gaanquote:Op donderdag 1 januari 2009 09:40 schreef cafca het volgende:
Nog maar nauwelijks 2 dagen! Ik zal de vragen die ik nog niet beantwoord heb, alsnog proberen te beantwoorden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |