quote:Op zondag 21 december 2008 08:18 schreef Mark het volgende:
Dat lijkt me meer een vraag voor een ander subforum
quote:Op zondag 21 december 2008 12:12 schreef ranja het volgende:
Caesar?
quote:Op zondag 21 december 2008 14:19 schreef Gambolputty het volgende:
Audrey LAnders?
Ik was vorig jaar bij deze popquiz en ik vond hem toen.quote:Op zondag 21 december 2008 19:50 schreef ranja het volgende:
Ik ben terug, maar zal deze niet inkoppen tenzij het te lang duurt
Weekend van het Kippevel in Ekko
El Pino & the Volunteers
Roosbeef![]()
)+
Popquiz
Uitslag van de Popquiz
Nou ja, ik was samen met een vriend, met z'n 2en 12 of 13e geworden in een deelnemersveld van zo'n 25-30.
Three Imaginary Boys waren 5e.

quote:Op zondag 21 december 2008 19:50 schreef ranja het volgende:
Uitslag van de Popquiz
Three Imaginary Boys waren 5e.
Fragmenten, wel veel maar ook een ronde mash ups met soms 4 nummers door elkaar en een ronde foto's (anders dan in Amstelveen alleen foto's dus niet gelijk met een muziek ronde) en een met connecties, dus wel fragmenten maar dan dat ze per 3 iets met elkaar te maken hadden.quote:Op zondag 21 december 2008 19:58 schreef belsen het volgende:
Ik was vorig jaar bij deze popquiz en ik vond hem toen. [ afbeelding ]
Weinig origineel en eigenlijk alleen maar fragmenten. Was het nu anders?
Cafca +1quote:Op zondag 21 december 2008 20:50 schreef cafca het volgende:
Manuel Goodbye
Hij heeft in totaal 6 top 40 hits gehad, zag ik net!quote:Op zondag 21 december 2008 21:11 schreef Burnett het volgende:
manuela
Oh, die foto stond er nog niet toen ik antwoorde, dacht dat het cryptisch wasquote:Op zondag 21 december 2008 20:58 schreef cafca het volgende:
Nou een vlugge dan, wat is zijn grootste hit?
[ afbeelding ]
Who needs Sonja Bakker anywayquote:
Nee, wel een bekende muzikale vader en moederquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:51 schreef ranja het volgende:
Rufus Wainwright?
Ojee, is het de autistische zoon van Rob de Nijs en Belinda Meuldijk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, wel een bekende muzikale vader en moeder
Niet engelstalig.
Mwah, de voornaam schenk ik je: Thomas Dutronc.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:44 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ander bekend stel: Jacques Dutronc en Francoise Hardy...maar hoe de zoon heet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |