Nou ik mag ze niet zomaar overal plaatsenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:20 schreef Runx het volgende:
[..]
komen ze in je fobo of hier ? kunnen we meegenieten
Nee dat hoeft nietquote:Op donderdag 18 december 2008 15:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
goed zoga je er ook nog een heel verhaal bij maken dan?
aha jammerquote:Op donderdag 18 december 2008 15:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou ik mag ze niet zomaar overal plaatsen
[..]
Nee dat hoeft niet
Je ziet ze wel een xquote:
ja, af en toequote:Op donderdag 18 december 2008 15:22 schreef Queen_E het volgende:
ik ben even de theorie van de sportmassage aan het opfrissen... moet eens in de zoveel tijd ook gebeuren he
Weet jij toevallig ook wat af van geirriteerd botvlies o.i.d.?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:22 schreef Queen_E het volgende:
ik ben even de theorie van de sportmassage aan het opfrissen... moet eens in de zoveel tijd ook gebeuren he
geen hond meegenomen?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je ziet ze wel een xals ik een website heb mag ik ze daar wel op zetten
Ik ben toch geen militairquote:Op donderdag 18 december 2008 15:24 schreef Runx het volgende:
Debbie iets voor jou ? of voor andere vrouwelijke foksters
Gratis slipjes en beha's voor vrouwelijke militairen
naisquote:Op donderdag 18 december 2008 15:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je ziet ze wel een xals ik een website heb mag ik ze daar wel op zetten
Nee maar er zaten een paar mooiequote:
die heeft ze toch helemaal niet nodigquote:Op donderdag 18 december 2008 15:24 schreef Runx het volgende:
Debbie iets voor jou ? of voor andere vrouwelijke foksters
Gratis slipjes en beha's voor vrouwelijke militairen
Discriminatiequote:Op donderdag 18 december 2008 15:25 schreef Sm0keZ het volgende:
Krijgen mannelijke militairen geen gratis slipjes en beha's dan?
daarom ga ik niet naar een asielquote:Op donderdag 18 december 2008 15:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee maar er zaten een paar mooie
als je moeder daar zit wel jaquote:Op donderdag 18 december 2008 15:25 schreef Sm0keZ het volgende:
Krijgen mannelijke militairen geen gratis slipjes en beha's dan?
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
daarom ga ik niet naar een asiel
ik ben bang dat ik dan heel veel honden mee wil nemen.
vind het zo zielig he, van die oude honden die daar gedumpt worden omdat ze wat meer geld gaan kosten als ze ouder worden
het probleem met die mensen zijn dat ze niet nadenken voor dat ze aan huisdieren gaan beginnenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
is heel zielug. Ik snap mensen niet...echt niet. Ik zou dat nooit kunnen. Van mij mogen ze allemaal wel
bij mij wonen, maar ja, dat gaat niet he
Klopt ook welquote:Op donderdag 18 december 2008 15:28 schreef Runx het volgende:
[..]
het probleem met die mensen zijn dat ze niet nadenken voor dat ze aan huisdieren gaan beginnen
ik heb liever dat die mensen ze aan de asiel geven dan dat ze dat arme beest aan een paal vast binden of het huis uit schoppen
Gedaanquote:Op donderdag 18 december 2008 15:31 schreef Sm0keZ het volgende:Het is weer tijd om andere topics af te zeiken
Geen reet te doen op school #1
heb nog wat bijgevoegd aan me bericht, maar asiel is zeker goed anders zou je alleen maar zwerfdieren hebben zoals sommige landenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Klopt ook welhet asiel is ook goed
maar ik snap niet dat mensen er niet aan denken
voordat ze aan een hond of kat beginnen dat zo'n beest geld gaat kosten en ja dat ze ook weleens
lastig zijn (bijvoorbeeld als je op vakantie wilt ofzo) en dat ze OOK medische problemen kunnen krijgen.
Neej dan maar ergens dumpenword ik zo boos om.
en dat deed die vrouw waar wij deze hond gekocht hebben dus welquote:Op donderdag 18 december 2008 15:28 schreef Runx het volgende:
[..]
het probleem met die mensen zijn dat ze niet nadenken voor dat ze aan huisdieren gaan beginnen
ik heb liever dat die mensen ze aan de asiel geven dan dat ze dat arme beest aan een paal vast binden of het huis uit schoppen
ik vind als je een huisdier koopt, dat er nagekeken moet worden of je er wel voor kan zorgen of niet, en niet zomaar aan alle randdebielen verkocht wordt
Ja en wat denk je van die dieren die door de politie in beslag worden genomenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:33 schreef Runx het volgende:
[..]
heb nog wat bijgevoegd aan me bericht, maar asiel is zeker goed anders zou je alleen maar zwerfdieren hebben zoals sommige landen
tja mensen zijn mensen die zien zo'n dier als hype en als patsmiddel en als het niet meer hip/lief/groot is moeten ze wegecht te triest voor woorden maar dat komt nog vaak voor dan je denkt , ook dat ze dieren gewoon op straat zetten, of aan een paal binden en nog vele malen ergere dingen , die soort dingen zijn dagelijkse dingen die binnen kwamen bij ons toen ik stage liep in asiel
onze vorige hond werd ook mishandeld, de eerste twee en een half jaar.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja en wat denk je van die dieren die door de politie in beslag worden genomenomdat de baasjes ze verrot slaan enzo
het is te triest. Die heb ik gister ook gezien.
klopt, of dat ze in zulke barre omstandigheden leven dat ze weg gehaald moeten wordenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja en wat denk je van die dieren die door de politie in beslag worden genomenomdat de baasjes ze verrot slaan enzo
Overrekking van een pees, dat zou in mijn geval wel eens kunnen kloppen jah...quote:Op donderdag 18 december 2008 15:29 schreef Queen_E het volgende:
botvlies --> Periost
functies periost:
- aanhechting van pezen
- diktegroei van bot (herstel van breuken)
- bloedvoorziening van bot
- zenuwvoorziening van het bot
irritatie kan komen door (over)rekking van een pees.
wat eraan te doen is geen idee, ben geen huisarts of fysiotherapeut
Mja, da's best zielig idd.... En dat noemt zichzelf dan nog 'baas' ookquote:Op donderdag 18 december 2008 15:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
onur is toch BAASquote:Op donderdag 18 december 2008 15:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, da's best zielig idd.... En dat noemt zichzelf dan nog 'baas' ook
1 hondje (golden retriever) had helemaal bulten onder zijn oog en liep helemaal mank en hij blaft niet maar jankte de hele tijdquote:Op donderdag 18 december 2008 15:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja klopt, alleen hij mishandeld slechts zijn medemens door middel van overmatige horizonvervuiling!quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
1 hondje (golden retriever) had helemaal bulten onder zijn oog en liep helemaal mank en hij blaft niet maar jankte de hele tijdme hart brak in 2.
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
1 hondje (golden retriever) had helemaal bulten onder zijn oog en liep helemaal mank en hij blaft niet maar jankte de hele tijdme hart brak in 2.
Hij was waarschijnlijk ook ziek...weinig kans op herplaatsingquote:
bij jou wel, omdat jij ons niet in msn wil hebbenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:37 schreef Crazy-p het volgende:
tvp
alweer.. ik blijf bezig.. damn.. ik moet zowaar werken hier
dat kunnen ze toch niet maken.
of eindbaasquote:Op donderdag 18 december 2008 15:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
ik word daar helemaal onpasselijk vanquote:Op donderdag 18 december 2008 15:38 schreef Queen_E het volgende:
snap zulke mensen echt niet.. Als k ook weleens animal cops op animal planet zie![]()
wat sommige mensen met hun huisdieren doen...![]()
jaaah dat kijk ik ook weleensquote:Op donderdag 18 december 2008 15:38 schreef Queen_E het volgende:
snap zulke mensen echt niet.. Als k ook weleens animal cops op animal planet zie![]()
dat is toch de enige show die ze uitzenden?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:38 schreef Queen_E het volgende:
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hij was waarschijnlijk ook ziek...weinig kans op herplaatsing![]()
![]()
Ik denk...GEEF MAAR AAN MIJ
hey snotneus, vertel eens wat over jezelfquote:
Ja die ken ik..die heb ik ooit eens ergens op een blog gezet....tranen in me ogen had ik toen ik dat las.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik word daar helemaal onpasselijk van
mijn nicht (famillie)stuurde laatst een mail.
over het dagboek van een hond. Dat die uiteindelijk dus ook wordt gedumpt enzo..ik werd echt helemaal misselijk daarvan
die heb k ook gelezen ja.... dat ie dacht dat ze een uitstapje gingen maken en dat ie achtergelaten werd?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik word daar helemaal onpasselijk van
mijn nicht (famillie)stuurde laatst een mail.
over het dagboek van een hond. Dat die uiteindelijk dus ook wordt gedumpt enzo..ik werd echt helemaal misselijk daarvan
Ga nog maar een keer koffie halenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:39 schreef Mr_Brownz het volgende:
hey doe mij maar water
jaquote:Op donderdag 18 december 2008 15:40 schreef Queen_E het volgende:
[..]
die heb k ook gelezen ja.... dat ie dacht dat ze een uitstapje gingen maken en dat ie achtergelaten werd?
had ie een been ja ?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:40 schreef Runx het volgende:
[..]
![]()
wij (bij de dierenasiel)hadden een hond met een been, die was ook mishandeld, maar een collega van me in de asiel had hem als huis dier genomen (een hele mooie duitseherder)echt te lieve hondje was dat
Dat is mooiquote:Op donderdag 18 december 2008 15:40 schreef Runx het volgende:
[..]
![]()
wij (bij de dierenasiel)hadden een hond met een been, die was ook mishandeld, maar een collega van me in de asiel had hem als huis dier genomen (een hele mooie duitseherder)echt te lieve hondje was dat
nee wat dat betreft kun je het beter niet kijken... maar vaak redden ze die beestjes welquote:Op donderdag 18 december 2008 15:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
jaaah dat kijk ik ook weleenskan ik beter niet doen.
In amerika gaan die lui tenmisnte achter de tralies, hier krijgen ze een vingertje van mag je niet doen hequote:Op donderdag 18 december 2008 15:41 schreef Queen_E het volgende:
[..]
nee wat dat betreft kun je het beter niet kijken... maar vaak redden ze die beestjes wel
ik bedoel die miste 1 beenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
had ie een been ja ?wat uniek
ohquote:
nou k vind dat ze ze daar ook weleens teveel kansen geven hoor.. heb k zoiets van haal die beesten daar in godsnaam weg en dan geven ze de eigenaar nog één kansquote:Op donderdag 18 december 2008 15:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
In amerika gaan die lui tenmisnte achter de tralies, hier krijgen ze een vingertje van mag je niet doen he
Klopt vaak welquote:Op donderdag 18 december 2008 15:41 schreef Queen_E het volgende:
[..]
nee wat dat betreft kun je het beter niet kijken... maar vaak redden ze die beestjes wel
ja en vervolgens kopen ze ergens anders weer een andere hondquote:Op donderdag 18 december 2008 15:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
In amerika gaan die lui tenmisnte achter de tralies, hier krijgen ze een vingertje van mag je niet doen he
quote:
quote:
gewoon meteen castreren die luiquote:Op donderdag 18 december 2008 15:43 schreef Queen_E het volgende:
[..]
nou k vind dat ze ze daar ook weleens teveel kansen geven hoor.. heb k zoiets van haal die beesten daar in godsnaam weg en dan geven ze de eigenaar nog één kans
Ben ik de enige die hier aan StarCraft dacht?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:42 schreef Sm0keZ het volgende:
Het was weer ffies gezellig, maar heb t echt een beetje te druk om de hele dag te gaan SC'en
Tot zo!
Misschien heeft die accu ook gevoelquote:
merry christmasquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ben ik de enige die hier aan StarCraft dacht?
hehe onze banneger is terugquote:Op donderdag 18 december 2008 15:45 schreef Olep het volgende:
KLOTEN ACCU!!!! STERF!!!!!!!
Heb jij een accu voor je kloten?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:45 schreef Olep het volgende:
geakquote:Op donderdag 18 december 2008 15:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ben ik de enige die hier aan StarCraft dacht?
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb jij een accu voor je kloten?
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:46 schreef Queen_E het volgende:
heb ook weleens gezien, een jonge hond die weer naar een gezin mocht.. moest ie nog één test doen. Of ze een speeltje mochten afpakken en of ze bij zn eten mochten komen..
Gaven ze hem een bak eten (dat beest was uitgemergeld dus ging natuurlijk meteen eten) gaan ze met zn plastic arm proberen die bak af te pakkenen toen hapte ie naar de arm en lieten ze hem toch maar inslapen
![]()
Dat snap k nou echt niet he.. dat beest ziet ook wel dat dat geen echte arm is.. en ten tweede als je weet dat ie zo reageert kun je daar toch rekening mee houden??
ja diequote:Op donderdag 18 december 2008 15:46 schreef Queen_E het volgende:
heb ook weleens gezien, een jonge hond die weer naar een gezin mocht.. moest ie nog één test doen. Of ze een speeltje mochten afpakken en of ze bij zn eten mochten komen..
Gaven ze hem een bak eten (dat beest was uitgemergeld dus ging natuurlijk meteen eten) gaan ze met zn plastic arm proberen die bak af te pakkenen toen hapte ie naar de arm en lieten ze hem toch maar inslapen
![]()
Dat snap k nou echt niet he.. dat beest ziet ook wel dat dat geen echte arm is.. en ten tweede als je weet dat ie zo reageert kun je daar toch rekening mee houden??
wtfquote:Op donderdag 18 december 2008 15:46 schreef Queen_E het volgende:
![]()
Busted Olep!quote:Op donderdag 18 december 2008 15:45 schreef Olep het volgende:
onze bouvier kun je met je kop bij in de bak gaan, hand..enige wat ze dan doet is proberen je te likkenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
wat klote dat snap ik ook niet.
Ja ik dacht al, die Barra die negert me gewoonquote:Op donderdag 18 december 2008 15:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik krijg geen mailtjes meer dat mensne in mijn fobo reageren!
heb sinds de 10de al geen berichtjes meer gelezen
Als spike (husky) en max (bouvier) samen zijn dan eten ze ook weleens samen (sort of) en dan gaan ze samen in 1 bak en die kun je dan nog weghalen ook. Ze kijken dan alleen een beetje domquote:Op donderdag 18 december 2008 15:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
onze bouvier kun je met je kop bij in de bak gaan, hand..enige wat ze dan doet is proberen je te likken![]()
jaquote:Op donderdag 18 december 2008 15:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Als spike (husky) en max (bouvier) samen zijn dan eten ze ook weleens samen (sort of) en dan gaan ze samen in 1 bak en die kun je dan nog weghalen ook. Ze kijken dan alleen een beetje dom
Is barra een negert?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:49 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ja ik dacht al, die Barra die negert me gewoon
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Misschien heeft die accu ook gevoel![]()
quote:
quote:
Altijdquote:Op donderdag 18 december 2008 15:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:47 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Busted Olep!
batterijzuur spoed
kloon van je he?
zeg en bij mn moeder was het geen probleem heh. hypocriet vind ik dat!quote:Op donderdag 18 december 2008 15:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee daar kan ik ook niet tegen... Helaas vinden sommige mensen dit blijkbaar nog steeds normaal
Mijn kat zat laatst als een gek te schreeuwenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Als spike (husky) en max (bouvier) samen zijn dan eten ze ook weleens samen (sort of) en dan gaan ze samen in 1 bak en die kun je dan nog weghalen ook. Ze kijken dan alleen een beetje dom
quote:
Max de boef is ook zo'n lieverd. Behalve als hij achter het hek hier loopt. En er komen mensen...nou die moeten dan maar niet over het hek heenstappenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jadie kop is dan echt grappig
ja, wist je dat niet?quote:
mooi plaatje van mequote:Op donderdag 18 december 2008 15:47 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Busted Olep!
batterijzuur spoed
kloon van je he?
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Max de boef is ook zo'n lieverd. Behalve als hij achter het hek hier loopt. En er komen mensen...nou die moeten dan maar niet over het hek heenstappendan zijn ze hun been kwijt denk ik. Behalve bij de mensen die hij kent. Ze zijn dan ook bang van hem trouwens
dus dat proberen ze niet eens.
Verder..als je hier inbreekt en max ligt te slapen..dan kijkt hij een x...en slaapt gewoon weer verder.
kan je wéér mn moeder niet bijhouden nee.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 18 december 2008 15:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
iedereen loopt altijd met een boog om een bouvier heen, maar die van ons is nog liever dan lief..
idd is een hele leuke hondquote:Op donderdag 18 december 2008 15:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
iedereen loopt altijd met een boog om een bouvier heen, maar die van ons is nog liever dan lief..
ja, maar die van ons is nog ondermaatsquote:Op donderdag 18 december 2008 15:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jadat komt omdat ze zo groot zijn. Bouviers zijn echte gezinshonden
hufter, beetje gaan blazenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:53 schreef Runx het volgende:
[..]
idd is een hele leuke hondvooral als je gaat blazen
wij hebben vroeger ook een bouvier gehad. ik heb daar nog wel eens verdriet vanquote:Op donderdag 18 december 2008 15:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jadat komt omdat ze zo groot zijn. Bouviers zijn echte gezinshonden
niet opzettelijkquote:Op donderdag 18 december 2008 15:49 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ja ik dacht al, die Barra die negert me gewoon
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hufter, beetje gaan blazen
zij geeft ook heel lomp een poot, gewoon met een rot smak, echt vet
90 kiloquote:Op donderdag 18 december 2008 15:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wij hebben vroeger ook een bouvier gehad. ik heb daar nog wel eens verdriet van![]()
was echt een superlief beest. leek een beetje op debbie haar schapenpak. woog 90 kg
ohquote:
quote:
was leuk toen mn broer binnen kwam . hond blij. hond spring tegen broer aan. broer valt achterover gestrekt. hahaquote:Op donderdag 18 december 2008 15:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
90 kilowas dat geen kalf ?
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wij hebben vroeger ook een bouvier gehad. ik heb daar nog wel eens verdriet van![]()
was echt een superlief beest. leek een beetje op debbie haar schapenpak. woog 90 kg
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
was leuk toen mn broer binnen kwam . hond blij. hond spring tegen broer aan. broer valt achterover gestrekt. haha
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb mijn hond ook wel een keer moeten tackelen met een rugby tacklequote:Op donderdag 18 december 2008 15:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
was leuk toen mn broer binnen kwam . hond blij. hond spring tegen broer aan. broer valt achterover gestrekt. haha
ja die van ons was ook superlief , nooit vechten ofzo. en toen een keer werd ie gebeten door een doberman pincher. nou die heeft het moeten ontgelden daarna. man wat kon dat beest losgaan ineens.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]wij hebben ook zo'n mega bouvier gehad. Die hond was te groot! Maar wel gaaf
Oscar heettie die. Die was ook zo zwaar. En toen kwam Joey die was maar een scharminkel
bouvier maar zoooo lief. En nu hebben we Max (tenminste mijn ouders, maar hij logeert heeeel vaak bij mij) en die is ook best wel weer grof, maar niet zo grof als onze eerst boef.
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja die van ons was ook superlief , nooit vechten ofzo. en toen een keer werd ie gebeten door een doberman pincher. nou die heeft het moeten ontgelden daarna. man wat kon dat beest losgaan ineens.
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ja ze zijn sterk hoor! Mega. Ik heb nog wel foto's van een kleine ik met grote oscar..oscar week nooit van mijn zijde
zal ze weleens inscannen
picquote:Op donderdag 18 december 2008 15:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ja ze zijn sterk hoor! Mega. Ik heb nog wel foto's van een kleine ik met grote oscar..oscar week nooit van mijn zijde
zal ze weleens inscannen
nog meer pic'squote:Op donderdag 18 december 2008 15:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]ik moet eigelijk ook maar eens fotos bij mn ouders halen vd oude hond.
onze boef is een keer door een pitbull gegrepen en toen heeft onze golden die pitbull in de rug gebeten en weg gesmeten (letterlijk) en die pitbull maakte zo een rondje en zou zo weer op onze boef af gaan. Toen dook die golden er boven op en had em bij de keel, toen was het afgelopen. Onze boef had het hele hoor gewoon doormiddenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja die van ons was ook superlief , nooit vechten ofzo. en toen een keer werd ie gebeten door een doberman pincher. nou die heeft het moeten ontgelden daarna. man wat kon dat beest losgaan ineens.
pitbulls zijn weer legaal héquote:Op donderdag 18 december 2008 15:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
onze boef is een keer door een pitbull gegrepen en toen heeft onze golden die pitbull in de rug gebeten en weg gesmeten (letterlijk) en die pitbull maakte zo een rondje en zou zo weer op onze boef af gaan. Toen dook die golden er boven op en had em bij de keel, toen was het afgelopen. Onze boef had het hele hoor gewoon doormidden
paar weken later kwamen we die hond weer tegen..stond die heel stoer..zag hij onze golden, ging die achter zijn baasje staan
als die pitbull 1x had gebeten was je hond dood, dat weet je wel toch ?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
onze boef is een keer door een pitbull gegrepen en toen heeft onze golden die pitbull in de rug gebeten en weg gesmeten (letterlijk) en die pitbull maakte zo een rondje en zou zo weer op onze boef af gaan. Toen dook die golden er boven op en had em bij de keel, toen was het afgelopen. Onze boef had het hele hoor gewoon doormidden
paar weken later kwamen we die hond weer tegen..stond die heel stoer..zag hij onze golden, ging die achter zijn baasje staan
klopt, maar het zit ook wel in hun aard. Het kan goed gaan hoor en ze kunnen heel lief zijn. maar als ze 1x bijten, krijg je dat er nooit meer uitquote:Op donderdag 18 december 2008 16:00 schreef Runx het volgende:
[..]
pitbulls zijn weer legaal hémaar ik denk dat het eerder door de opvoeding komt dan door de honden zelf
had die golden die pitbull maar dood gebeten, tyfes hondquote:Op donderdag 18 december 2008 16:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als die pitbull 1x had gebeten was je hond dood, dat weet je wel toch ?
Dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 18 december 2008 16:00 schreef Runx het volgende:
[..]
pitbulls zijn weer legaal hémaar ik denk dat het eerder door de opvoeding komt dan door de honden zelf
Dat het in hu aard zit komt weer door de mens hoor Mads.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
klopt, maar het zit ook wel in hun aard. Het kan goed gaan hoor en ze kunnen heel lief zijn. maar als ze 1x bijten, krijg je dat er nooit meer uit
maar was wel heel mooi om te zien, hoe hij die bouvier reddequote:Op donderdag 18 december 2008 16:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als die pitbull 1x had gebeten was je hond dood, dat weet je wel toch ?
ja, dat weet ikquote:Op donderdag 18 december 2008 16:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat het in hu aard zit komt weer door de mens hoor Mads.
hehe wij hadden een uber labo (RIP) hij woog 55 kg ... en toen werd hij op een gegeven moment een keer gepakt door een rotweiler... in zn hals... heb ik die rotweiler met een balk in zn nek gemept... beest doodquote:Op donderdag 18 december 2008 15:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
toch ook met dat stierenvechten, ik hoop altijd dat die stieren al die lui gewoon spitten aan de hoorns, stelletje huftersquote:Op donderdag 18 december 2008 16:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat baasje van die hond die jou hond beet had in moeten grijpen en dat beest flink aan moeten pakken (niet verrot slaan, maar een paar x flink in de oren knijpen mag best)quote:
omfg dude, was de eigenaar erbij?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe wij hadden een uber labo (RIP) hij woog 55 kg ... en toen werd hij op een gegeven moment een keer gepakt door een rotweiler... in zn hals... heb ik die rotweiler met een balk in zn nek gemept... beest dood
picked the wrong dog to fuck with bitch
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe wij hadden een uber labo (RIP) hij woog 55 kg ... en toen werd hij op een gegeven moment een keer gepakt door een rotweiler... in zn hals... heb ik die rotweiler met een balk in zn nek gemept... beest dood
picked the wrong dog to fuck with bitch
idd doorgefokt als de nete.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
die eigenaar deed helemaal niksquote:Op donderdag 18 december 2008 16:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat baasje van die hond die jou hond beet had in moeten grijpen en dat beest flink aan moeten pakken (niet verrot slaan, maar een paar x flink in de oren knijpen mag best)
ja na 10 minuten... hond was een beetje doorgeslagen en had eerst al 2 schapen doodgebeten.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
omfg dude, was de eigenaar erbij?
Dat bedoel ik...ligt het toch weer voor een groot deel aan de opvoeding door de mens.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
die eigenaar deed helemaal niks![]()
stond er alleen maar bij te kijken, terwijl onze bouvier gilde van de angst en pijn, die eigenaar moeten ze ook aan de hoogste boom ophangen
ja, weet ik. Maar dieren worden nu eenmaal agressief gemaakt door de mens. Die lui moeten ze allemaal kruisigenquote:Op donderdag 18 december 2008 16:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik...ligt het toch weer voor een groot deel aan de opvoeding door de mens.
de mijne had een boomstam in zn bek en kon niets...quote:
Dat snap ik wel, maar dan kan ik er altijd nog slecht tegenquote:Op donderdag 18 december 2008 16:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
de mijne had een boomstam in zn bek en kon niets...
geloof me als je zon beest dan in de hals van je hond ziet bijten knapt er iets hoor.. die van ons moest 13 hechtingen in zn hals hebben..
volgens de dierenarts had hij het niet gered als ik dat beest niet gestopt had.
sommige honden bijten 1 keer in hun leven hun baasje zeggen ze wel, ik denk persoonlijk dat het eerder aan hun baas ligt dan bij de hondquote:Op donderdag 18 december 2008 16:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
klopt, maar het zit ook wel in hun aard. Het kan goed gaan hoor en ze kunnen heel lief zijn. maar als ze 1x bijten, krijg je dat er nooit meer uit
Vaak welquote:Op donderdag 18 december 2008 16:09 schreef Runx het volgende:
[..]
sommige honden bijten 1 keer in hun leven hun baasje zeggen ze wel, ik denk persoonlijk dat het eerder aan hun baas ligt dan bioj de hond
dat is het ook wel.. maar als je emotioneel betrokken bent bij een kant niet meer.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar dan kan ik er altijd nog slecht tegengeef je ook nergens de schuld van maar de manier waarop je het dan zegt met een
smiley vind ik dan weer jammer want ik vind het niet echt grappig.
agreequote:Op donderdag 18 december 2008 16:09 schreef Runx het volgende:
[..]
sommige honden bijten 1 keer in hun leven hun baasje zeggen ze wel, ik denk persoonlijk dat het eerder aan hun baas ligt dan bij de hond
late reactieme baas kwam binnen wandelen
DUDE JE LEEST NIET! IK ZEGquote:Op donderdag 18 december 2008 16:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is het ook wel.. maar als je emotioneel betrokken bent bij een kant niet meer.
ik vind honden hele lieve beesten.. maar als ze doorslaan kunnen ze gewoon gevaarlijk zijn
ze hebben het een keer getest zo'n stier komt af op bewegende dingen dus niet omdat iets rood isquote:Op donderdag 18 december 2008 16:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
toch ook met dat stierenvechten, ik hoop altijd dat die stieren al die lui gewoon spitten aan de hoorns, stelletje hufters
dat was allang bewezenquote:Op donderdag 18 december 2008 16:12 schreef Runx het volgende:
[..]
ze hebben het een keer getest zo'n stier komt af op bewegende dingen dus niet omdat iets rood isen een stier is kleurenblind
maar dat ze daarna de stier dood maken vind ik zo zielig ,kijk dat wordt ook met kooien etc gedaan maar dat gaat in een keer niet dat mensen met speren gaan gooien
vagina met vlaquote:Op donderdag 18 december 2008 16:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
wat is een vlagina?
neequote:
ik failquote:Op donderdag 18 december 2008 16:16 schreef debbie_19 het volgende:
Debbie en haar OSCAR (RIP)![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laat ze vanaaf wel zien danquote:Op donderdag 18 december 2008 16:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik failkan ze neit zien
ahhhhhquote:Op donderdag 18 december 2008 16:16 schreef debbie_19 het volgende:
Debbie en haar OSCAR (RIP)![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik mis mijn golden ook nog altijd. Had laatst over hem gedroomd. Werd ik wakker, nog helemaal in de veronderstelling dat ie er nog was.quote:
jiskefetquote:Op donderdag 18 december 2008 16:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Komt een man bij een hoer, nou zegt ie: hoeveel kost dat?
100 gulden zegt die hoer
Die man kijkt in zijn portomonee en zegt: ja, sorry ik heb maar 35 gulden.
Nou zegt die hoer: even verderop kunt u wel terecht. Daar is een hier die maar 35 gulden kost.
Dus die man daar naartoe, ziet daar een hoer staan en vraagt: hoeveel kost u?
35 gulden zegt die hoer. Er is echter maar 1 probleem. Ik heb geen clitoris.
Oh zegt die man, doet u mij dan maar een Jägermeister
quote:
Stiften hahahahah echt te geniaalquote:
laterz eet zequote:Op donderdag 18 december 2008 16:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik ga, kerstdiner..daarna meteen door naar trainen
duurt wel ff voordat ik thuis ben..
prettige avond allemaal
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:23 schreef debbie_19 het volgende:
Btw met wie hadden we het laatst over konijn eten?
Of had ik het daar met moozzie over?
dan moet ik het straks even tegen moos zeggenquote:Op donderdag 18 december 2008 16:24 schreef Runx het volgende:
[..]ja ik denk met moozzie , daar heb je altijd van zulke rare gesprekken
niet met mijn in ieder geval
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik ga, kerstdiner..daarna meteen door naar trainen
duurt wel ff voordat ik thuis ben..
prettige avond allemaal
ok, vanavond weer msn orgie met zijn allequote:Op donderdag 18 december 2008 16:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
dan moet ik het straks even tegen moos zeggen
Doet mij aan een ander mopje denken:quote:Op donderdag 18 december 2008 16:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Komt een man bij een hoer, nou zegt ie: hoeveel kost dat?
100 gulden zegt die hoer
Die man kijkt in zijn portomonee en zegt: ja, sorry ik heb maar 35 gulden.
Nou zegt die hoer: even verderop kunt u wel terecht. Daar is een hier die maar 35 gulden kost.
Dus die man daar naartoe, ziet daar een hoer staan en vraagt: hoeveel kost u?
35 gulden zegt die hoer. Er is echter maar 1 probleem. Ik heb geen clitoris.
Oh zegt die man, doet u mij dan maar een Jägermeister
ielquote:Op donderdag 18 december 2008 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
godver ik wil ook naar huis.
lekker zuurkool eten bij pa en ma
Over zuurkool gesproken...Debs!...Jij zou nog een keer voor mij zuurkool makenquote:Op donderdag 18 december 2008 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
godver ik wil ook naar huis.
lekker zuurkool eten bij pa en ma
weet je wat ik het meeste miste. dat als ik de voordeur open deed, er een huppelende boevier voor me stond.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik mis mijn golden ook nog altijd. Had laatst over hem gedroomd. Werd ik wakker, nog helemaal in de veronderstelling dat ie er nog was.
Ik realiseerde me het pas toen ik beneden kwam
Geen couscous?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:31 schreef Runx het volgende:
[..]
ieldoe mij maar liever boerenkool of snert
dat eten alochtonen heul niet!quote:Op donderdag 18 december 2008 16:31 schreef Runx het volgende:
[..]
ieldoe mij maar liever boerenkool of snert
we leven niet in Afghanistan zorg voor je eigen eten of kook jij voor debbiequote:Op donderdag 18 december 2008 16:31 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Over zuurkool gesproken...Debs!...Jij zou nog een keer voor mij zuurkool maken
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Doet mij aan een ander mopje denken:
Er klopt een klant op het raam van een hoer op de wallen..
vraag ie: Hoeveel kost het?
Hoer zegt: 50 eruo..
Zegt de man: das niet veel voor dubbele beglazing
ik wel, boerenkool vind ik echt lekker en snert ookquote:Op donderdag 18 december 2008 16:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat eten alochtonen heul niet!
O jaquote:Op donderdag 18 december 2008 16:31 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Over zuurkool gesproken...Debs!...Jij zou nog een keer voor mij zuurkool maken
nie eerlijk je hebt niet een heul veel gefoktquote:
Bye LL!quote:
Jeweetschquote:Op donderdag 18 december 2008 16:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O jadat klopt..ik had gehoopt..dat je het vergeten was.
Je bent ook net een olifant
Sorryquote:
kloptquote:Op donderdag 18 december 2008 16:35 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Laters Debs![]()
Jij en runx verneukten mijn 4-op-een-rij![]()
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:37 schreef Runx het volgende:
[..]
kloptdat is ook mijn werk
dingen verneuken
quote:
En dan mag je naar huis?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:45 schreef Queen_E het volgende:
nog 15 min......
ik ga ook zo denk ik , veel te rustig hierquote:
flauwertquote:Op donderdag 18 december 2008 16:51 schreef WhiteLightning het volgende:
ik moet nog 4,5 uur.
maarrrrrrr ik tel morgen ook mee
en dan, aan het eten beginnen ?quote:
Fijneavond Queenquote:
dan moet ik zeker ook zon schapenpak aan ?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:52 schreef Runx het volgende:
[..]
flauwert
we moeten toch maar eens x keer samen aan de waterpijp en daarna een goede stoner film kijken
kijk das nog beter zelfsquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan moet ik zeker ook zon schapenpak aan ?![]()
yeah rightquote:Op donderdag 18 december 2008 16:53 schreef Runx het volgende:
[..]
Fijneavond Queen![]()
![]()
kom je morgen weer terug
![]()
dan maak je mads heel erg blij mee
Veel plezier en eet zequote:
Laterz Runxquote:Op donderdag 18 december 2008 16:56 schreef Runx het volgende:
Mensen ik moet weer afscheid van jullie nemen hoe moeilijk het ook is
mensen nog een prettige avond
mensen die nog moeten werken werk ze
Take care,see u , love u all![]()
![]()
Ik nog 28quote:Op donderdag 18 december 2008 17:01 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ik ieder geval nog 20 minuten
moet dat persé klokslag :30 zijn ? of is de Nazi er nog ?quote:
wtf 25 min fietsen...mij niet gezienquote:Op donderdag 18 december 2008 17:02 schreef WhiteLightning het volgende:
en dan even 25 minuten fietsn met een tray halve liters op mn stuur
klokslag helaaschquote:Op donderdag 18 december 2008 17:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet dat persé klokslag :30 zijn ? of is de Nazi er nog ?
haha, nou het is mijn enigste vorm van beweging, dus ik ben er wel blij meequote:Op donderdag 18 december 2008 17:03 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
wtf 25 min fietsen...mij niet gezien
Ik vind't al erg dat ik 10 min moet lopen naar m'n auto
stagair alle kneepjes vh vak al geleerd ?quote:
WL!quote:Op donderdag 18 december 2008 17:07 schreef WhiteLightning het volgende:
godver Sgele![]()
![]()
waar zat je nou man ? ik was al bang dat je terug was gevlogen , omdat je wat was vergeten
ja das supervervelend. zo werkt het heir ook helaas. ja sorry geen tijd.. YEAH RIGHT!quote:Op donderdag 18 december 2008 17:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
WL!![]()
Ik ga niet weg zonder jou te informeren hoor:P!
Gewoon druk. Tijdens mijn reisje heeft er niemand voor me waargenomen... En das lastig
Juist ja... Maar morgen even 3 dagen weg werken en dan een weekje vrij!quote:Op donderdag 18 december 2008 17:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja das supervervelend. zo werkt het heir ook helaas. ja sorry geen tijd.. YEAH RIGHT!
kijk dat zijn de vooruitzichten.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Juist ja... Maar morgen even 3 dagen weg werken en dan een weekje vrij!
Weekje vrij is wel lekker...kan ik ook wel gebruiken...quote:Op donderdag 18 december 2008 17:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Juist ja... Maar morgen even 3 dagen weg werken en dan een weekje vrij!
Volgende week do/vr vrij en de week erop wo/do/vr vrij en de weekenden ook uiteraard!quote:Op donderdag 18 december 2008 17:18 schreef Sgele het volgende:
Jij hebt geen vrij ergens deze twee komende weken trouwens poop?
als ik niet meer reageer is mijn accu echt leeg
Ouch das minderquote:Op donderdag 18 december 2008 17:23 schreef Sgele het volgende:
Laatste week mag ik gewoon werken hoor... Op 1 januari na dan
dat is toch geen leuke dienst.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:12 schreef renedis het volgende:
jullie zitten in de avond tegenwoordig altijd hier te slowchatten heh
achjaaa... ik ben nu net thuis van mijn werkvan 07:00 tot 23:30 gewerkt
en morgen mag ik weer om 07:00 beginnen!
mensen, ik ga maffen, slaap lekker!
Godsamme, jij bent wel érg vroeg klaarquote:Op vrijdag 19 december 2008 06:58 schreef WhiteLightning het volgende:
ja baas boven baas heh
ik moet er officieel nog 4
yep! én de ijskast staat vol met bier!quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godsamme, jij bent wel érg vroeg klaar
Uhhh, morgenavond bedoel je?quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep! én de ijskast staat vol met bier!![]()
dat wordt om 20.00 uur naar bed dus
yeah right! ik heb maar 4 uur geslapen. dus dat wordt hem niet hahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yeah right! ik heb maar 4 uur geslapen. dus dat wordt hem niet haha
Klote he, heb ook maar 4 uur geslapen vannachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenwoordig ga ik maar elke een stukkie fietsen, dan slaap ik een stuk beter namelijk. Dus ik gisteravond rond half10 vol goede moed op de fiets gesprongen, ff naar de pier van Wijk aan Zee gefietst en daarna door de duinen weer terug naar huis. Natuurlijk stikdonker in de duinen, zag geen flikker, en herkende dus uiteindelijk ook niet meer waar ik was. Geweldig, daar sta je dan![]()
![]()
whahahaquote:Op vrijdag 19 december 2008 07:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Klote he, heb ook maar 4 uur geslapen vannacht
Tegenwoordig ga ik maar elke een stukkie fietsen, dan slaap ik een stuk beter namelijk. Dus ik gisteravond rond half10 vol goede moed op de fiets gesprongen, ff naar de pier van Wijk aan Zee gefietst en daarna door de duinen weer terug naar huis. Natuurlijk stikdonker in de duinen, zag geen flikker, en herkende dus uiteindelijk ook niet meer waar ik was. Geweldig, daar sta je dan![]()
ja bij ons kan dat ook wel hoor. je zou zo naar scheveningen kunnen fietsen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:32 schreef Sm0keZ het volgende:
In Wijk aan Zee is de langste iets van 2-2.5km dacht ik. Maar goed, ik moet ook nog een aardig stukje fietsen voor ik daar ben hoor
Maar door de duinen fietsen als het donker is, da's opzich wel vet. Je moet alleen heel goed opletten aangezien je écht geen flikker ziet. En natuurlijk gewoon voluit blijven fietsen, je bent dan wel heel geconcentreerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |