DUDE JE LEEST NIET! IK ZEGquote:Op donderdag 18 december 2008 16:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is het ook wel.. maar als je emotioneel betrokken bent bij een kant niet meer.
ik vind honden hele lieve beesten.. maar als ze doorslaan kunnen ze gewoon gevaarlijk zijn
ze hebben het een keer getest zo'n stier komt af op bewegende dingen dus niet omdat iets rood isquote:Op donderdag 18 december 2008 16:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
toch ook met dat stierenvechten, ik hoop altijd dat die stieren al die lui gewoon spitten aan de hoorns, stelletje hufters
dat was allang bewezenquote:Op donderdag 18 december 2008 16:12 schreef Runx het volgende:
[..]
ze hebben het een keer getest zo'n stier komt af op bewegende dingen dus niet omdat iets rood isen een stier is kleurenblind
maar dat ze daarna de stier dood maken vind ik zo zielig ,kijk dat wordt ook met kooien etc gedaan maar dat gaat in een keer niet dat mensen met speren gaan gooien
vagina met vlaquote:Op donderdag 18 december 2008 16:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
wat is een vlagina?
neequote:
ik failquote:Op donderdag 18 december 2008 16:16 schreef debbie_19 het volgende:
Debbie en haar OSCAR (RIP)![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laat ze vanaaf wel zien danquote:Op donderdag 18 december 2008 16:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik failkan ze neit zien
ahhhhhquote:Op donderdag 18 december 2008 16:16 schreef debbie_19 het volgende:
Debbie en haar OSCAR (RIP)![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik mis mijn golden ook nog altijd. Had laatst over hem gedroomd. Werd ik wakker, nog helemaal in de veronderstelling dat ie er nog was.quote:
jiskefetquote:Op donderdag 18 december 2008 16:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Komt een man bij een hoer, nou zegt ie: hoeveel kost dat?
100 gulden zegt die hoer
Die man kijkt in zijn portomonee en zegt: ja, sorry ik heb maar 35 gulden.
Nou zegt die hoer: even verderop kunt u wel terecht. Daar is een hier die maar 35 gulden kost.
Dus die man daar naartoe, ziet daar een hoer staan en vraagt: hoeveel kost u?
35 gulden zegt die hoer. Er is echter maar 1 probleem. Ik heb geen clitoris.
Oh zegt die man, doet u mij dan maar een Jägermeister
quote:
Stiften hahahahah echt te geniaalquote:
laterz eet zequote:Op donderdag 18 december 2008 16:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik ga, kerstdiner..daarna meteen door naar trainen
duurt wel ff voordat ik thuis ben..
prettige avond allemaal
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:23 schreef debbie_19 het volgende:
Btw met wie hadden we het laatst over konijn eten?
Of had ik het daar met moozzie over?
dan moet ik het straks even tegen moos zeggenquote:Op donderdag 18 december 2008 16:24 schreef Runx het volgende:
[..]ja ik denk met moozzie , daar heb je altijd van zulke rare gesprekken
niet met mijn in ieder geval
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik ga, kerstdiner..daarna meteen door naar trainen
duurt wel ff voordat ik thuis ben..
prettige avond allemaal
ok, vanavond weer msn orgie met zijn allequote:Op donderdag 18 december 2008 16:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
dan moet ik het straks even tegen moos zeggen
Doet mij aan een ander mopje denken:quote:Op donderdag 18 december 2008 16:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Komt een man bij een hoer, nou zegt ie: hoeveel kost dat?
100 gulden zegt die hoer
Die man kijkt in zijn portomonee en zegt: ja, sorry ik heb maar 35 gulden.
Nou zegt die hoer: even verderop kunt u wel terecht. Daar is een hier die maar 35 gulden kost.
Dus die man daar naartoe, ziet daar een hoer staan en vraagt: hoeveel kost u?
35 gulden zegt die hoer. Er is echter maar 1 probleem. Ik heb geen clitoris.
Oh zegt die man, doet u mij dan maar een Jägermeister
ielquote:Op donderdag 18 december 2008 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
godver ik wil ook naar huis.
lekker zuurkool eten bij pa en ma
Over zuurkool gesproken...Debs!...Jij zou nog een keer voor mij zuurkool makenquote:Op donderdag 18 december 2008 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
godver ik wil ook naar huis.
lekker zuurkool eten bij pa en ma
weet je wat ik het meeste miste. dat als ik de voordeur open deed, er een huppelende boevier voor me stond.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik mis mijn golden ook nog altijd. Had laatst over hem gedroomd. Werd ik wakker, nog helemaal in de veronderstelling dat ie er nog was.
Ik realiseerde me het pas toen ik beneden kwam
Geen couscous?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:31 schreef Runx het volgende:
[..]
ieldoe mij maar liever boerenkool of snert
dat eten alochtonen heul niet!quote:Op donderdag 18 december 2008 16:31 schreef Runx het volgende:
[..]
ieldoe mij maar liever boerenkool of snert
we leven niet in Afghanistan zorg voor je eigen eten of kook jij voor debbiequote:Op donderdag 18 december 2008 16:31 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Over zuurkool gesproken...Debs!...Jij zou nog een keer voor mij zuurkool maken
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Doet mij aan een ander mopje denken:
Er klopt een klant op het raam van een hoer op de wallen..
vraag ie: Hoeveel kost het?
Hoer zegt: 50 eruo..
Zegt de man: das niet veel voor dubbele beglazing
ik wel, boerenkool vind ik echt lekker en snert ookquote:Op donderdag 18 december 2008 16:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat eten alochtonen heul niet!
O jaquote:Op donderdag 18 december 2008 16:31 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Over zuurkool gesproken...Debs!...Jij zou nog een keer voor mij zuurkool maken
nie eerlijk je hebt niet een heul veel gefoktquote:
Bye LL!quote:
Jeweetschquote:Op donderdag 18 december 2008 16:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O jadat klopt..ik had gehoopt..dat je het vergeten was.
Je bent ook net een olifant
Sorryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |