ik bedoel die miste 1 beenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
had ie een been ja ?wat uniek
ohquote:
nou k vind dat ze ze daar ook weleens teveel kansen geven hoor.. heb k zoiets van haal die beesten daar in godsnaam weg en dan geven ze de eigenaar nog één kansquote:Op donderdag 18 december 2008 15:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
In amerika gaan die lui tenmisnte achter de tralies, hier krijgen ze een vingertje van mag je niet doen he
Klopt vaak welquote:Op donderdag 18 december 2008 15:41 schreef Queen_E het volgende:
[..]
nee wat dat betreft kun je het beter niet kijken... maar vaak redden ze die beestjes wel
ja en vervolgens kopen ze ergens anders weer een andere hondquote:Op donderdag 18 december 2008 15:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
In amerika gaan die lui tenmisnte achter de tralies, hier krijgen ze een vingertje van mag je niet doen he
quote:
quote:
gewoon meteen castreren die luiquote:Op donderdag 18 december 2008 15:43 schreef Queen_E het volgende:
[..]
nou k vind dat ze ze daar ook weleens teveel kansen geven hoor.. heb k zoiets van haal die beesten daar in godsnaam weg en dan geven ze de eigenaar nog één kans
Ben ik de enige die hier aan StarCraft dacht?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:42 schreef Sm0keZ het volgende:
Het was weer ffies gezellig, maar heb t echt een beetje te druk om de hele dag te gaan SC'en
Tot zo!
Misschien heeft die accu ook gevoelquote:
merry christmasquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ben ik de enige die hier aan StarCraft dacht?
hehe onze banneger is terugquote:Op donderdag 18 december 2008 15:45 schreef Olep het volgende:
KLOTEN ACCU!!!! STERF!!!!!!!
Heb jij een accu voor je kloten?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:45 schreef Olep het volgende:
geakquote:Op donderdag 18 december 2008 15:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ben ik de enige die hier aan StarCraft dacht?
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb jij een accu voor je kloten?
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:46 schreef Queen_E het volgende:
heb ook weleens gezien, een jonge hond die weer naar een gezin mocht.. moest ie nog één test doen. Of ze een speeltje mochten afpakken en of ze bij zn eten mochten komen..
Gaven ze hem een bak eten (dat beest was uitgemergeld dus ging natuurlijk meteen eten) gaan ze met zn plastic arm proberen die bak af te pakkenen toen hapte ie naar de arm en lieten ze hem toch maar inslapen
![]()
Dat snap k nou echt niet he.. dat beest ziet ook wel dat dat geen echte arm is.. en ten tweede als je weet dat ie zo reageert kun je daar toch rekening mee houden??
ja diequote:Op donderdag 18 december 2008 15:46 schreef Queen_E het volgende:
heb ook weleens gezien, een jonge hond die weer naar een gezin mocht.. moest ie nog één test doen. Of ze een speeltje mochten afpakken en of ze bij zn eten mochten komen..
Gaven ze hem een bak eten (dat beest was uitgemergeld dus ging natuurlijk meteen eten) gaan ze met zn plastic arm proberen die bak af te pakkenen toen hapte ie naar de arm en lieten ze hem toch maar inslapen
![]()
Dat snap k nou echt niet he.. dat beest ziet ook wel dat dat geen echte arm is.. en ten tweede als je weet dat ie zo reageert kun je daar toch rekening mee houden??
wtfquote:Op donderdag 18 december 2008 15:46 schreef Queen_E het volgende:
![]()
Busted Olep!quote:Op donderdag 18 december 2008 15:45 schreef Olep het volgende:
onze bouvier kun je met je kop bij in de bak gaan, hand..enige wat ze dan doet is proberen je te likkenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
wat klote dat snap ik ook niet.
Ja ik dacht al, die Barra die negert me gewoonquote:Op donderdag 18 december 2008 15:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik krijg geen mailtjes meer dat mensne in mijn fobo reageren!
heb sinds de 10de al geen berichtjes meer gelezen
Als spike (husky) en max (bouvier) samen zijn dan eten ze ook weleens samen (sort of) en dan gaan ze samen in 1 bak en die kun je dan nog weghalen ook. Ze kijken dan alleen een beetje domquote:Op donderdag 18 december 2008 15:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
onze bouvier kun je met je kop bij in de bak gaan, hand..enige wat ze dan doet is proberen je te likken![]()
jaquote:Op donderdag 18 december 2008 15:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Als spike (husky) en max (bouvier) samen zijn dan eten ze ook weleens samen (sort of) en dan gaan ze samen in 1 bak en die kun je dan nog weghalen ook. Ze kijken dan alleen een beetje dom
Is barra een negert?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:49 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ja ik dacht al, die Barra die negert me gewoon
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Misschien heeft die accu ook gevoel![]()
quote:
quote:
Altijdquote:Op donderdag 18 december 2008 15:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:47 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Busted Olep!
batterijzuur spoed
kloon van je he?
zeg en bij mn moeder was het geen probleem heh. hypocriet vind ik dat!quote:Op donderdag 18 december 2008 15:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee daar kan ik ook niet tegen... Helaas vinden sommige mensen dit blijkbaar nog steeds normaal
Mijn kat zat laatst als een gek te schreeuwenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Als spike (husky) en max (bouvier) samen zijn dan eten ze ook weleens samen (sort of) en dan gaan ze samen in 1 bak en die kun je dan nog weghalen ook. Ze kijken dan alleen een beetje dom
quote:
Max de boef is ook zo'n lieverd. Behalve als hij achter het hek hier loopt. En er komen mensen...nou die moeten dan maar niet over het hek heenstappenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jadie kop is dan echt grappig
ja, wist je dat niet?quote:
mooi plaatje van mequote:Op donderdag 18 december 2008 15:47 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Busted Olep!
batterijzuur spoed
kloon van je he?
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Max de boef is ook zo'n lieverd. Behalve als hij achter het hek hier loopt. En er komen mensen...nou die moeten dan maar niet over het hek heenstappendan zijn ze hun been kwijt denk ik. Behalve bij de mensen die hij kent. Ze zijn dan ook bang van hem trouwens
dus dat proberen ze niet eens.
Verder..als je hier inbreekt en max ligt te slapen..dan kijkt hij een x...en slaapt gewoon weer verder.
kan je wéér mn moeder niet bijhouden nee.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 18 december 2008 15:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
iedereen loopt altijd met een boog om een bouvier heen, maar die van ons is nog liever dan lief..
idd is een hele leuke hondquote:Op donderdag 18 december 2008 15:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
iedereen loopt altijd met een boog om een bouvier heen, maar die van ons is nog liever dan lief..
ja, maar die van ons is nog ondermaatsquote:Op donderdag 18 december 2008 15:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jadat komt omdat ze zo groot zijn. Bouviers zijn echte gezinshonden
hufter, beetje gaan blazenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:53 schreef Runx het volgende:
[..]
idd is een hele leuke hondvooral als je gaat blazen
wij hebben vroeger ook een bouvier gehad. ik heb daar nog wel eens verdriet vanquote:Op donderdag 18 december 2008 15:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jadat komt omdat ze zo groot zijn. Bouviers zijn echte gezinshonden
niet opzettelijkquote:Op donderdag 18 december 2008 15:49 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ja ik dacht al, die Barra die negert me gewoon
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hufter, beetje gaan blazen
zij geeft ook heel lomp een poot, gewoon met een rot smak, echt vet
90 kiloquote:Op donderdag 18 december 2008 15:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wij hebben vroeger ook een bouvier gehad. ik heb daar nog wel eens verdriet van![]()
was echt een superlief beest. leek een beetje op debbie haar schapenpak. woog 90 kg
ohquote:
quote:
was leuk toen mn broer binnen kwam . hond blij. hond spring tegen broer aan. broer valt achterover gestrekt. hahaquote:Op donderdag 18 december 2008 15:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
90 kilowas dat geen kalf ?
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wij hebben vroeger ook een bouvier gehad. ik heb daar nog wel eens verdriet van![]()
was echt een superlief beest. leek een beetje op debbie haar schapenpak. woog 90 kg
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
was leuk toen mn broer binnen kwam . hond blij. hond spring tegen broer aan. broer valt achterover gestrekt. haha
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb mijn hond ook wel een keer moeten tackelen met een rugby tacklequote:Op donderdag 18 december 2008 15:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
was leuk toen mn broer binnen kwam . hond blij. hond spring tegen broer aan. broer valt achterover gestrekt. haha
ja die van ons was ook superlief , nooit vechten ofzo. en toen een keer werd ie gebeten door een doberman pincher. nou die heeft het moeten ontgelden daarna. man wat kon dat beest losgaan ineens.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]wij hebben ook zo'n mega bouvier gehad. Die hond was te groot! Maar wel gaaf
Oscar heettie die. Die was ook zo zwaar. En toen kwam Joey die was maar een scharminkel
bouvier maar zoooo lief. En nu hebben we Max (tenminste mijn ouders, maar hij logeert heeeel vaak bij mij) en die is ook best wel weer grof, maar niet zo grof als onze eerst boef.
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja die van ons was ook superlief , nooit vechten ofzo. en toen een keer werd ie gebeten door een doberman pincher. nou die heeft het moeten ontgelden daarna. man wat kon dat beest losgaan ineens.
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ja ze zijn sterk hoor! Mega. Ik heb nog wel foto's van een kleine ik met grote oscar..oscar week nooit van mijn zijde
zal ze weleens inscannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |