ik kreeg een hele zure smaak in me mondquote:Op maandag 15 december 2008 20:57 schreef Jordy-B het volgende:
Spoelen met water.
Maar als je echt batterijzuur hebt binnengekregen, weet je dat heus wel en zou je nu niet vrolijk een post aan het plaatsen zijn, maar werd je nu licht rochelend in de ambulance getild.
Wat Jordy-B zegt...quote:Op maandag 15 december 2008 21:00 schreef gieliskut het volgende:
[..]
ik kreeg een hele zure smaak in me mond
Dan moet je je moeder niet op je hoofd laten zitten.quote:Op maandag 15 december 2008 21:00 schreef gieliskut het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je even je tong onder stroom hebt gezet. Zet maar eens zo'n blokbatterij (9V) op je tong.quote:Op maandag 15 december 2008 21:00 schreef gieliskut het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 december 2008 21:08 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je even je tong onder stroom hebt gezet. Zet maar eens zo'n blokbatterij (9V) op je tong.
Dat kan geen kwaad. Het is alleen even om de TS te laten merken dat je die zure smaak in je mond krijgt als je dat doet.quote:
dat geeft inderdaad een zurige smaak op de tongquote:Op maandag 15 december 2008 21:08 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je even je tong onder stroom hebt gezet. Zet maar eens zo'n blokbatterij (9V) op je tong.
neuh, die heeft nog gewoon gereageerd in andere topics.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:10 schreef debbie_19 het volgende:
Is TS dood?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |