kloptquote:Op donderdag 18 december 2008 16:35 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Laters Debs![]()
Jij en runx verneukten mijn 4-op-een-rij![]()
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:37 schreef Runx het volgende:
[..]
kloptdat is ook mijn werk
dingen verneuken
quote:
En dan mag je naar huis?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:45 schreef Queen_E het volgende:
nog 15 min......
ik ga ook zo denk ik , veel te rustig hierquote:
flauwertquote:Op donderdag 18 december 2008 16:51 schreef WhiteLightning het volgende:
ik moet nog 4,5 uur.
maarrrrrrr ik tel morgen ook mee
en dan, aan het eten beginnen ?quote:
Fijneavond Queenquote:
dan moet ik zeker ook zon schapenpak aan ?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:52 schreef Runx het volgende:
[..]
flauwert
we moeten toch maar eens x keer samen aan de waterpijp en daarna een goede stoner film kijken
kijk das nog beter zelfsquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan moet ik zeker ook zon schapenpak aan ?![]()
yeah rightquote:Op donderdag 18 december 2008 16:53 schreef Runx het volgende:
[..]
Fijneavond Queen![]()
![]()
kom je morgen weer terug
![]()
dan maak je mads heel erg blij mee
Veel plezier en eet zequote:
Laterz Runxquote:Op donderdag 18 december 2008 16:56 schreef Runx het volgende:
Mensen ik moet weer afscheid van jullie nemen hoe moeilijk het ook is
mensen nog een prettige avond
mensen die nog moeten werken werk ze
Take care,see u , love u all![]()
![]()
Ik nog 28quote:Op donderdag 18 december 2008 17:01 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ik ieder geval nog 20 minuten
moet dat persé klokslag :30 zijn ? of is de Nazi er nog ?quote:
wtf 25 min fietsen...mij niet gezienquote:Op donderdag 18 december 2008 17:02 schreef WhiteLightning het volgende:
en dan even 25 minuten fietsn met een tray halve liters op mn stuur
klokslag helaaschquote:Op donderdag 18 december 2008 17:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet dat persé klokslag :30 zijn ? of is de Nazi er nog ?
haha, nou het is mijn enigste vorm van beweging, dus ik ben er wel blij meequote:Op donderdag 18 december 2008 17:03 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
wtf 25 min fietsen...mij niet gezien
Ik vind't al erg dat ik 10 min moet lopen naar m'n auto
stagair alle kneepjes vh vak al geleerd ?quote:
WL!quote:Op donderdag 18 december 2008 17:07 schreef WhiteLightning het volgende:
godver Sgele![]()
![]()
waar zat je nou man ? ik was al bang dat je terug was gevlogen , omdat je wat was vergeten
ja das supervervelend. zo werkt het heir ook helaas. ja sorry geen tijd.. YEAH RIGHT!quote:Op donderdag 18 december 2008 17:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
WL!![]()
Ik ga niet weg zonder jou te informeren hoor:P!
Gewoon druk. Tijdens mijn reisje heeft er niemand voor me waargenomen... En das lastig
Juist ja... Maar morgen even 3 dagen weg werken en dan een weekje vrij!quote:Op donderdag 18 december 2008 17:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja das supervervelend. zo werkt het heir ook helaas. ja sorry geen tijd.. YEAH RIGHT!
nog 16 min
kijk dat zijn de vooruitzichten.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Juist ja... Maar morgen even 3 dagen weg werken en dan een weekje vrij!
Weekje vrij is wel lekker...kan ik ook wel gebruiken...quote:Op donderdag 18 december 2008 17:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Juist ja... Maar morgen even 3 dagen weg werken en dan een weekje vrij!
Volgende week do/vr vrij en de week erop wo/do/vr vrij en de weekenden ook uiteraard!quote:Op donderdag 18 december 2008 17:18 schreef Sgele het volgende:
Jij hebt geen vrij ergens deze twee komende weken trouwens poop?
als ik niet meer reageer is mijn accu echt leeg
Ouch das minderquote:Op donderdag 18 december 2008 17:23 schreef Sgele het volgende:
Laatste week mag ik gewoon werken hoor... Op 1 januari na dan
dat is toch geen leuke dienst.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:12 schreef renedis het volgende:
jullie zitten in de avond tegenwoordig altijd hier te slowchatten heh
achjaaa... ik ben nu net thuis van mijn werkvan 07:00 tot 23:30 gewerkt
en morgen mag ik weer om 07:00 beginnen!
mensen, ik ga maffen, slaap lekker!
Godsamme, jij bent wel érg vroeg klaarquote:Op vrijdag 19 december 2008 06:58 schreef WhiteLightning het volgende:
ja baas boven baas heh
ik moet er officieel nog 4
yep! én de ijskast staat vol met bier!quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godsamme, jij bent wel érg vroeg klaar
Uhhh, morgenavond bedoel je?quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep! én de ijskast staat vol met bier!![]()
dat wordt om 20.00 uur naar bed dus
yeah right! ik heb maar 4 uur geslapen. dus dat wordt hem niet hahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yeah right! ik heb maar 4 uur geslapen. dus dat wordt hem niet haha
Klote he, heb ook maar 4 uur geslapen vannachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenwoordig ga ik maar elke een stukkie fietsen, dan slaap ik een stuk beter namelijk. Dus ik gisteravond rond half10 vol goede moed op de fiets gesprongen, ff naar de pier van Wijk aan Zee gefietst en daarna door de duinen weer terug naar huis. Natuurlijk stikdonker in de duinen, zag geen flikker, en herkende dus uiteindelijk ook niet meer waar ik was. Geweldig, daar sta je dan![]()
![]()
whahahaquote:Op vrijdag 19 december 2008 07:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Klote he, heb ook maar 4 uur geslapen vannacht
Tegenwoordig ga ik maar elke een stukkie fietsen, dan slaap ik een stuk beter namelijk. Dus ik gisteravond rond half10 vol goede moed op de fiets gesprongen, ff naar de pier van Wijk aan Zee gefietst en daarna door de duinen weer terug naar huis. Natuurlijk stikdonker in de duinen, zag geen flikker, en herkende dus uiteindelijk ook niet meer waar ik was. Geweldig, daar sta je dan![]()
ja bij ons kan dat ook wel hoor. je zou zo naar scheveningen kunnen fietsen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:32 schreef Sm0keZ het volgende:
In Wijk aan Zee is de langste iets van 2-2.5km dacht ik. Maar goed, ik moet ook nog een aardig stukje fietsen voor ik daar ben hoor
Maar door de duinen fietsen als het donker is, da's opzich wel vet. Je moet alleen heel goed opletten aangezien je écht geen flikker ziet. En natuurlijk gewoon voluit blijven fietsen, je bent dan wel heel geconcentreerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |