als die pitbull 1x had gebeten was je hond dood, dat weet je wel toch ?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
onze boef is een keer door een pitbull gegrepen en toen heeft onze golden die pitbull in de rug gebeten en weg gesmeten (letterlijk) en die pitbull maakte zo een rondje en zou zo weer op onze boef af gaan. Toen dook die golden er boven op en had em bij de keel, toen was het afgelopen. Onze boef had het hele hoor gewoon doormidden
paar weken later kwamen we die hond weer tegen..stond die heel stoer..zag hij onze golden, ging die achter zijn baasje staan
klopt, maar het zit ook wel in hun aard. Het kan goed gaan hoor en ze kunnen heel lief zijn. maar als ze 1x bijten, krijg je dat er nooit meer uitquote:Op donderdag 18 december 2008 16:00 schreef Runx het volgende:
[..]
pitbulls zijn weer legaal hémaar ik denk dat het eerder door de opvoeding komt dan door de honden zelf
had die golden die pitbull maar dood gebeten, tyfes hondquote:Op donderdag 18 december 2008 16:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als die pitbull 1x had gebeten was je hond dood, dat weet je wel toch ?
Dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 18 december 2008 16:00 schreef Runx het volgende:
[..]
pitbulls zijn weer legaal hémaar ik denk dat het eerder door de opvoeding komt dan door de honden zelf
Dat het in hu aard zit komt weer door de mens hoor Mads.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
klopt, maar het zit ook wel in hun aard. Het kan goed gaan hoor en ze kunnen heel lief zijn. maar als ze 1x bijten, krijg je dat er nooit meer uit
maar was wel heel mooi om te zien, hoe hij die bouvier reddequote:Op donderdag 18 december 2008 16:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als die pitbull 1x had gebeten was je hond dood, dat weet je wel toch ?
ja, dat weet ikquote:Op donderdag 18 december 2008 16:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat het in hu aard zit komt weer door de mens hoor Mads.
hehe wij hadden een uber labo (RIP) hij woog 55 kg ... en toen werd hij op een gegeven moment een keer gepakt door een rotweiler... in zn hals... heb ik die rotweiler met een balk in zn nek gemept... beest doodquote:Op donderdag 18 december 2008 15:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
onze boef is een keer door een pitbull gegrepen en toen heeft onze golden die pitbull in de rug gebeten en weg gesmeten (letterlijk) en die pitbull maakte zo een rondje en zou zo weer op onze boef af gaan. Toen dook die golden er boven op en had em bij de keel, toen was het afgelopen. Onze boef had het hele hoor gewoon doormidden
paar weken later kwamen we die hond weer tegen..stond die heel stoer..zag hij onze golden, ging die achter zijn baasje staan
toch ook met dat stierenvechten, ik hoop altijd dat die stieren al die lui gewoon spitten aan de hoorns, stelletje huftersquote:Op donderdag 18 december 2008 16:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat baasje van die hond die jou hond beet had in moeten grijpen en dat beest flink aan moeten pakken (niet verrot slaan, maar een paar x flink in de oren knijpen mag best)quote:
omfg dude, was de eigenaar erbij?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe wij hadden een uber labo (RIP) hij woog 55 kg ... en toen werd hij op een gegeven moment een keer gepakt door een rotweiler... in zn hals... heb ik die rotweiler met een balk in zn nek gemept... beest dood
picked the wrong dog to fuck with bitch
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe wij hadden een uber labo (RIP) hij woog 55 kg ... en toen werd hij op een gegeven moment een keer gepakt door een rotweiler... in zn hals... heb ik die rotweiler met een balk in zn nek gemept... beest dood
picked the wrong dog to fuck with bitch
idd doorgefokt als de nete.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
die eigenaar deed helemaal niksquote:Op donderdag 18 december 2008 16:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat baasje van die hond die jou hond beet had in moeten grijpen en dat beest flink aan moeten pakken (niet verrot slaan, maar een paar x flink in de oren knijpen mag best)
ja na 10 minuten... hond was een beetje doorgeslagen en had eerst al 2 schapen doodgebeten.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
omfg dude, was de eigenaar erbij?
Dat bedoel ik...ligt het toch weer voor een groot deel aan de opvoeding door de mens.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
die eigenaar deed helemaal niks![]()
stond er alleen maar bij te kijken, terwijl onze bouvier gilde van de angst en pijn, die eigenaar moeten ze ook aan de hoogste boom ophangen
ja, weet ik. Maar dieren worden nu eenmaal agressief gemaakt door de mens. Die lui moeten ze allemaal kruisigenquote:Op donderdag 18 december 2008 16:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik...ligt het toch weer voor een groot deel aan de opvoeding door de mens.
de mijne had een boomstam in zn bek en kon niets...quote:
Dat snap ik wel, maar dan kan ik er altijd nog slecht tegenquote:Op donderdag 18 december 2008 16:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
de mijne had een boomstam in zn bek en kon niets...
geloof me als je zon beest dan in de hals van je hond ziet bijten knapt er iets hoor.. die van ons moest 13 hechtingen in zn hals hebben..
volgens de dierenarts had hij het niet gered als ik dat beest niet gestopt had.
sommige honden bijten 1 keer in hun leven hun baasje zeggen ze wel, ik denk persoonlijk dat het eerder aan hun baas ligt dan bij de hondquote:Op donderdag 18 december 2008 16:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
klopt, maar het zit ook wel in hun aard. Het kan goed gaan hoor en ze kunnen heel lief zijn. maar als ze 1x bijten, krijg je dat er nooit meer uit
Vaak welquote:Op donderdag 18 december 2008 16:09 schreef Runx het volgende:
[..]
sommige honden bijten 1 keer in hun leven hun baasje zeggen ze wel, ik denk persoonlijk dat het eerder aan hun baas ligt dan bioj de hond
dat is het ook wel.. maar als je emotioneel betrokken bent bij een kant niet meer.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar dan kan ik er altijd nog slecht tegengeef je ook nergens de schuld van maar de manier waarop je het dan zegt met een
smiley vind ik dan weer jammer want ik vind het niet echt grappig.
agreequote:Op donderdag 18 december 2008 16:09 schreef Runx het volgende:
[..]
sommige honden bijten 1 keer in hun leven hun baasje zeggen ze wel, ik denk persoonlijk dat het eerder aan hun baas ligt dan bij de hond
late reactieme baas kwam binnen wandelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |