omdat we blij zijn dat je terug bent...quote:
Natuurlijk wel dudequote:Op donderdag 18 december 2008 10:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]nu lijkt het er wel erg veel op dat het niet je eigen skills waren...
![]()
Jeweetch...quote:
rot hor het is niet elke keer feest...quote:
Ja maar dan geen versterkertje of ik moet een el-cheapo, maar dat wil ik nietquote:Op donderdag 18 december 2008 10:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw valt best mee
Dus nog geld over voor je gitaartje?
speel jij gitaar ?quote:Op donderdag 18 december 2008 10:51 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ja maar dan geen versterkertje of ik moet een el-cheapo, maar dat wil ik niet
quote:
Die is vast in het vorige topic blijven hangen... zit nog druk op F5 te drukken...quote:
Je kan dan beter een maandje wachten ipv shit kopen waar je spijt van krijgt.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:51 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ja maar dan geen versterkertje of ik moet een el-cheapo, maar dat wil ik niet
doe es liefquote:Op donderdag 18 december 2008 10:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Die is vast in het vorige topic blijven hangen... zit nog druk op F5 te drukken...
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Die is vast in het vorige topic blijven hangen... zit nog druk op F5 te drukken...
quote:
quote:
ik zou het meteen kopenquote:Op donderdag 18 december 2008 10:52 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je kan dan beter een maandje wachten ipv shit kopen waar je spijt van krijgt.
en waren je sigaretten lekkerquote:Op donderdag 18 december 2008 10:52 schreef Logician het volgende:
tvp
sjiiit je weetquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
p00p zou beter moeten weten bij het aanschaffen van shit
Yepquote:
I know...als ik iets haal wil ik atlijd gelijk iets goeds halen...geen zin in goedkope rommel, waar ik me dan de hele tijd aan loop te ergerenquote:Op donderdag 18 december 2008 10:52 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je kan dan beter een maandje wachten ipv shit kopen waar je spijt van krijgt.
wat?quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:51 schreef GilaMonyet het volgende:
Noh wat zie ik nou.. is me avatar weg uit vaste posters!
ik heb een paar jaar gedrumdquote:Op donderdag 18 december 2008 10:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Yep
[..]
I know...als ik iets haal wil ik atlijd gelijk iets goeds halen...geen zin in goedkope rommel, waar ik me dan de hele tijd aan loop te ergeren
gila,quote:
wooow kan je x keer romantisch voor ons gitaar komen spelenquote:Op donderdag 18 december 2008 10:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Yep
[..]
I know...als ik iets haal wil ik atlijd gelijk iets goeds halen...geen zin in goedkope rommel, waar ik me dan de hele tijd aan loop te ergeren
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
p00p zou beter moeten weten bij het aanschaffen van shit
faggotquote:Op donderdag 18 december 2008 10:55 schreef Runx het volgende:
[..]
wooow kan je x keer romantisch voor ons gitaar komen spelen
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
gila,
ik weet dat je je vaak bezopen hebt, maar je quote jezelf hoor
doe es liefquote:
Tofquote:Op donderdag 18 december 2008 10:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb een paar jaar gedrumd
ja..dat heb ik gedaanquote:Op donderdag 18 december 2008 10:51 schreef GilaMonyet het volgende:
metrosexualquote:
Stuur Debs ff een pmmetje danquote:Op donderdag 18 december 2008 10:51 schreef GilaMonyet het volgende:
Nohh.. ik al bikkel erge bombaytv, rijmpostert etc..quote:
Dudequote:Op donderdag 18 december 2008 10:57 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nohh.. ik al bikkel erge bombaytv, rijmpostert etc..
Wordt ik er zo uitgeknikkerd!
ik quote em nog ffquote:Op donderdag 18 december 2008 10:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dudezie post hier ergens boven.
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:57 schreef debbie_19 het volgende:
Maar...ik heb er onder gezet...iemand vergeten? Laat het even weten
quote:
Chick je flashed me!quote:Op donderdag 18 december 2008 10:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dudezie post hier ergens boven.
quote:
Ook dat, maar ik zuig daarinquote:
Dudequote:Op donderdag 18 december 2008 10:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
metrosexual
-edit- : fipoonthipa (first post on this page)
Nouquote:Op donderdag 18 december 2008 10:59 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Chick je flashed me!
Anyways ik ga weer even van tussen..
speel het dan in het eggiequote:Op donderdag 18 december 2008 10:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ook dat, maar ik zuig daarindan speel ik liever drums bij Rock Band!
waarom flash je hem wel, maar ons niet ?quote:
nu alquote:Op donderdag 18 december 2008 10:59 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Chick je flashed me!
Anyways ik ga weer even van tussen..
die kut kat van jou slaat mij elke keerquote:
heb je verdientquote:Op donderdag 18 december 2008 11:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
die kut kat van jou slaat mij elke keer
quote:
fucking idiootquote:
ik had al gedaanquote:
quote:
nee, want dit is mijn 3700e berichtquote:
Dit mijn 9.991 stequote:Op donderdag 18 december 2008 11:07 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, want dit is mijn 3700e bericht
neem mijn ene moment van glorie maar hoorquote:
dat betekent trakteren!quote:Op donderdag 18 december 2008 11:07 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, want dit is mijn 3700e bericht
en die allemaal op GRTDOJW![]()
9992quote:Op donderdag 18 december 2008 11:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
neem mijn ene moment van glorie maar hoor
Some ppl never change!!quote:Op donderdag 18 december 2008 11:11 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik ga er maar een topic over openen denk ik
9994
Met paints ?quote:Op donderdag 18 december 2008 11:11 schreef Moozzie het volgende:
[..]
9994
jij bent wel heel goe hoorquote:Op donderdag 18 december 2008 11:11 schreef Moozzie het volgende:
[..]
9994
Dat is nog niet eens zo'n slect ideequote:
is dat getal ook alleen maar in GRTDOJW dan?quote:Op donderdag 18 december 2008 11:11 schreef Moozzie het volgende:
[..]
9994
Non ho capitoquote:
Ah goede oude tijd toen hadik 300 posts per dagquote:Op donderdag 18 december 2008 11:14 schreef Runx het volgende:
ik heb Aantal posts: 6.098 (gemiddeld 10 per dag) ben best wel stoer hé
das heul niet zo lang geledenquote:Op donderdag 18 december 2008 11:16 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ah goede oude tijd toen hadik 300 posts per dag
Haha maandje ofzoquote:Op donderdag 18 december 2008 11:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
das heul niet zo lang geleden
ja zoietsquote:
Jij zegt dat ik je flashquote:Op donderdag 18 december 2008 11:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Stel je niet aan..magikniet eens ffdoucen..
en opeens doet me spatie gay
toen je nog jong was iddquote:Op donderdag 18 december 2008 11:16 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ah goede oude tijd toen hadik 300 posts per dag
en ons maar niet flashen hequote:
heb je snowboard etc dinges al verkocht ?quote:
idd je moet ook op je hoogte punt stoppenquote:
Nee.. haha zijn wel al mensen lang geweest maar boden allemaal te weinigquote:Op donderdag 18 december 2008 11:22 schreef Runx het volgende:
[..]
heb je snowboard etc dinges al verkocht ?
aha, het is altijd te weinigquote:Op donderdag 18 december 2008 11:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee.. haha zijn wel al mensen lang geweest maar boden allemaal te weinig
quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 11:22 schreef Runx het volgende:
[..]
idd je moet ook op je hoogte punt stoppen![]()
![]()
Ja kan ik daar naar kijken zonder dat me ogen bloedenquote:Op donderdag 18 december 2008 11:24 schreef Runx het volgende:
[..]
aha, het is altijd te weinig
heb nieuwe foto's in me fobo
EDIT- je had al gespiekt
neequote:Op donderdag 18 december 2008 11:26 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja kan ik daar naar kijken zonder dat me ogen bloeden
doet me denken ana the new kids on the blockquote:
Wie de fok is dat?!quote:Op donderdag 18 december 2008 11:30 schreef Runx het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/Queen_E
whhahaha ze heeft haar fobo al weer gesloten
maar staan wel nieuwe pic in
Pics?quote:Op donderdag 18 december 2008 11:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
iemand waar alle mannen op in na in dit topic op geilen![]()
stonden in haar fobo.....7+jequote:
En ze staan niet op je pc omdat..?quote:Op donderdag 18 december 2008 11:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
stonden in haar fobo.....7+je
Renedis heeft hetquote:
waren niet naakt... en ik wou deze jongen ook nog wat plezier gunnen om achter haar aan te gaanquote:Op donderdag 18 december 2008 11:36 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
En ze staan niet op je pc omdat..?
Barra wat is er met je gebeurd vroegah had je allemaal naakt pics van elke fokster (die lekker is)
en daarna kregen we een reopening en je raad al wat Renedis weer deedquote:Op donderdag 18 december 2008 11:36 schreef Runx het volgende:
[..]
Renedis heeft het
ze had eerst een hele normale fobo en ze had wat pic er in, ze was erg knap dus poste ik haar hier om aan iedereen te laten zien hoe knap ze was , en toen begon renedis sherlock te spelen en vond wel een heel pikante foto van haar en hij poste dat in haar FOBOen volgens mij vond ze dat niet leuk
en wat ook heel zielig was voor mij dat ik heel lief had gepost en kreeg heulemaal niks terug terwijl andere mensen dat wel kregen
Go go Renedis!quote:Op donderdag 18 december 2008 11:36 schreef Runx het volgende:
[..]
Renedis heeft het
ze had eerst een hele normale fobo en ze had wat pic er in, ze was erg knap dus poste ik haar hier om aan iedereen te laten zien hoe knap ze was , en toen begon renedis sherlock te spelen en vond wel een heel pikante foto van haar en hij poste dat in haar FOBOen volgens mij vond ze dat niet leuk
en wat ook heel zielig was voor mij dat ik heel lief had gepost en kreeg heulemaal niks terug terwijl andere mensen dat wel kregen
Haha die Renedisquote:Op donderdag 18 december 2008 11:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waren niet naakt... en ik wou deze jongen ook nog wat plezier gunnen om achter haar aan te gaan
heheh Bustedquote:Op donderdag 18 december 2008 11:41 schreef Queen_E het volgende:
Jongens maak je niet zo druk om wat ik in mn fobo post
Welkom in Grtdojwquote:Op donderdag 18 december 2008 11:41 schreef Queen_E het volgende:
Jongens maak je niet zo druk om wat ik in mn fobo post
en je studeert in Enschedequote:Op donderdag 18 december 2008 11:51 schreef Queen_E het volgende:
Nou ik ben Queen_E, veel besproken onderwerp hier blijkbaar![]()
Nog niet zo lang actief hier.
Ben sportmasseuze en verder studeer k nog..
Doe nu administratief werk / boekhouding als bijbaantje
yesssquote:Op donderdag 18 december 2008 11:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en je studeert in Enschede
sportmasseuze komt goed uitquote:Op donderdag 18 december 2008 11:51 schreef Queen_E het volgende:
Veel besproken kan je wel zeggen jaquote:Op donderdag 18 december 2008 11:51 schreef Queen_E het volgende:
Hoi welkom!quote:Op donderdag 18 december 2008 11:51 schreef Queen_E het volgende:
niet liegen je zit de hele tijd fobo's te spiekenquote:Op donderdag 18 december 2008 11:53 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hoi welkom!![]()
Ben zelf vrij druk dus niet altijd even aanwezig, maareh enjoy your stay
heb het gelezen jaquote:Op donderdag 18 december 2008 11:52 schreef Runx het volgende:
[..]
Veel besproken kan je wel zeggen ja
wowie, she founded GRTDOJW...quote:Op donderdag 18 december 2008 11:51 schreef Queen_E het volgende:
tja dat krijg je hier op fok als je knap bentquote:Op donderdag 18 december 2008 11:54 schreef Queen_E het volgende:
[..]
heb het gelezen ja![]()
Ik studeer Vastgoed
Volgens mij had ze het allang gevonden, ze spiekte gewoon meequote:Op donderdag 18 december 2008 11:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wowie, she founded GRTDOJW...
welkom...
zowaar net een uur productief geweest
wauw snel van begrip:Pquote:Op donderdag 18 december 2008 11:57 schreef Runx het volgende:
[..]
Volgens mij had ze het allang gevonden, ze spiekte gewoon mee
Dan bied ik mijn excuses aan voor het verwijzen naar een synoniem voor matennaaier voor hetgeen hij verdacht werd.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:45 schreef Logician het volgende:
Even mededeling wat ik wel even belangrijk vind te melden, dat ik fout zat wbt wie ik dacht dat dat doorgegeven had heb net met hem gesproken en ja hij leest mee, maar hij zou dat nooit doen en gezien zijn reactie geloof ik hem.
Bij deze sowwie
jaja dat is runx... de man die alles heel snel begrijpt...quote:
ok,quote:Op donderdag 18 december 2008 11:45 schreef Logician het volgende:
Even mededeling wat ik wel even belangrijk vind te melden, dat ik fout zat wbt wie ik dacht dat dat doorgegeven had heb net met hem gesproken en ja hij leest mee, maar hij zou dat nooit doen en gezien zijn reactie geloof ik hem.
Bij deze sowwie
quote:Op donderdag 18 december 2008 11:54 schreef Queen_E het volgende:
[..]
heb het gelezen ja![]()
Ik studeer Vastgoed
hoer op kut kloonquote:Op donderdag 18 december 2008 12:03 schreef DTC_danny het volgende:
tjoww mensen !! hoest dermee dan... haha iedereen weer aanwezig zo te zien!
quote:
waar het hart vol van is barra?quote:
ja idd.. word niet egt gewadeert door iemand hier zo te zien !quote:Op donderdag 18 december 2008 12:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
waar het hart vol van is barra?
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:06 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
ja idd.. word niet egt gewadeert door iemand hier zo te zien !
ja woon erquote:Op donderdag 18 december 2008 12:09 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
Yess yess !! place 2 be !! hahah.. ken je dat?
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
MD is nieuw... kijk naar MD zn user geschiedenis:
http://forum.fok.nl/user/history/236410
Wat zien we... GRTDOJW en andere topics
en als ik naar jou kijk
http://forum.fok.nl/user/history/238563snakbedoel
laat ik het zo zeggen dat ik dit topic niet hoogstaand genoeg vind voor mensen om zich te registreren op fokquote:Op donderdag 18 december 2008 12:11 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
ja wat wil je hiermee zeggen BarraCuprsCuda ! ?
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:08 schreef Logician het volgende:
Ik ga vast uitloggen, fijne dag mensen
Hahaha jezusss waar mensen zich al druk om kunnen maken !!! ja Welkom ... ik was der gister ook al voor het eerst.. !...quote:Op donderdag 18 december 2008 12:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen dat ik dit topic niet hoogstaand genoeg vind voor mensen om zich te registreren op fok
en een kloon is een user die een 2de account aanmaakt om daarmee te kloten
maar oke voordeel van de twijfelwelkom
Whaatt!! why not?? misschien ken ik je wel haha !quote:Op donderdag 18 december 2008 12:13 schreef Queen_E het volgende:
haha jaaa... dat ga k natuurlijk niet zeggen..
K woon 3 min. lopen van de stad af
2quote:Op donderdag 18 december 2008 12:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goed om te horen barra, maar hoeveel mensen zijn er nog over dan, ben je de enige?
nu alquote:Op donderdag 18 december 2008 12:08 schreef Logician het volgende:
Ik ga vast uitloggen, fijne dag mensen
Oei... ik word in de gaten gehouden...quote:Op donderdag 18 december 2008 12:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
MD is nieuw... kijk naar MD zn user geschiedenis:
http://forum.fok.nl/user/history/236410
Wat zien we... GRTDOJW en andere topics
en als ik naar jou kijk
http://forum.fok.nl/user/history/238563snakbedoel
Brewinc collegequote:Op donderdag 18 december 2008 12:15 schreef Queen_E het volgende:
op welke middelbare school heb jij gezeten dan?
shit happensquote:Op donderdag 18 december 2008 12:13 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
Hahaha jezusss waar mensen zich al druk om kunnen maken !!! ja Welkom ... ik was der gister ook al voor het eerst.. !...
You can do it!!! Beat'em!!!quote:
Hmm access denied... irritante filter hier...quote:Op donderdag 18 december 2008 12:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
shit happens
en met een beetje googlen ben ik nu ook overtuigt...
Sorry Danny, ik kan een lul zijn maar ik ben ook de eerste die toegeeft als hij verkeerd zat.
jongens en meisjes...
Danny:
http://nl.netlog.com/m/profile/photos/nickname=dtc_danny
4quote:Op donderdag 18 december 2008 12:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
You can do it!!! Beat'em!!!
Go Barra!!!!
lekker, hoeveel zijn er al afgevallen?
Ook access denied... mag ik niet komen van mn baas...quote:Op donderdag 18 december 2008 12:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
en Danny zn chickie:
http://partyflock.nl/user/457230:DINE.html
...ik mis nooitquote:Op donderdag 18 december 2008 12:18 schreef Ladylike het volgende:
Missen jullie me al?
Stelletje slavendrijvers hier
ja, zit nog steeds op die foto te wachten met een blondine in een ferrari...quote:Op donderdag 18 december 2008 12:18 schreef Ladylike het volgende:
Missen jullie me al?
hi im big brotherquote:Op donderdag 18 december 2008 12:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Oei... ik word in de gaten gehouden...
ja daar twijfel ik ook niet aan natuurlijk...quote:Op donderdag 18 december 2008 12:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
4ik ben de jongste van het stel
en de beste natuurlijk
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:18 schreef Ladylike het volgende:
Missen jullie me al?
moet je nagaan als jij er ook was geweest sgelequote:Op donderdag 18 december 2008 12:19 schreef Sgele het volgende:
Wtf... 2 topics er doorheen gejast voor 13.00?
hmmm ik ben groter hoor dan mn broer...quote:
2-3 weken is nietsquote:Op donderdag 18 december 2008 12:19 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...ik mis nooit
Jezus...zit hier al zeker 2-3 weken absoluut niets te doen...en niemand die 't in de gaten heeft/lijkt te hebben...
helemaal niets... pff ik doe niet veel, maar wel de noodzakelijke dingen...quote:Op donderdag 18 december 2008 12:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
2-3 weken is niets
heb het 2 jaar ergens volgehouden
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
moet je nagaan als jij er ook was geweest sgele
Kun je nog lang wachtenquote:Op donderdag 18 december 2008 12:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, zit nog steeds op die foto te wachten met een blondine in een ferrari...
laat je niet opjagen LL...
geduld is een schone zaak... en ik blijf je er gewoon aan herinneren...quote:Op donderdag 18 december 2008 12:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kun je nog lang wachten
Moet eerst herrinneren waar ik hem had
Doe ik ook niet
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Alles goed hier?
Beetje druk enzo op het werk
Met mij wel...quote:Op donderdag 18 december 2008 12:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Alles goed hier?
Beetje druk enzo op het werk
...ja maar...ja maar...jij bent ook een vrouwquote:Op donderdag 18 december 2008 12:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
2-3 weken is niets
heb het 2 jaar ergens volgehouden
Maar..maar...je gaat toch niet lopend naar de stadquote:Op donderdag 18 december 2008 12:13 schreef Queen_E het volgende:
haha jaaa... dat ga k natuurlijk niet zeggen..
K woon 3 min. lopen van de stad af
Jah en we hebben er nieuwelingen bij! Misschien zijn't wel blijvertjes!quote:Op donderdag 18 december 2008 12:19 schreef Sgele het volgende:
Wtf... 2 topics er doorheen gejast voor 13.00?
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Jah en we hebben er nieuwelingen bij! Misschien zijn't wel blijvertjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help me teach her how to fly......
Gaan we denigrerend worden?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:24 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...ja maar...ja maar...jij bent ook een vrouw
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Maar..maar...je gaat toch niet lopend naar de stad![]()
Daar word je moe van enzo
Helemaal niet, in tegendeel zelfs....maar ergens leek 't me wel relevantquote:
vind het met stappen wel handigquote:Op donderdag 18 december 2008 12:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Maar..maar...je gaat toch niet lopend naar de stad![]()
Daar word je moe van enzo
...nieuw handtasje?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
mensen, ik moest zeggen dat runx zijn tas ophalen is
Tja daar zit wat in...maar ook dat doe ik nauwelijksquote:Op donderdag 18 december 2008 12:32 schreef Queen_E het volgende:
[..]
vind het met stappen met handig
aangezien je tegenwoordig ook al een bekeuring kunt krijgen voor onder invloed fietsen....
eindelijk komt de p00p uit de mouwquote:Op donderdag 18 december 2008 12:34 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Tja daar zit wat in...maar ook dat doe ik nauwelijks
Meestal ben ik de bob enzo en als ik daar geen zin in heb dan pak ik wel een taxi
shit, nu ik 't zo zeg, lijk ik echt een luie hond
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:34 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Tja daar zit wat in...maar ook dat doe ik nauwelijks
Meestal ben ik de bob enzo en als ik daar geen zin in heb dan pak ik wel een taxi
shit, nu ik 't zo zeg, lijk ik echt een luie hond
jaquote:Op donderdag 18 december 2008 12:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
maarja dat zijn wel de beste honden
heeft runx een handtasje?
probeer het eens in een tropisch gebiedquote:Op donderdag 18 december 2008 12:38 schreef crazy987 het volgende:
* crazy987 kan nergens supervlinders vinden
iemand nog adresjes ?
droogklootquote:Op donderdag 18 december 2008 12:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
probeer het eens in een tropisch gebied
hoeveelquote:
wat ?quote:
vuurwerkquote:
vuurwerkquote:
Echt he...die Runx, casanovaquote:Op donderdag 18 december 2008 12:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en queen_e moest de groeten hebben
Zit die ook op fok ?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:40 schreef Queen_E het volgende:
in doetinchem...
zal eens vragen hoeveel hij er nog heeft..
ouwe "charmeur"quote:Op donderdag 18 december 2008 12:40 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Echt he...die Runx, casanova
neequote:Op donderdag 18 december 2008 12:40 schreef crazy987 het volgende:
owja enne![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EEN HELE GOEIE MIDDAG.
HEBBEN WE ER NOG EEN BEETJE ZIN IN !!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ikke niet![]()
woon jij ook in doetichem dan ?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:40 schreef Queen_E het volgende:
in doetinchem...
zal eens vragen hoeveel hij er nog heeft..
Smeer 'm tijdens 't uitgaan eens een keer een lelijke chick dame aan danquote:Op donderdag 18 december 2008 12:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ouwe "charmeur"![]()
kerel altijd aan mij vragen of iemand lekker is of niet
probleem is, van dichtbij ziet hij het welquote:Op donderdag 18 december 2008 12:43 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Smeer 'm tijdens 't uitgaan eens een keer een lelijke chick dame aan dan
klopt.... ga met de auto op en neer want met OV is het niet te doenquote:Op donderdag 18 december 2008 12:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
woon jij ook in doetichem dan ?
is aardig eindje weg voor als je in enschede studeert![]()
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:45 schreef Queen_E het volgende:
[..]
klopt.... ga met de auto op en neer want met OV is het niet te doen
Ahaha schitterend.. "Ja man! Go for it!"quote:Op donderdag 18 december 2008 12:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
probleem is, van dichtbij ziet hij het wel
maar hij vraagt altijd, is dat niet wat ?
loopt er zo'n 60 jaar oud wijf met geblondeerd haar weetje wel
ja dat zeg ik wel eens, maar aan de een of andere manier hoort hij aan mijn stem dat het dus een gedrocht is ofzoquote:Op donderdag 18 december 2008 12:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ahaha schitterend.. "Ja man! Go for it!"
ohquote:
das minderquote:Op donderdag 18 december 2008 12:46 schreef Queen_E het volgende:
peugeot 107 XS spiksplinter nieuw!!
alleen balen dat mn garage nu failliet is gegaan![]()
wat kan ik zeggen, erfenis ftwquote:Op donderdag 18 december 2008 12:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
das minder
ik heb dit
[ afbeelding ]
2 deursquote:Op donderdag 18 december 2008 12:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
das minder
ik heb dit
[ afbeelding ]
Jammer dat je de sleutels weer moet inleveren als je klaar bent met wassenquote:Op donderdag 18 december 2008 12:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
das minder
ik heb dit
[ afbeelding ]
ja, maar die is niet zo makkelijk verkrijgbaar en nog weer ietwat duurderquote:Op donderdag 18 december 2008 12:50 schreef Queen_E het volgende:
wauwie![]()
Deze is nog mooier:
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:50 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Jammer dat je de sleutels weer moet inleveren als je klaar bent met wassen
hufterquote:Op donderdag 18 december 2008 12:50 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Jammer dat je de sleutels weer moet inleveren als je klaar bent met wassen
hebben jullie de R8 ook staan dan?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, maar die is niet zo makkelijk verkrijgbaar en nog weer ietwat duurder
ik werk bij vw, audi, skoda (bijbaantje) dus krijg korting op alles
enschede, en in hengelo staat R8 ja. wat een geile bakquote:Op donderdag 18 december 2008 12:51 schreef Queen_E het volgende:
[..]
hebben jullie de R8 ook staan dan?![]()
Welke vestiging van huiskes kokkeler werk jij?
Die staat wel in Hengelo, denk niet dat ze hem in Enschede hebben...quote:Op donderdag 18 december 2008 12:51 schreef Queen_E het volgende:
[..]
hebben jullie de R8 ook staan dan?![]()
Welke vestiging van huiskes kokkeler werk jij?
Waarom ben jij jezelf aan het quoten?quote:
nee, wij hebben 1 audi een A4quote:Op donderdag 18 december 2008 12:52 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Die staat wel in Hengelo, denk niet dat ze hem in Enschede hebben...
ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 18 december 2008 12:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Waarom ben jij jezelf aan het quoten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
ook die hebben wij niet staan, enschede heeft heel veel vw en skodaquote:Op donderdag 18 december 2008 12:53 schreef Queen_E het volgende:
zeker![]()
Vind de nieuwe TT ook wel mooi.. die hebben jullie vast wel staan..
Klasgenootje van mij werkt in hengelo bij huiskes kokkeler btw
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar je het over hebtlol...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Causaliteit....dat is 't.
wie? Wouter?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:53 schreef Queen_E het volgende:
zeker![]()
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar je het over hebtNu snap ik er nog niks van hoor..maar het zal wel goed zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Ze hebben daar een verkoper...niet te zuinig hoe sneu die gast is. We hadden een proefrit in de nieuwe A3 geregeld en we wilden daarna een offerte. Zonder te vragen of we zelf al iets in gedachten hadden, begon 'ie met zn standaard verkooppraattechniek enzo: Wat zoek jij in een auto? hoop vaag gelul eromheen etcquote:Op donderdag 18 december 2008 12:53 schreef Queen_E het volgende:
zeker![]()
ohquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:57 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ze hebben daar een verkoper...niet te zuinig hoe sneu die gast is. We hadden een proefrit in de nieuwe A3 geregeld en we wilden daarna een offerte. Zonder te vragen of we zelf al iets in gedachten hadden, begon 'ie met zn standaard verkooppraattechniek enzo: Wat zoek jij in een auto? hoop vaag gelul eromheen etc
ciaoquote:
je vriendin kan ook...ach laat maarquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:00 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
je vriendin kan ook...ach laat maar
quote:
Bij mij over de grensquote:Op donderdag 18 december 2008 12:38 schreef crazy987 het volgende:
* crazy987 kan nergens supervlinders vinden
iemand nog adresjes ?
Dunno anymore precies.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:58 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hengelo is net een fabriek. Hoe zag die gast eruit? Lange blonde?
geilquote:Op donderdag 18 december 2008 13:03 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dunno anymore precies.
Ze hadden alleen de "ouwe" A3 als testbak staan, maar die zag er best ok uit, ABT styling kitje erop enzo
Eet zequote:
Alt Squote:Op donderdag 18 december 2008 13:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Tic Tac
ik ben ff weg
-edit- lol vergeten om op invoeren te klikken
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |