wie? Wouter?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:53 schreef Queen_E het volgende:
zeker![]()
Vind de nieuwe TT ook wel mooi.. die hebben jullie vast wel staan..
Klasgenootje van mij werkt in hengelo bij huiskes kokkeler btw
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar je het over hebtNu snap ik er nog niks van hoor..maar het zal wel goed zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Ze hebben daar een verkoper...niet te zuinig hoe sneu die gast is. We hadden een proefrit in de nieuwe A3 geregeld en we wilden daarna een offerte. Zonder te vragen of we zelf al iets in gedachten hadden, begon 'ie met zn standaard verkooppraattechniek enzo: Wat zoek jij in een auto? hoop vaag gelul eromheen etcquote:Op donderdag 18 december 2008 12:53 schreef Queen_E het volgende:
zeker![]()
Vind de nieuwe TT ook wel mooi.. die hebben jullie vast wel staan..
Klasgenootje van mij werkt in hengelo bij huiskes kokkeler btw
ohquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:57 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ze hebben daar een verkoper...niet te zuinig hoe sneu die gast is. We hadden een proefrit in de nieuwe A3 geregeld en we wilden daarna een offerte. Zonder te vragen of we zelf al iets in gedachten hadden, begon 'ie met zn standaard verkooppraattechniek enzo: Wat zoek jij in een auto? hoop vaag gelul eromheen etc
ciaoquote:
je vriendin kan ook...ach laat maarquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:00 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
je vriendin kan ook...ach laat maar
quote:
Bij mij over de grensquote:Op donderdag 18 december 2008 12:38 schreef crazy987 het volgende:
* crazy987 kan nergens supervlinders vinden
iemand nog adresjes ?
Dunno anymore precies.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:58 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hengelo is net een fabriek. Hoe zag die gast eruit? Lange blonde?
geilquote:Op donderdag 18 december 2008 13:03 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dunno anymore precies.
Ze hadden alleen de "ouwe" A3 als testbak staan, maar die zag er best ok uit, ABT styling kitje erop enzo
Eet zequote:
Alt Squote:Op donderdag 18 december 2008 13:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Tic Tac
ik ben ff weg
-edit- lol vergeten om op invoeren te klikken
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |