klopt.... ga met de auto op en neer want met OV is het niet te doenquote:Op donderdag 18 december 2008 12:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
woon jij ook in doetichem dan ?
is aardig eindje weg voor als je in enschede studeert![]()
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:45 schreef Queen_E het volgende:
[..]
klopt.... ga met de auto op en neer want met OV is het niet te doen
Ahaha schitterend.. "Ja man! Go for it!"quote:Op donderdag 18 december 2008 12:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
probleem is, van dichtbij ziet hij het wel
maar hij vraagt altijd, is dat niet wat ?
loopt er zo'n 60 jaar oud wijf met geblondeerd haar weetje wel
ja dat zeg ik wel eens, maar aan de een of andere manier hoort hij aan mijn stem dat het dus een gedrocht is ofzoquote:Op donderdag 18 december 2008 12:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ahaha schitterend.. "Ja man! Go for it!"
ohquote:
das minderquote:Op donderdag 18 december 2008 12:46 schreef Queen_E het volgende:
peugeot 107 XS spiksplinter nieuw!!
alleen balen dat mn garage nu failliet is gegaan![]()
wat kan ik zeggen, erfenis ftwquote:Op donderdag 18 december 2008 12:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
das minder
ik heb dit
[ afbeelding ]
2 deursquote:Op donderdag 18 december 2008 12:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
das minder
ik heb dit
[ afbeelding ]
Jammer dat je de sleutels weer moet inleveren als je klaar bent met wassenquote:Op donderdag 18 december 2008 12:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
das minder
ik heb dit
[ afbeelding ]
ja, maar die is niet zo makkelijk verkrijgbaar en nog weer ietwat duurderquote:Op donderdag 18 december 2008 12:50 schreef Queen_E het volgende:
wauwie![]()
Deze is nog mooier:
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:50 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Jammer dat je de sleutels weer moet inleveren als je klaar bent met wassen
hufterquote:Op donderdag 18 december 2008 12:50 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Jammer dat je de sleutels weer moet inleveren als je klaar bent met wassen
hebben jullie de R8 ook staan dan?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, maar die is niet zo makkelijk verkrijgbaar en nog weer ietwat duurder
ik werk bij vw, audi, skoda (bijbaantje) dus krijg korting op alles
enschede, en in hengelo staat R8 ja. wat een geile bakquote:Op donderdag 18 december 2008 12:51 schreef Queen_E het volgende:
[..]
hebben jullie de R8 ook staan dan?![]()
Welke vestiging van huiskes kokkeler werk jij?
Die staat wel in Hengelo, denk niet dat ze hem in Enschede hebben...quote:Op donderdag 18 december 2008 12:51 schreef Queen_E het volgende:
[..]
hebben jullie de R8 ook staan dan?![]()
Welke vestiging van huiskes kokkeler werk jij?
Waarom ben jij jezelf aan het quoten?quote:
nee, wij hebben 1 audi een A4quote:Op donderdag 18 december 2008 12:52 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Die staat wel in Hengelo, denk niet dat ze hem in Enschede hebben...
ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 18 december 2008 12:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Waarom ben jij jezelf aan het quoten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
ook die hebben wij niet staan, enschede heeft heel veel vw en skodaquote:Op donderdag 18 december 2008 12:53 schreef Queen_E het volgende:
zeker![]()
Vind de nieuwe TT ook wel mooi.. die hebben jullie vast wel staan..
Klasgenootje van mij werkt in hengelo bij huiskes kokkeler btw
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar je het over hebtlol...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Causaliteit....dat is 't.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |