...nieuw handtasje?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
mensen, ik moest zeggen dat runx zijn tas ophalen is
Tja daar zit wat in...maar ook dat doe ik nauwelijksquote:Op donderdag 18 december 2008 12:32 schreef Queen_E het volgende:
[..]
vind het met stappen met handig
aangezien je tegenwoordig ook al een bekeuring kunt krijgen voor onder invloed fietsen....
eindelijk komt de p00p uit de mouwquote:Op donderdag 18 december 2008 12:34 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Tja daar zit wat in...maar ook dat doe ik nauwelijks
Meestal ben ik de bob enzo en als ik daar geen zin in heb dan pak ik wel een taxi
shit, nu ik 't zo zeg, lijk ik echt een luie hond
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:34 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Tja daar zit wat in...maar ook dat doe ik nauwelijks
Meestal ben ik de bob enzo en als ik daar geen zin in heb dan pak ik wel een taxi
shit, nu ik 't zo zeg, lijk ik echt een luie hond
jaquote:Op donderdag 18 december 2008 12:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
maarja dat zijn wel de beste honden
heeft runx een handtasje?
probeer het eens in een tropisch gebiedquote:Op donderdag 18 december 2008 12:38 schreef crazy987 het volgende:
* crazy987 kan nergens supervlinders vinden
iemand nog adresjes ?
droogklootquote:Op donderdag 18 december 2008 12:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
probeer het eens in een tropisch gebied
hoeveelquote:
wat ?quote:
vuurwerkquote:
vuurwerkquote:
Echt he...die Runx, casanovaquote:Op donderdag 18 december 2008 12:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en queen_e moest de groeten hebben
Zit die ook op fok ?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:40 schreef Queen_E het volgende:
in doetinchem...
zal eens vragen hoeveel hij er nog heeft..
ouwe "charmeur"quote:Op donderdag 18 december 2008 12:40 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Echt he...die Runx, casanova
neequote:Op donderdag 18 december 2008 12:40 schreef crazy987 het volgende:
owja enne![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EEN HELE GOEIE MIDDAG.
HEBBEN WE ER NOG EEN BEETJE ZIN IN !!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ikke niet![]()
woon jij ook in doetichem dan ?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:40 schreef Queen_E het volgende:
in doetinchem...
zal eens vragen hoeveel hij er nog heeft..
Smeer 'm tijdens 't uitgaan eens een keer een lelijke chick dame aan danquote:Op donderdag 18 december 2008 12:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ouwe "charmeur"![]()
kerel altijd aan mij vragen of iemand lekker is of niet
probleem is, van dichtbij ziet hij het welquote:Op donderdag 18 december 2008 12:43 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Smeer 'm tijdens 't uitgaan eens een keer een lelijke chick dame aan dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |