omdat we blij zijn dat je terug bent...quote:
Natuurlijk wel dudequote:Op donderdag 18 december 2008 10:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]nu lijkt het er wel erg veel op dat het niet je eigen skills waren...
![]()
Jeweetch...quote:
rot hor het is niet elke keer feest...quote:
Ja maar dan geen versterkertje of ik moet een el-cheapo, maar dat wil ik nietquote:Op donderdag 18 december 2008 10:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw valt best mee
Dus nog geld over voor je gitaartje?
speel jij gitaar ?quote:Op donderdag 18 december 2008 10:51 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ja maar dan geen versterkertje of ik moet een el-cheapo, maar dat wil ik niet
quote:
Die is vast in het vorige topic blijven hangen... zit nog druk op F5 te drukken...quote:
Je kan dan beter een maandje wachten ipv shit kopen waar je spijt van krijgt.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:51 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ja maar dan geen versterkertje of ik moet een el-cheapo, maar dat wil ik niet
doe es liefquote:Op donderdag 18 december 2008 10:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Die is vast in het vorige topic blijven hangen... zit nog druk op F5 te drukken...
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Die is vast in het vorige topic blijven hangen... zit nog druk op F5 te drukken...
quote:
quote:
ik zou het meteen kopenquote:Op donderdag 18 december 2008 10:52 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je kan dan beter een maandje wachten ipv shit kopen waar je spijt van krijgt.
en waren je sigaretten lekkerquote:Op donderdag 18 december 2008 10:52 schreef Logician het volgende:
tvp
sjiiit je weetquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
p00p zou beter moeten weten bij het aanschaffen van shit
Yepquote:
I know...als ik iets haal wil ik atlijd gelijk iets goeds halen...geen zin in goedkope rommel, waar ik me dan de hele tijd aan loop te ergerenquote:Op donderdag 18 december 2008 10:52 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je kan dan beter een maandje wachten ipv shit kopen waar je spijt van krijgt.
wat?quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:51 schreef GilaMonyet het volgende:
Noh wat zie ik nou.. is me avatar weg uit vaste posters!
ik heb een paar jaar gedrumdquote:Op donderdag 18 december 2008 10:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Yep
[..]
I know...als ik iets haal wil ik atlijd gelijk iets goeds halen...geen zin in goedkope rommel, waar ik me dan de hele tijd aan loop te ergeren
gila,quote:
wooow kan je x keer romantisch voor ons gitaar komen spelenquote:Op donderdag 18 december 2008 10:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Yep
[..]
I know...als ik iets haal wil ik atlijd gelijk iets goeds halen...geen zin in goedkope rommel, waar ik me dan de hele tijd aan loop te ergeren
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
p00p zou beter moeten weten bij het aanschaffen van shit
faggotquote:Op donderdag 18 december 2008 10:55 schreef Runx het volgende:
[..]
wooow kan je x keer romantisch voor ons gitaar komen spelen
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
gila,
ik weet dat je je vaak bezopen hebt, maar je quote jezelf hoor
doe es liefquote:
Tofquote:Op donderdag 18 december 2008 10:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb een paar jaar gedrumd
ja..dat heb ik gedaanquote:Op donderdag 18 december 2008 10:51 schreef GilaMonyet het volgende:
Noh wat zie ik nou.. is me avatar weg uit vaste posters!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |