sportmasseuze komt goed uitquote:Op donderdag 18 december 2008 11:51 schreef Queen_E het volgende:
Nou ik ben Queen_E, veel besproken onderwerp hier blijkbaar![]()
Nog niet zo lang actief hier.
Ben sportmasseuze en verder studeer k nog..
Doe nu administratief werk / boekhouding als bijbaantje
Veel besproken kan je wel zeggen jaquote:Op donderdag 18 december 2008 11:51 schreef Queen_E het volgende:
Hoi welkom!quote:Op donderdag 18 december 2008 11:51 schreef Queen_E het volgende:
niet liegen je zit de hele tijd fobo's te spiekenquote:Op donderdag 18 december 2008 11:53 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hoi welkom!![]()
Ben zelf vrij druk dus niet altijd even aanwezig, maareh enjoy your stay
heb het gelezen jaquote:Op donderdag 18 december 2008 11:52 schreef Runx het volgende:
[..]
Veel besproken kan je wel zeggen ja
wowie, she founded GRTDOJW...quote:Op donderdag 18 december 2008 11:51 schreef Queen_E het volgende:
tja dat krijg je hier op fok als je knap bentquote:Op donderdag 18 december 2008 11:54 schreef Queen_E het volgende:
[..]
heb het gelezen ja![]()
Ik studeer Vastgoed
Volgens mij had ze het allang gevonden, ze spiekte gewoon meequote:Op donderdag 18 december 2008 11:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wowie, she founded GRTDOJW...
welkom...
zowaar net een uur productief geweest
wauw snel van begrip:Pquote:Op donderdag 18 december 2008 11:57 schreef Runx het volgende:
[..]
Volgens mij had ze het allang gevonden, ze spiekte gewoon mee
Dan bied ik mijn excuses aan voor het verwijzen naar een synoniem voor matennaaier voor hetgeen hij verdacht werd.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:45 schreef Logician het volgende:
Even mededeling wat ik wel even belangrijk vind te melden, dat ik fout zat wbt wie ik dacht dat dat doorgegeven had heb net met hem gesproken en ja hij leest mee, maar hij zou dat nooit doen en gezien zijn reactie geloof ik hem.
Bij deze sowwie
jaja dat is runx... de man die alles heel snel begrijpt...quote:
ok,quote:Op donderdag 18 december 2008 11:45 schreef Logician het volgende:
Even mededeling wat ik wel even belangrijk vind te melden, dat ik fout zat wbt wie ik dacht dat dat doorgegeven had heb net met hem gesproken en ja hij leest mee, maar hij zou dat nooit doen en gezien zijn reactie geloof ik hem.
Bij deze sowwie
quote:Op donderdag 18 december 2008 11:54 schreef Queen_E het volgende:
[..]
heb het gelezen ja![]()
Ik studeer Vastgoed
hoer op kut kloonquote:Op donderdag 18 december 2008 12:03 schreef DTC_danny het volgende:
tjoww mensen !! hoest dermee dan... haha iedereen weer aanwezig zo te zien!
quote:
waar het hart vol van is barra?quote:
ja idd.. word niet egt gewadeert door iemand hier zo te zien !quote:Op donderdag 18 december 2008 12:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
waar het hart vol van is barra?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |