Interessante speler.quote:Heracles Almelo:
Ragnar Klavan
quote:Hofs (25), die bij Feyenoord nog een contract heeft tot de zomer van 2010
Dat aantal heeft hij al gehaald, wat ik begreep uit zijn interview in de Sportweek.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:29 schreef Thieske het volgende:
Zwaanswijk heeft een contract voor één jaar, maar kan een tweede jaar ‘verdienen’ als hij dit seizoen voldoende wedstrijden speelt.
Nee , niet meer , hij is nu van Cambuur.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jansen is toch van Feyenoord?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:59 schreef Mindstate het volgende:
Gek dat het contract van Biseswar nog niet is verlengd
Zou echt zonde zijn, maar ik kan Biseswar niet ongelijk geven.quote:De contractonderhandelingen die Feyenoord voert met Diego Biseswar en Serginho Greene verlopen vooralsnog stroef. Beide spelers lijken niet happig om een nieuwe verbintenis te tekenen.
Volgens mij niet. Denk ook niet dat Ajax hem een nieuw contract gaat aanbieden.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Had Slijngard zijn contract niet verlengd?
Aah ok, dan heb of ik verkeerd gekeken of is de VI seizoensgids niet correct.quote:Op zaterdag 20 december 2008 08:53 schreef Damzkieee het volgende:
Blawh, Qays Shayesteh heeft een contract voor 2 jaar getekend bij Heracles, dus die heeft nog een jaartje te gaan.
Biseswar mag blij zijn dat hij nog betaald voetbal mag spelen na al die keren dat hij het heeft verkloot (en dat Feyenoord zo in nood zit).quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:42 schreef Doezelhaar het volgende:
Biseswar doet er verstandig aan naar een (andere) subtopper te gaan in Nederland. Helaas dat het geconstateerd dient te worden maar Feyenoord is niet meer wat het geweest is.
Boschker gaat dus nog 2 jaar door. Wellenberg weet ik eigenlijk niet of ze daar nog mee bezig zijn. Afgelopen zaterdag in de basis was het weer is niet bestquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:07 schreef Dos37 het volgende:
FC Twente:
Sander Boschker
Niels Wellenberg
worden beide denk ik wel verlengd, al is Wellenberg geen vaste kracht. Dus hij moet wel willen. En Boschker kan nog wel een jaartje door.
Is dat iets?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:35 schreef methodmich het volgende:
Willem II heeft als één van de eerste eredivisieclubs gewinkeld bij de transfervrijen en haalt doelman Niki Mäenpää van FC Den Bosch.
Ik denk dat Feyenoord ook wel interesse zal hebben.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:29 schreef RayMania het volgende:
Cedric van der Gun dus nog steeds transfervrij?
Hem zie ik nog wel vertrekken naar een betere subtopper (Twente, Groningen, Heerenveen).
zou nog niet eens een miskoop zijnquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:51 schreef toma het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord ook wel interesse zal hebben.
Je kan ook niet van koop spreken dan he.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:04 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
zou nog niet eens een miskoop zijn
De supporters willen geen ex Ajaxcieden in hun team hebben en je weet het, zij maken de dienst uit...quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:51 schreef toma het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord ook wel interesse zal hebben.
Dat hebben we de laatste jaren gezien jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:29 schreef kempertje het volgende:
[..]
De supporters willen geen ex Ajaxcieden in hun team hebben en je weet het, zij maken de dienst uit...
Die zeven of acht ex-Ajacieden valt toch wel mee?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat hebben we de laatste jaren gezien ja.
Ja zet het hier ff neer dan zijn ze zo wegquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:23 schreef Elvislives het volgende:
Nicky Kuiper van Vitesse loopt ook af, gek genoeg nog niks over gehoord in de media. En Genaro Snijders moet nog bijtekenen, heeft een voorstel liggen.
Denk niet dat de supporters tevreden waren toen Charisteas tekende.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:29 schreef kempertje het volgende:
[..]
De supporters willen geen ex Ajaxcieden in hun team hebben en je weet het, zij maken de dienst uit...
Oh fuck ja, de scouts checken fok natuurlijk voor aflopende contractenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:11 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ja zet het hier ff neer dan zijn ze zo weg
Goede keeper in de Jupiler League, maar dit seizoen lang geblesseerd geweest als ik me niet vergis.quote:
Eens. Laat maar komenquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:29 schreef RayMania het volgende:
Cedric van der Gun dus nog steeds transfervrij?
Hem zie ik nog wel vertrekken naar een betere subtopper (Twente, Groningen, Heerenveen).
veel clubs in de markt maar Feyenoord schijnt nog steeds een serieuze kandidaat te zijnquote:
Volgens mij niet, was meer als vraag bedoeld voor zowel hem als Vorthoren.quote:
Het is duurder als het contract formeel verlengd moet worden tegen dezelfde voorwaarden. Alles boven de 28 zal bij clubs uit het rechterrijtje sowieso al vaak weg mogen, omdat die al te duur worden. Kunnen ze weer spelers op amateurbasis voor terughalen of jongens met lage contracten voor één seizoen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:38 schreef Damzkieee het volgende:
Kost dit die clubs niet klauwenvol geld? Tekengeld en dergelijke?
Of gaan ze volgend seizoen met 10 spelers beginnen ofzo?
Volgens mij valt dat nog wel tegen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Tekengeld wordt nauwelijks betaald hoor.
Daar kan ik wel inkomen...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het is duurder als het contract formeel verlengd moet worden tegen dezelfde voorwaarden. Alles boven de 28 zal bij clubs uit het rechterrijtje sowieso al vaak weg mogen, omdat die al te duur worden. Kunnen ze weer spelers op amateurbasis voor terughalen of jongens met lage contracten voor één seizoen.
quote:AGOVV Apeldoorn verstuurt negen ontslagbrieven
25/03/2009 10:05
Net als veel andere clubs heeft ook AGOVV Apeldoorn de ontslagbrieven verzonden. Voor negen spelers is volgend seizoen in principe geen plaats meer, terwijl zeven van de huidige selectieleden wel mogen blijven.
De aflopende contracten van Timothy Cathalina, Johan Pater, Gijs Cales en Joey Snijders worden niet verlengd. Ook Denis Mahmudov, Arjan van Norel, Ché Jenner, Peter Veeneman en Clayton Karsari, die op amateurbasis voor AGOVV uitkomen, zullen de club verlaten.
Trainer John van den Brom wil wel verder met Daan Huiskamp, Jaime Bruinier (gehuurd van Vitesse) en Arno Splinter. Ramon Leeuwin heeft overeenstemming bereikt over een nieuw tweejarig contract, terwijl Jeroen van den Broeck, Henk Baum, Dimitri Iakovlevski en Wim Bokila op amateurbasis actief blijven.
Over de toekomst van Hans van de Haar (foto, gehuurd van ADO Den Haag) en Joost Terol bestaat nog geen duidelijkheid. Beide spelers hebben zelf nog geen beslissing genomen over het vervolg van hun loopbaan.
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
De tombola in de Jupiler League gaat weer beginnen
Wilde Heracles vorig seizoen hebben meen ik. Zal misschien nu alsnog gaan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:15 schreef Fortitudo het volgende:
snoyl
Dit seizoen, als vervanger van Klavan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wilde Heracles vorig seizoen hebben meen ik. Zal misschien nu alsnog gaan.
Klavan ging eind januari weg, daarna dus. Lekker beleid bij RKC overigens, eerst veel geld vragen voor Snoyl en hem een paar maanden later voor niets dumpen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:35 schreef Damzkieee het volgende:
Ja bedoelde ik, vorig jaar
Of was het in de winterstop?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:28 schreef TheClown1 het volgende:
Ik sprak met Rogier Krohne ( oud-klasgenoot van me) en speler van Emmen en hij sprak over paniek binnen de kleedkamers hierover. Vele spelers die rekenden op het geld vanwege schulden kregen de ontslagbrieven. Pijnlijk weer.
Een van de honderden spelers die NEC heeft gehad die het in de eerste divisie leuk deed, maar in het eerste van NEC het zelden kon laten zien.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Die Fachtali is wel een aardige toch.
Excelsior wil Altheer houden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Bij Feyenoord vertrekken Lucius en Greene na dit seizoen. Van Dijk verlengt met een jaartje.
Ook de jeugdspelers Van Leeuwen (verhuurd aan GAE) en Altheer (Excelsior) wordt niet mee verlengd.
Ik heb liever een coach voor mijn cluppie.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:57 schreef Omnifacer het volgende:
Als iemand Van Driel wil hebben mag hij hem gratis op komen halen
Meppelink is nog vrij.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:58 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb liever een coach voor mijn cluppie.
quote:FC Den Bosch zegt vier contracten op
Om automatische verlenging te voorkomen heeft FC Den Bosch de aflopende contracten van Stanley Aborah, Peter van den Berg, Arjan Ebbinge en Mohamed El Makrini opgezegd.
Dat moest voor 1 april gebeuren. Niet gezegd is dat het viertal ook daadwerkelijk vertrekt, maar FC Den Bosch kon of wilde hun contracten in ieder geval op dit moment (nog) niet verlengen. Dat geldt niet voor El Makrini, die legde een verbeterde aanbieding naast zich neer. Zaterdag zijn de spelers hiervan op de hoogte gesteld. Ook de verbintenissen van Ivo Rossen en Stefano Seedorf lopen deze zomer af. Omdat het bij hen om hun eerste contract bij FC Den Bosch gaat, hoeft de club die niet voor 1 april op te zeggen.
Bron: Brabants Dagblad
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:27 schreef methodmich het volgende:
De eerste ontslagaanvragen gaan binnen nu en 2 weken de deur uit, aangezien 1 april de deadline is.
Zie in dat licht Elf spelers weg bij GA Eagles
quote:Op maandag 16 maart 2009 17:32 schreef methodmich het volgende:
Nieuwendaal naar Den Bosch, Vorthoren mogelijk ook?
Telstar houdt zes contractspelers over
Bij Telstar dus ook zat vrije jongens...
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
FC Dordrecht voorlopig niet door met zevental
Zitten aardige spelers tussen ook.
Acht spelers verlaten Veendam
Ik zou het fijn vinden als je niet alleen de link geeft maar ook de namen van de vertrekkende spelers.quote:
quote:Mike Mampuya, Danny Wintjens en Robert Willemse mogen vertrekken bij VVV-Venlo. De koploper van de Jupiler League heeft de drie spelers laten weten dat de opties in hun contracten niet gelicht zullen worden.
Naast de drie eerder genoemde spelers mogen ook Leon Kantelberg en Peter Reekers aan het einde van het seizoen uitkijken naar een nieuwe club. Zij zijn in het bezit van aflopende contracten, welke niet verlengd worden.
Het zestal vertrekkende spelers wordt gecompleteerd door Samir el Gaaouiri. Hij kwam met de club geen nieuwe verbintenis overeen, waardoor ook hij mag uitzien naar een nieuwe werkgever.
Inderdaad, net als El Gaaouri een prima spelerquote:Op maandag 30 maart 2009 16:17 schreef JLSB het volgende:
Dat ze Mampuya's contract niet verlengen slaat dus helemaal nergens op....
quote:Contract Serdar Öztürk niet verlengd
GRONINGEN - FC Groningen gaat het aflopende contract met Serdar Öztürk niet verlengen. De aanvaller speelde voor Groningen alleen in het beloftenteam.
Sinds de winterstop komt Öztürk op huurbasis uit voor BV Veendam. Of hij bij Veendam in aanmerking komt voor een contract is nog niet duidelijk.
RTVNOORD
Ja, een minuut of tien tegen Sparta. Denk net iets te klein voor de eredivisie, zou in de JL wel een leuke kunnen zijn denk ik.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:27 schreef -J-D- het volgende:
Ruben Barends, Clint van Stee en Glenn Kobussen spelen in het beloftenelftal van Feyenoord maar krijgen geen nieuw contract. Laatstgenoemde heeft ooit wel speelminuten gehad in het eerste.
Heeft inmiddels al contact gelegd met Iraklis Saloniki in Griekenland, begreep ik gisteren. Kan een aardig contractje worden. Qatar is ook een optie.quote:Op maandag 6 april 2009 18:24 schreef The_Verve het volgende:
Levchenko gaat niet verlengen bij Groningen. Speler en club komen er niet uit...
Victoria Koblenkoquote:Op woensdag 8 april 2009 16:31 schreef Dos37 het volgende:
benieuwd of die vriendin/vrouw daar wat voor voelt, die actrice is dat toch?
Tja, laatst in Vuurzee is ze neergestoken en had ze twee vriendjes, dus ik weet niet...quote:
quote:
quote:Peter Reekers keert terug naar Heracles Almelo
Peter Reekers (27) heeft voor twee seizoenen getekend bij Heracles Almelo. De verdediger kwam tussen 2000 en 2006 al tot 166 wedstrijden voor Heracles Almelo waarin hij vier keer doel trof. De afgelopen jaren speelde hij voor VVV Venlo. Algemeen directeur Nico Jan Hoogma: “Peter is aangetrokken als centrale verdediger achter Birger Maertens. Wij zijn heel blij met zijn terugkeer omdat hij de leegte die Marnix Smit achterlaat perfect op kan vullen.”
Peter Reekers: “De supporters van Heracles Almelo hebben een spandoek met de leus Home is where your heart is. Dat is precies op mij van toepassing, bij deze club ligt mijn hart. Ik weet voor welke rol ik gehaald ben en ben erg blij met deze terugkeer. Ik ben weer thuis en kan niet wachten om het mooie shirt weer aan te trekken.”
quote:BV Veendam neemt definitief afscheid van Kassim Bizimana, Bryon Kiefer en Elwin Kloosterman, meldt RTV Noord. Voor het drietal was eerder al formeel ontslag aangevraagd.
Trainer Joop Gall oordeelde dat Bizimana niet goed is teruggekomen van een zware knieblessure. De reden voor het vertrek van Kiefer is het niet kunnen doorstromen naar een volwaardig eerste elftalspeler.
Kloosterman tenslotte zal proberen in België een nieuwe club te vinden. Daar gaat de voetballer ook studeren.
Misschien kunnen ze een competitie beginnenquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:48 schreef rubbereend het volgende:
Dat worden veel VVCS teams die komende zomer rondtrekken voor oefenwedstrijdjes
Hoeven geen internationaal toernooi te spelen lijkt me inderdaad, kunnen gewoon tegen elkaar ballen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:48 schreef rubbereend het volgende:
Tis natuurlijk wel een brekebeentje. In een kleine drie seizoenen maar 45 duels voor Utrecht. Da's minder dan de helft.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:42 schreef DeVinger het volgende:
apart zo weinig interesse in vd gun
Je bent er van op de hoogte dat Vuurzee een tv-serie is en niet één of andere discotheekquote:
Ik was eerst ook wel enthousiast over een transfer naar Feye, maar als je hem nu weer ziet tobben... doe maar niet. En dat hebben wel meer clubs.quote:
quote:FC Den Bosch neemt komende zomer definitief afscheid van Stanley Aborah, Arjan Ebbinge, Ivo Rossen en Stefano Seedorf. De vier zijn allen in het bezit van een aflopend contract.
FC Den Bosch besloot vanwege uiteenlopende redenen de verbintenissen van de vier niet te verlengen. "Zowel budgettaire redenen als de wens van spelers zelf om zich op hun maatschappelijke carrière te richten liggen daar ten grondslag aan", verduidelijkt Fred van der Hoorn in gesprek met VoetbalPrimeur.
"Dit betekent dat Aborah, Ebbinge, Rossen en Seedorf vrij zijn om te gaan en staan waar zij willen", vervolgt Van der Hoorn. Inmiddels is de Jupiler League-club druk bezig met het versterken van de selectie die komend seizoen namens FC Den Bosch op papier moet staan. "We zijn met verschillende spelers in gesprek", is het enige dat de bestuurder over dat onderwerp kwijt wil.
Zeker is wel dat de club uit Den Bosch komend seizoen aanmerkelijk beter wil presteren. "Dit seizoen is zeer teleurstellend verlopen", geeft Van der Hoorn aan. "Daar zijn verschillende redenen voor. We hebben te maken gehad met veel blessuregevallen, wat overigens geen excuus is, en de verkoop van Koen van der Biezen (hij vertrok in januari naar Go Ahead Eagles, red.) was misschien niet het juiste signaal naar de spelersgroep."
"Zeker is in elk geval dat we komend seizoen beter voor de dag willen komen. Het is aan ons om de problemen die we afgelopen jaar gekend hebben, volgend jaar te voorkomen."
FC Den Bosch bekleedt, met nog één wedstrijd te spelen, de elfde positie in de Jupiler League. Daarmee grijpt de club naast de play-offs.
Die verwachting was er dus, maar dat valt erg tegen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:48 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op deze website vindt u transfervrije voetballers in één overzicht.
Voetbal is een wereldsport. Voetballers zijn belangrijk op het veld en voor het publiek. Maar daar houdt het niet op. Een voetballer maakt een heel traject mee om te komen waar hij wil; bij een mooie club, in een motiverend team en op het veld. Ook kan het vinden van een baan in de sport of bij een bedrijf belangrijk worden.
Deze website is ontwikkeld om alle partijen die bij dit traject aanwezig zijn samen te voegen.
Voetballers kunnen zich hier inschrijven, hun spelersprofiel tonen, een CV toevoegen en hun interesses aangeven. Ook kunnen zij na inschrijving op transfervrijevoetballers.nl advies krijgen over een aantal zaken als er nog geen club gevonden is.
Clubs en spelersmakelaars kunnen transfervrije spelers zoeken, bekijken en benaderen.
(Sport)bedrijven kunnen zoeken op CV en interesses van transfervrije spelers.
Supporters kunnen hun favoriete transfervrije spelers volgen.
quote:Jason Oost zal komende week zijn competitie op peil houden bij NEC. De 26-jarige aanvaller zit momenteel zonder club. Zijn contract werd ontbonden vanwege de degradatie van de Doetinchemse club. Dat was contractueel vastgelegd.
Oost speelde het afgelopen seizoen bij De Graafschap. Hij scoorde vijf goals in dertig wedstrijden. Daarvoor kwam hij uit voor VVV-Venlo, Sparta Rotterdam en RKC Waalwijk.
quote:Edgar Davids: 'Kijken wat de mogelijkheden zijn'
Edgar Davids traint momenteel mee met amateurclub SDV Barneveld. Het is nog niet zeker dat hij daar ook daadwerkelijk blijft spelen. Wellicht vervolgt hij zijn loopbaan elders.
'Na een jaar inactiviteit wil ik kijken wat voor mij de mogelijkheden zijn', zegt Davids. De routinier gaf aan graag met een profclub mee te trainen. 'Ik weet nog niet waar ik aan toe ben. Ik verwacht dat ik snel genoeg weet of ik door ga of beter kan stoppen. Ik heb een paar opties.'
Alweer?quote:Op maandag 13 juli 2009 05:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Patricio Graff is transfervrij, lijkt me wel wat voor Feyenoord
Kluivert.quote:Op maandag 13 juli 2009 04:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke oud internationals zijn op zoek naar een club naast Davids en Timmer?
Hij is gewoon haalbaar ook nogquote:Op maandag 13 juli 2009 07:05 schreef Keltie het volgende:
Dan lijkt het mij wel wat voor FC Den Bosch
Nee, Duitsquote:Op maandag 13 juli 2009 12:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft ie zijn Nederlanse paspoort nog dan?
Ok regel jij het even met Patricio dan?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, Duits
2000 euro netto en hij komt wel. Nu zit hij zonder geld en heeft al maanden geen geld gezien
In Nederland weet hij ternminste dat zijn salaris gewoon betaald wordt
De spelers van Fortuna Sittard denken daar wel anders overquote:Op maandag 13 juli 2009 12:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, Duits
2000 euro netto en hij komt wel. Nu zit hij zonder geld en heeft al maanden geen geld gezien
In Nederland weet hij ternminste dat zijn salaris gewoon betaald wordt
Kan geregeld wordenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ok regel jij het even met Patricio dan?
Dan zijn er nog steeds 35 ploegen die wel betalen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
De spelers van Fortuna Sittard denken daar wel anders over
Voor een interview met Ivar van Dinteren over dit initiatief van hem, zie:quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:33 schreef -J-D- het volgende:
http://www.transfervrijevoetballers.nl/
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |