Dat aantal heeft hij al gehaald, wat ik begreep uit zijn interview in de Sportweek.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:29 schreef Thieske het volgende:
Zwaanswijk heeft een contract voor één jaar, maar kan een tweede jaar ‘verdienen’ als hij dit seizoen voldoende wedstrijden speelt.
Nee , niet meer , hij is nu van Cambuur.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jansen is toch van Feyenoord?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:59 schreef Mindstate het volgende:
Gek dat het contract van Biseswar nog niet is verlengd
Zou echt zonde zijn, maar ik kan Biseswar niet ongelijk geven.quote:De contractonderhandelingen die Feyenoord voert met Diego Biseswar en Serginho Greene verlopen vooralsnog stroef. Beide spelers lijken niet happig om een nieuwe verbintenis te tekenen.
Volgens mij niet. Denk ook niet dat Ajax hem een nieuw contract gaat aanbieden.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Had Slijngard zijn contract niet verlengd?
Aah ok, dan heb of ik verkeerd gekeken of is de VI seizoensgids niet correct.quote:Op zaterdag 20 december 2008 08:53 schreef Damzkieee het volgende:
Blawh, Qays Shayesteh heeft een contract voor 2 jaar getekend bij Heracles, dus die heeft nog een jaartje te gaan.
Biseswar mag blij zijn dat hij nog betaald voetbal mag spelen na al die keren dat hij het heeft verkloot (en dat Feyenoord zo in nood zit).quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:42 schreef Doezelhaar het volgende:
Biseswar doet er verstandig aan naar een (andere) subtopper te gaan in Nederland. Helaas dat het geconstateerd dient te worden maar Feyenoord is niet meer wat het geweest is.
Boschker gaat dus nog 2 jaar door. Wellenberg weet ik eigenlijk niet of ze daar nog mee bezig zijn. Afgelopen zaterdag in de basis was het weer is niet bestquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:07 schreef Dos37 het volgende:
FC Twente:
Sander Boschker
Niels Wellenberg
worden beide denk ik wel verlengd, al is Wellenberg geen vaste kracht. Dus hij moet wel willen. En Boschker kan nog wel een jaartje door.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |