Is dat iets?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:35 schreef methodmich het volgende:
Willem II heeft als één van de eerste eredivisieclubs gewinkeld bij de transfervrijen en haalt doelman Niki Mäenpää van FC Den Bosch.
Ik denk dat Feyenoord ook wel interesse zal hebben.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:29 schreef RayMania het volgende:
Cedric van der Gun dus nog steeds transfervrij?
Hem zie ik nog wel vertrekken naar een betere subtopper (Twente, Groningen, Heerenveen).
zou nog niet eens een miskoop zijnquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:51 schreef toma het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord ook wel interesse zal hebben.
Je kan ook niet van koop spreken dan he.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:04 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
zou nog niet eens een miskoop zijn
De supporters willen geen ex Ajaxcieden in hun team hebben en je weet het, zij maken de dienst uit...quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:51 schreef toma het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord ook wel interesse zal hebben.
Dat hebben we de laatste jaren gezien jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:29 schreef kempertje het volgende:
[..]
De supporters willen geen ex Ajaxcieden in hun team hebben en je weet het, zij maken de dienst uit...
Die zeven of acht ex-Ajacieden valt toch wel mee?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat hebben we de laatste jaren gezien ja.
Ja zet het hier ff neer dan zijn ze zo wegquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:23 schreef Elvislives het volgende:
Nicky Kuiper van Vitesse loopt ook af, gek genoeg nog niks over gehoord in de media. En Genaro Snijders moet nog bijtekenen, heeft een voorstel liggen.
Denk niet dat de supporters tevreden waren toen Charisteas tekende.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:29 schreef kempertje het volgende:
[..]
De supporters willen geen ex Ajaxcieden in hun team hebben en je weet het, zij maken de dienst uit...
Oh fuck ja, de scouts checken fok natuurlijk voor aflopende contractenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:11 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ja zet het hier ff neer dan zijn ze zo weg
Goede keeper in de Jupiler League, maar dit seizoen lang geblesseerd geweest als ik me niet vergis.quote:
Eens. Laat maar komenquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:29 schreef RayMania het volgende:
Cedric van der Gun dus nog steeds transfervrij?
Hem zie ik nog wel vertrekken naar een betere subtopper (Twente, Groningen, Heerenveen).
veel clubs in de markt maar Feyenoord schijnt nog steeds een serieuze kandidaat te zijnquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |