Is dat iets?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:35 schreef methodmich het volgende:
Willem II heeft als één van de eerste eredivisieclubs gewinkeld bij de transfervrijen en haalt doelman Niki Mäenpää van FC Den Bosch.
Ik denk dat Feyenoord ook wel interesse zal hebben.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:29 schreef RayMania het volgende:
Cedric van der Gun dus nog steeds transfervrij?
Hem zie ik nog wel vertrekken naar een betere subtopper (Twente, Groningen, Heerenveen).
zou nog niet eens een miskoop zijnquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:51 schreef toma het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord ook wel interesse zal hebben.
Je kan ook niet van koop spreken dan he.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:04 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
zou nog niet eens een miskoop zijn
De supporters willen geen ex Ajaxcieden in hun team hebben en je weet het, zij maken de dienst uit...quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:51 schreef toma het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord ook wel interesse zal hebben.
Dat hebben we de laatste jaren gezien jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:29 schreef kempertje het volgende:
[..]
De supporters willen geen ex Ajaxcieden in hun team hebben en je weet het, zij maken de dienst uit...
Die zeven of acht ex-Ajacieden valt toch wel mee?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat hebben we de laatste jaren gezien ja.
Ja zet het hier ff neer dan zijn ze zo wegquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:23 schreef Elvislives het volgende:
Nicky Kuiper van Vitesse loopt ook af, gek genoeg nog niks over gehoord in de media. En Genaro Snijders moet nog bijtekenen, heeft een voorstel liggen.
Denk niet dat de supporters tevreden waren toen Charisteas tekende.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:29 schreef kempertje het volgende:
[..]
De supporters willen geen ex Ajaxcieden in hun team hebben en je weet het, zij maken de dienst uit...
Oh fuck ja, de scouts checken fok natuurlijk voor aflopende contractenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:11 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ja zet het hier ff neer dan zijn ze zo weg
Goede keeper in de Jupiler League, maar dit seizoen lang geblesseerd geweest als ik me niet vergis.quote:
Eens. Laat maar komenquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:29 schreef RayMania het volgende:
Cedric van der Gun dus nog steeds transfervrij?
Hem zie ik nog wel vertrekken naar een betere subtopper (Twente, Groningen, Heerenveen).
veel clubs in de markt maar Feyenoord schijnt nog steeds een serieuze kandidaat te zijnquote:
Volgens mij niet, was meer als vraag bedoeld voor zowel hem als Vorthoren.quote:
Het is duurder als het contract formeel verlengd moet worden tegen dezelfde voorwaarden. Alles boven de 28 zal bij clubs uit het rechterrijtje sowieso al vaak weg mogen, omdat die al te duur worden. Kunnen ze weer spelers op amateurbasis voor terughalen of jongens met lage contracten voor één seizoen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:38 schreef Damzkieee het volgende:
Kost dit die clubs niet klauwenvol geld? Tekengeld en dergelijke?
Of gaan ze volgend seizoen met 10 spelers beginnen ofzo?
Volgens mij valt dat nog wel tegen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Tekengeld wordt nauwelijks betaald hoor.
Daar kan ik wel inkomen...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het is duurder als het contract formeel verlengd moet worden tegen dezelfde voorwaarden. Alles boven de 28 zal bij clubs uit het rechterrijtje sowieso al vaak weg mogen, omdat die al te duur worden. Kunnen ze weer spelers op amateurbasis voor terughalen of jongens met lage contracten voor één seizoen.
quote:AGOVV Apeldoorn verstuurt negen ontslagbrieven
25/03/2009 10:05
Net als veel andere clubs heeft ook AGOVV Apeldoorn de ontslagbrieven verzonden. Voor negen spelers is volgend seizoen in principe geen plaats meer, terwijl zeven van de huidige selectieleden wel mogen blijven.
De aflopende contracten van Timothy Cathalina, Johan Pater, Gijs Cales en Joey Snijders worden niet verlengd. Ook Denis Mahmudov, Arjan van Norel, Ché Jenner, Peter Veeneman en Clayton Karsari, die op amateurbasis voor AGOVV uitkomen, zullen de club verlaten.
Trainer John van den Brom wil wel verder met Daan Huiskamp, Jaime Bruinier (gehuurd van Vitesse) en Arno Splinter. Ramon Leeuwin heeft overeenstemming bereikt over een nieuw tweejarig contract, terwijl Jeroen van den Broeck, Henk Baum, Dimitri Iakovlevski en Wim Bokila op amateurbasis actief blijven.
Over de toekomst van Hans van de Haar (foto, gehuurd van ADO Den Haag) en Joost Terol bestaat nog geen duidelijkheid. Beide spelers hebben zelf nog geen beslissing genomen over het vervolg van hun loopbaan.
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
De tombola in de Jupiler League gaat weer beginnen
Wilde Heracles vorig seizoen hebben meen ik. Zal misschien nu alsnog gaan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:15 schreef Fortitudo het volgende:
snoyl
Dit seizoen, als vervanger van Klavan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wilde Heracles vorig seizoen hebben meen ik. Zal misschien nu alsnog gaan.
Klavan ging eind januari weg, daarna dus. Lekker beleid bij RKC overigens, eerst veel geld vragen voor Snoyl en hem een paar maanden later voor niets dumpen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:35 schreef Damzkieee het volgende:
Ja bedoelde ik, vorig jaar
Of was het in de winterstop?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:28 schreef TheClown1 het volgende:
Ik sprak met Rogier Krohne ( oud-klasgenoot van me) en speler van Emmen en hij sprak over paniek binnen de kleedkamers hierover. Vele spelers die rekenden op het geld vanwege schulden kregen de ontslagbrieven. Pijnlijk weer.
Een van de honderden spelers die NEC heeft gehad die het in de eerste divisie leuk deed, maar in het eerste van NEC het zelden kon laten zien.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Die Fachtali is wel een aardige toch.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |