abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70523339
Wooter en Musampa doen ook mee inmiddels, selectie wordt uiteindelijk toch steeds groter.

Ook Wooter en Musampa bij Team VVCS
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_70561146
http://www.transfervrijevoetballers.nl/
quote:
Op deze website vindt u transfervrije voetballers in één overzicht.
Voetbal is een wereldsport. Voetballers zijn belangrijk op het veld en voor het publiek. Maar daar houdt het niet op. Een voetballer maakt een heel traject mee om te komen waar hij wil; bij een mooie club, in een motiverend team en op het veld. Ook kan het vinden van een baan in de sport of bij een bedrijf belangrijk worden.
Deze website is ontwikkeld om alle partijen die bij dit traject aanwezig zijn samen te voegen.
Voetballers kunnen zich hier inschrijven, hun spelersprofiel tonen, een CV toevoegen en hun interesses aangeven. Ook kunnen zij na inschrijving op transfervrijevoetballers.nl advies krijgen over een aantal zaken als er nog geen club gevonden is.
Clubs en spelersmakelaars kunnen transfervrije spelers zoeken, bekijken en benaderen.
(Sport)bedrijven kunnen zoeken op CV en interesses van transfervrije spelers.
Supporters kunnen hun favoriete transfervrije spelers volgen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_70588526
Een initiatief van Ivar van Dinteren inderdaad.... Goede voetballer, maar bij Noordwijk liep het niet zo best met hem. Denk dat veel hoofdklassers dus niet meer met hem in zee gaan, dus dan is het misschien wel handig om je via een website een beetje in beeld te brengen bij BVO's. Vrees alleen voor hem dat hij zelf te oud is inmiddels.
www.thuisuiteten.nl
pi_70589495
Ben benieuwd bij welke club de transfervrije Jan Vennegoor of Hesselink gaat opduken.
pi_70624402
quote:
Jason Oost zal komende week zijn competitie op peil houden bij NEC. De 26-jarige aanvaller zit momenteel zonder club. Zijn contract werd ontbonden vanwege de degradatie van de Doetinchemse club. Dat was contractueel vastgelegd.
Oost speelde het afgelopen seizoen bij De Graafschap. Hij scoorde vijf goals in dertig wedstrijden. Daarvoor kwam hij uit voor VVV-Venlo, Sparta Rotterdam en RKC Waalwijk.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 00:01:38 #156
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70631277
Aardig bizar trouwens dat de 2e keeper van ons land gewoon geen club heeft!
pi_70632588
Vind ik totaal niet bizar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 4 juli 2009 @ 00:56:58 #158
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_70632621
Utrecht zoekt nog een keeper dus wie weet komen ze nu bij hem uit ?

Ben nog wel benieuwd of we wat van Edgar Davids gaan horen , speelde donderdag nog leuk mee.
quote:
Edgar Davids: 'Kijken wat de mogelijkheden zijn'
Edgar Davids traint momenteel mee met amateurclub SDV Barneveld. Het is nog niet zeker dat hij daar ook daadwerkelijk blijft spelen. Wellicht vervolgt hij zijn loopbaan elders.

'Na een jaar inactiviteit wil ik kijken wat voor mij de mogelijkheden zijn', zegt Davids. De routinier gaf aan graag met een profclub mee te trainen. 'Ik weet nog niet waar ik aan toe ben. Ik verwacht dat ik snel genoeg weet of ik door ga of beter kan stoppen. Ik heb een paar opties.'
pi_70632696
Ga naar River, met dat tempo dat Ahumada speelt kan zelfs Davids nog wel mee
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70911142
Wooter en Musampa doen mee met Team VVCS naar het FIFPro-toernooi.

In de selectie van Portugal vinden we ex-Feyenoorder Bruno Basto en Miguel García, die als speler van Sporting in 2005 AZ in rouw dompelde met zijn goal in extra tijd van de verlenging in de halve finale van de UEFA Cup.

De Fransen nemen o.a. Kaba Diawara mee, ex-Arsenal.

Zie ook http://tournament.fifpro.org/

Nederland derde in de poule geworden. Ze wonnen van de Zwitsers, maar verloren van de Denen en spelen nu tegen Portugal om plek vijf.
www.thuisuiteten.nl
pi_70923807
Welke oud internationals zijn op zoek naar een club naast Davids en Timmer?
pi_70923848
Patricio Graff is transfervrij, lijkt me wel wat voor Feyenoord
  maandag 13 juli 2009 @ 07:05:13 #163
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_70924045
quote:
Op maandag 13 juli 2009 05:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Patricio Graff is transfervrij, lijkt me wel wat voor Feyenoord
Alweer?
Dan lijkt het mij wel wat voor FC Den Bosch
pi_70930019
quote:
Op maandag 13 juli 2009 04:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke oud internationals zijn op zoek naar een club naast Davids en Timmer?
Kluivert.
- verwijderd door admin -
pi_70930049
quote:
Op maandag 13 juli 2009 07:05 schreef Keltie het volgende:

Dan lijkt het mij wel wat voor FC Den Bosch
Hij is gewoon haalbaar ook nog
pi_70930164
Heeft ie zijn Nederlanse paspoort nog dan?
pi_70930229
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft ie zijn Nederlanse paspoort nog dan?
Nee, Duits

2000 euro netto en hij komt wel. Nu zit hij zonder geld en heeft al maanden geen geld gezien

In Nederland weet hij ternminste dat zijn salaris gewoon betaald wordt
pi_70938709
In elk geval dienen de spelers die nog naar een amateurclub willen op te schieten. Morgen is de laatste dag om overschrijving aan te vragen. Doe je dat niet en vind je geen BVO meer, dan kan je dus sowieso tot de winterstop niet voetballen.
www.thuisuiteten.nl
pi_70967150
Team VVCS niet denderend gepresteerd op het FIFPro-toernooi. Benieuwd wie er vandaag nog ergens opduiken en wie er nog een BVO vinden. Sardar en Heije alvast naar Rijnsburgse Boys.

Team VVCS vijfde op FIFPro-toernooi
www.thuisuiteten.nl
pi_70967818
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, Duits

2000 euro netto en hij komt wel. Nu zit hij zonder geld en heeft al maanden geen geld gezien

Ok regel jij het even met Patricio dan?
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:20:15 #172
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70968687
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, Duits

De spelers van Fortuna Sittard denken daar wel anders over
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_70968832
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 14:59 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ok regel jij het even met Patricio dan?
Kan geregeld worden
pi_70968859
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:20 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

De spelers van Fortuna Sittard denken daar wel anders over
Dan zijn er nog steeds 35 ploegen die wel betalen.

Verder krijgen die spelers hun geld wel
pi_71287824
quote:
Voor een interview met Ivar van Dinteren over dit initiatief van hem, zie:

http://www.hoofdklasse.org/index.php?mod=inc_content&type=1&id=27
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')