Excelsior wil Altheer houden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Bij Feyenoord vertrekken Lucius en Greene na dit seizoen. Van Dijk verlengt met een jaartje.
Ook de jeugdspelers Van Leeuwen (verhuurd aan GAE) en Altheer (Excelsior) wordt niet mee verlengd.
Ik heb liever een coach voor mijn cluppie.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:57 schreef Omnifacer het volgende:
Als iemand Van Driel wil hebben mag hij hem gratis op komen halen
Meppelink is nog vrij.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:58 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb liever een coach voor mijn cluppie.
quote:FC Den Bosch zegt vier contracten op
Om automatische verlenging te voorkomen heeft FC Den Bosch de aflopende contracten van Stanley Aborah, Peter van den Berg, Arjan Ebbinge en Mohamed El Makrini opgezegd.
Dat moest voor 1 april gebeuren. Niet gezegd is dat het viertal ook daadwerkelijk vertrekt, maar FC Den Bosch kon of wilde hun contracten in ieder geval op dit moment (nog) niet verlengen. Dat geldt niet voor El Makrini, die legde een verbeterde aanbieding naast zich neer. Zaterdag zijn de spelers hiervan op de hoogte gesteld. Ook de verbintenissen van Ivo Rossen en Stefano Seedorf lopen deze zomer af. Omdat het bij hen om hun eerste contract bij FC Den Bosch gaat, hoeft de club die niet voor 1 april op te zeggen.
Bron: Brabants Dagblad
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:27 schreef methodmich het volgende:
De eerste ontslagaanvragen gaan binnen nu en 2 weken de deur uit, aangezien 1 april de deadline is.
Zie in dat licht Elf spelers weg bij GA Eagles
quote:Op maandag 16 maart 2009 17:32 schreef methodmich het volgende:
Nieuwendaal naar Den Bosch, Vorthoren mogelijk ook?
Telstar houdt zes contractspelers over
Bij Telstar dus ook zat vrije jongens...
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
FC Dordrecht voorlopig niet door met zevental
Zitten aardige spelers tussen ook.
Acht spelers verlaten Veendam
Ik zou het fijn vinden als je niet alleen de link geeft maar ook de namen van de vertrekkende spelers.quote:
quote:Mike Mampuya, Danny Wintjens en Robert Willemse mogen vertrekken bij VVV-Venlo. De koploper van de Jupiler League heeft de drie spelers laten weten dat de opties in hun contracten niet gelicht zullen worden.
Naast de drie eerder genoemde spelers mogen ook Leon Kantelberg en Peter Reekers aan het einde van het seizoen uitkijken naar een nieuwe club. Zij zijn in het bezit van aflopende contracten, welke niet verlengd worden.
Het zestal vertrekkende spelers wordt gecompleteerd door Samir el Gaaouiri. Hij kwam met de club geen nieuwe verbintenis overeen, waardoor ook hij mag uitzien naar een nieuwe werkgever.
Inderdaad, net als El Gaaouri een prima spelerquote:Op maandag 30 maart 2009 16:17 schreef JLSB het volgende:
Dat ze Mampuya's contract niet verlengen slaat dus helemaal nergens op....
quote:Contract Serdar Öztürk niet verlengd
GRONINGEN - FC Groningen gaat het aflopende contract met Serdar Öztürk niet verlengen. De aanvaller speelde voor Groningen alleen in het beloftenteam.
Sinds de winterstop komt Öztürk op huurbasis uit voor BV Veendam. Of hij bij Veendam in aanmerking komt voor een contract is nog niet duidelijk.
RTVNOORD
Ja, een minuut of tien tegen Sparta. Denk net iets te klein voor de eredivisie, zou in de JL wel een leuke kunnen zijn denk ik.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:27 schreef -J-D- het volgende:
Ruben Barends, Clint van Stee en Glenn Kobussen spelen in het beloftenelftal van Feyenoord maar krijgen geen nieuw contract. Laatstgenoemde heeft ooit wel speelminuten gehad in het eerste.
Heeft inmiddels al contact gelegd met Iraklis Saloniki in Griekenland, begreep ik gisteren. Kan een aardig contractje worden. Qatar is ook een optie.quote:Op maandag 6 april 2009 18:24 schreef The_Verve het volgende:
Levchenko gaat niet verlengen bij Groningen. Speler en club komen er niet uit...
Victoria Koblenkoquote:Op woensdag 8 april 2009 16:31 schreef Dos37 het volgende:
benieuwd of die vriendin/vrouw daar wat voor voelt, die actrice is dat toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |