Charmant! Dat is 14 cm langer en 2 kg zwaarder dan ikquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:31 schreef sezten het volgende:
[..]
Neuh, ik wil het topic terugvinden.![]()
![]()
![]()
En nu komt mijn populariteitszinnetje:
Ik weeg 57kg en ik ben 183!
"oh echt?"
ja HAHAHA aandacht
Dan bied ik me bij dezen aan. Maar alleen om Lakitu een plezier te doen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lakitu wil wel heel graag dat ik binnenkort eens met een dame ga zoenen, dus ik kan het overwegen.
quote:
Durf je dat welquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan bied ik me bij dezen aan. Maar alleen om Lakitu een plezier te doen.Ik doe het heus niet voor mezelf!
Ben je gek!
Jij bent zwaarquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Charmant! Dat is 14 cm langer en 2 kg zwaarder dan ik
quote:
Iedereen is hier tevens ook een held...quote:
Onweerstaanbaar is een groot woord maar ik kan best met een snotterende vriendin leven. Alsof er ook maar 1 (verstandige) jongen is die zich daar druk over maakt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, en Aerius.
Nee, snot is niet onweerstaanbaar...
Dat kan juist het probleem zijn met gefrusteerde autisten.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:35 schreef Crane het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook nog een fatsoenlijke foto in je FB.
QFTquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga bij de volgende tentamens ook maar eens een ban aanvragen!!
Ik toch niet?quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen is hier tevens ook een held...
quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen is hier tevens ook een held...
Die zoute smaak...quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:41 schreef Fascination het volgende:
4EBE, snot als thema?
Dat 't zo in je mond druppelt.
quote:
Misschien wel een beetje.quote:
Luister jij het ook alquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:42 schreef Dagoduck het volgende:
AAAAAAAAAAAARRRRRGHHH
Help, na dit terribele nummer op radio veronica komt radio gaga van queen![]()
![]()
Ik woog toen denk 50kg ofzo..quote:
Daar is ie ohnee !quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:43 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Luister jij het ook al.
Geen slecht woord over Queen
Wel gezellig druk om eerlijk te zijnquote:
en snotterigquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wel gezellig druk om eerlijk te zijn
Hehe, anders dan dat gerel eerstquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wel gezellig druk om eerlijk te zijn
Nee, dat zal best niet. Ik heb geen verstand van Rap en baseer mijn mening dan ook op wat ik om mij heen hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:42 schreef BigKahuna het volgende:
Hee maar Zotheid.. denk je echt dat alle rap over ho's en money gaat?
even een copy-paste over het album Illmatic van Nas. Een van de beste albums ooitquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:42 schreef BigKahuna het volgende:
quote:[edit] Music
[edit] Content
Part of the reason for Illmatic's acclaim was the discerning treatment of its subject matter: gang rivalries, desolation, and the ravages of urban poverty. Nas, who was nineteen years old when the album was recorded, realistically depicts the darker side of urbanity, creating highly detailed first-person narratives that deconstruct the troubling lives of inner city teenagers. These narratives originate from Nas' own experiences in his hometown of Queensbridge, as the lyrics and the album cover both allude to the housing projects located in Long Island City section of Queens, New York. According to one columnist:
Nas was a genius introvert who rose out of the rubble of Reaganomics to bless the mic with a forward brand of introspective, redemptive street poetry...[his] narration glorifies the emergent poetic self as the embodiment of an elevated creative state that is potentially attainable by most any ghetto child...[His] narrative voice swerves between personas that are cynical and optimistic, naïve and world-weary, enraged and serene, globally conscious and provincial...[He] was a most worthy candidate to craft a palatable and subversive message for the rotten apple's disenfranchised youth. He was young and observant enough to isolate and analyze the positively formative moments of a project childhood while unflinchingly documenting the tragedies. Throughout lllmatic, listeners are implored to embrace their hardened upbringing as an imperative to move on to bigger and better things, both in the intellectual and material sense.[14]
—Oh Word columnist
The intro, "Genesis", starts with an audio sample of the "Subway Theme" from the 1982 movie Wild Style, the first major hip hop motion picture. Nas made another ode to Wild Style, while shooting the music video for his single, "It Ain't Hard To Tell", on the same stage as the finale scene for the film. Nas' debut, "Live at the Barbeque" is played in the background of "Genesis". On "One Love", Nas writes a series of letters to a friend in prison, recounting several mutual acquaintances and the events that have occurred since the receiver's imprisonment. And in "N.Y. State of Mind", Nas recounts his participation in gang violence, and philosophizes that "Life is parallel to Hell, but I must maintain". The song focuses on a mind state that one can only truly have if they are raised in New York City. In other songs, Nas celebrates life's pleasures and achievements, acknowledging violence as a feature of his socio-economic conditions rather than the focus of his life.
The New York Times noted that Nas "imbues his chronicle with humanity and humor, not just hardness ... [He] reports violence without celebrating it, dwelling on the way life triumphs over grim circumstances rather than the other way around."[15] And Time magazine praised the "submerged emotion" on Illmatic, calling the album a "wake-up call to [Nas]'s listeners."[15]
[edit] Lyrics
Nas standing at the intersection of 41st Ave. and 10th St. in Queensbridge, 1993Along with its powerful narratives of inner-city life and social condition, Illmatic gained acclaim for its lyrical substance. As Marc Lamont Hill of PopMatters writes: "Nas' complex rhyme patterns, clever word play, and impressive vocab took the art [of rapping] to previously unprecedented heights. Building on the pioneering work of Kool G Rap, Big Daddy Kane, and Rakim, tracks like 'Halftime' and the laid back 'One Time 4 Your Mind' demonstrated a [high] level of technical precision and rhetorical dexterity". Hill cites "Memory Lane (Sittin' in da Park)" as "an exemplar of flawless lyricism":[16]
I rap for listeners, blunt heads, fly ladies and prisoners
Hennessy holders and old school niggas, then I be dissin a
Unofficial that smoke woolie thai
I dropped out of Cooley High, gassed up by a cokehead cutie pie
Jungle survivor, fuck who's the liver
My man put the battery in my back, a difference from Energizer
Sentence begins indented, with formality
My duration's infinite, money-wise or physiology
Poetry, that's a part of me, retardedly bop
I drop the ancient manifested hip-hop, straight off the block
I reminisce on park jams, my man was shot for his sheep coat
Childhood lesson made me see him drop in my weed smoke
—Nas, "Memory Lane (Sittin' in da Park)"
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:42 schreef BigKahuna het volgende:
Alsof iemand dat gaat lezen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:45 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
even een copy-paste over het album Illmatic van Nas. Een van de beste albums ooit
[..]
RLsokken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien wel een beetje.
Een op sokken
quote:
Boerenkool met spekjesquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:45 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Hehe, anders dan dat gerel eerst![]()
Even eten trouwens, boerenkool
Jammer, je lijkt me een persoon dat van goede en mooie teksten houdt. Laat Nas daar nou bekend om staanquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, dat zal best niet. Ik heb geen verstand van Rap en baseer mijn mening dan ook op wat ik om mij heen hoor.
Ik heb geen behoefte om me dieper in rapmuziek te gaan verdiepen omdat ik het niks vind.
quote:
Sarcastische grap!quote:
Dikzakquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:47 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik weet niet hoe dik en groot ik ben. Vast heul dik!
Dat heten botten.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:48 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn wasbordje vergaat langzaam over een jaar is hij weg
Dat haar en die ketting van die derde. Brrrr.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:46 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Flauw hoor.quote:
Emo potentiequote:Op dinsdag 16 december 2008 17:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat haar en die ketting van die derde. Brrrr.
emootjequote:Op dinsdag 16 december 2008 17:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat haar en die ketting van die derde. Brrrr.
AUW!quote:
Ik zal wel een keer een poging wagen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:47 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Jammer, je lijkt me een persoon dat van goede en mooie teksten houdt. Laat Nas daar nou bekend om staan.
Houdt er eens over op.quote:
Meisjes plagen...quote:
Hoi. Stel je eens voor als noobje. Pics van je tieten if vrouwelijk.quote:
DIKKE DIKKE WOEEHOEEE DIKKE !quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:51 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik ben 174 cm lang,
en weeg 81 kilo![]()
VOOR DAT JULLIE GAAN SCHREEUWEN DIKKE DIKKE WOEEHOEEE DIKKE !
Ik kan pas sinds 2 maanden weer sporten en ben al 7 kilo kwijt en 3 % van mijn vetpercentage van toen
Kloptquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:51 schreef MisterNelson het volgende:
Ahh dus hier hangt men uit.
Nog 97% te gaan dikzak.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:51 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik ben 174 cm lang,
en weeg 81 kilo![]()
Ik kan pas sinds 2 maanden weer sporten en ben al 7 kilo kwijt en 3 % van mijn vetpercentage van toen
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
DIKKE DIKKE WOEEHOEEE DIKKE !
Ga zo door, knap dat je al zoveel bent afgevallen!.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:51 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik ben 174 cm lang,
en weeg 81 kilo![]()
Ga eens wegquote:
quote:
WOW'er ALERT!quote:Studierichting ICT Beheerder
VETZAK!quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:51 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik ben 174 cm lang,
en weeg 81 kilo![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ga zo door, knap dat je al zoveel bent afgevallen!.
Dank je !quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ga zo door, knap dat je al zoveel bent afgevallen!.
Dan nog hoeveel % te gaan? 100-9=91?quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
Dat zou niet gezond zijn !
Er moet in totaal rond de 8 of 9 % af.
Dus ik ben lekker op weg !
Dat is lang geleden.quote:
IK BEN ZOOOO JALOERS!quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga over een halfuur voetballen![]()
Hoewel de training pas om half8 begint
Hij zegt 81 KG en 7 KG afgevallen = 88KG snap je?quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dan nog hoeveel % te gaan? 100-9=91?
Nog rond de 6 % van mijn huidig vet percentage,quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dan nog hoeveel % te gaan? 100-9=91?
Als je maar niet dunner wordt dan mijquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nog rond de 6 % van mijn huidig vet percentage,
en dan besta ik uit meer spieren dan vet zoal het een beetje hoort
SETZUHHH!quote:
Kanker eens opquote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is lang geleden.
Maar plagen mag toch wel.
Johquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nog rond de 6 % van mijn huidig vet percentage,
en dan besta ik uit meer spieren dan vet zoal het een beetje hoort
Aufsalzen.quote:
HAHAHAHA, IK LACH HEM KANKERHARD UIT WEETJUH!quote:
Alle tiefjus, dat is veel.quote:
Ik wil dan ook helemaal niet gespierd worden en dergelijkequote:Op dinsdag 16 december 2008 17:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je maar niet dunner wordt dan mij,
dat is niet gezond.
VOETBALquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
IK BEN ZOOOO JALOERS!![]()
Misschien ga ik stiekem hardlopen.
Nee, dat weet ik niet. Doe eens voiceclip.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
HAHAHAHA, IK LACH HEM KANKERHARD UIT WEETJUH!
We hebben een meisje op de basisschool met z'n alle gepest, en niemand die er wat aan deed.quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet. Doe eens voiceclip.
Als ik daarna zou gaan aftrainen wel jaquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:58 schreef gers het volgende:
maar ben je dan net zo gespierd als een noorse viking nb?
Zoeen hadden wij ook. Maar die vroeg eromquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
We hebben een meisje op de basisschool met z'n alle gepest, en niemand die er wat aan deed.
Best zielig. En nu schaam ik me.
Het klinkt een beetje als: Harr harr harr.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet. Doe eens voiceclip.
Kids can be so cruelquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
We hebben een meisje op de basisschool met z'n alle gepest, en niemand die er wat aan deed.
Mieters! Ik zei dat vandaag opeens per ongeluk in de klasquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het klinkt een beetje als: Harr harr harr.![]()
En is de grap er wel weer vanaf.
Dat kan ook met hockey.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
VOETBAL![]()
Lekker in de kutkou in een kortbroekje voetballen met vriendenen dan nabieren
![]()
![]()
Die van ons ook. Maar toch is het zielig.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zoeen hadden wij ook. Maar die vroeg eromdie dingen die zij zwetst
_!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:59 schreef Paaskonijn het volgende:
Hopen dat die noob op pagina 2 blijft F5én hihi.
Ik zeg met enige regelmaat mieters, en niemand die mij raar aankijkt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mieters! Ik zei dat vandaag opeens per ongeluk in de klas
- PK geeft antwoord op vraag
- Lerares zegt helemaal goed PK, knap heurs
- PK zegt mieters
- Klas lacht
- PK schaamt
Ja, maar minder tof jwt.quote:
Mwah, soms wel, meestal niet. Dat wijf bij ons was gewoon kut.quote:[..]
Die van ons ook. Maar toch is het zielig.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:03 schreef Fascination het volgende:
Mieters. Dat ga ik ook eens zeggen
.
Iedereen had echt zo van 'wtfbbq*proest*'quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zeg met enige regelmaat mieters, en niemand die mij raar aankijkt.
Als je nou hier komt wonen kan je zovaak mieters zeggen als je wilt!
W.T.F.B.B.Q.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Iedereen had echt zo van 'wtfbbq*proest*'
quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:05 schreef Dagoduck het volgende:
Toch zou ik wel zo'n verdomd mieters DWDD jasje willen
quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bij ons gaat het altijd zo:
Vriend: Hee Martinus, nog een glas rood?
Zotheid: Jaa mieterrs harr harr harr!
Ga nou maar weer weg.quote:
Nietus!quote:
Dat wijf kan er ook niet altijd alles aan doen. Je jeugd hoort een leuke, zorgeloze tijd te zijn.quote:[..]
Mwah, soms wel, meestal niet. Dat wijf bij ons was gewoon kut.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Iedereen had echt zo van 'wtfbbq*proest*'
Ik zat nog te twijfelen.quote:
Heb je nou je foto weg gehaald?quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nietus!
[..]
Dat wijf kan er ook niet altijd alles aan doen. Je jeugd hoort een leuke, zorgeloze tijd te zijn.
Wel.quote:
Dus wel. Of bedreig jij mensen met messen op de basisschool? Of ligt jouw opa in een hunnebed, ben je verkracht en zwanger in groep 5 en ga je 4 man vermoorden uit de klas en dat je al hebt opgeschreven hoe?quote:[..]
Dat wijf kan er ook niet altijd alles aan doen. Je jeugd hoort een leuke, zorgeloze tijd te zijn.
Tot ziens dan maar.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:08 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wordt geterroriseerd dat ik te jong ben voor dit forum. (op me Fobo)
IDC !!!
Één welquote:
hihiquote:[..]
Ik zat nog te twijfelen.
Hoi verre familie van BdG.quote:
Ja, ik ben bezig een nieuwe foto neer te zetten maar ik ben nog te druk in de SC bezig.quote:
Naar mijn mening niet.quote:
Dat ze niet helemaal goed bij dr hoofd is betekent niet dat ze dan ook maar gepest moet worden. ALs ik dit zo lees hoort ze ook niet op een normale school te zitten.quote:[..]
Dus wel. Of bedreig jij mensen met messen op de basisschool? Of ligt jouw opa in een hunnebed, ben je verkracht en zwanger in groep 5 en ga je 4 man vermoorden uit de klas en dat je al hebt opgeschreven hoe?
Nee dat is normaal.quote:
Harrharrquote:[..]
hihi
Ik zeg dat ook soms. Netzoals ROFL!quote:
Sukkel!quote:
Ach ze was verder gewoon slim enzulks en doktor dingessen konden ook niks raars vinden. Gewoon een teef dus.quote:[..]
Dat ze niet helemaal goed bij dr hoofd is betekent niet dat ze dan ook maar gepest moet worden. ALs ik dit zo lees hoort ze ook niet op een normale school te zitten.
Ik ook.quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zeg dat ook soms. Netzoals ROFL!
Je weet wat er met mij gebeurde vanmorgenquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Over 10 min naar voetbal!
En ik kan FOK! maar niet afsluiten
PK moet gaan omkleden.
Vertelquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je weet wat er met mij gebeurde vanmorgenhup hup, voetbalse!
Haha pwned!quote:
Ik kan er verder moeilijk over oordelen aangezien ik er niet bij was.quote:[..]
Ach ze was verder gewoon slim enzulks en doktor dingessen konden ook niks raars vinden. Gewoon een teef dus.
Wat een vraag. Hoe kun je het anders uitspreken?quote:
Ik was gezellig aan het fokken en toen opeens moest ik me nog aankleden en ontbijten enzo binnen een paar minutenquote:
Training is toch pas om half8, wacht die vriend maar ff.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je weet wat er met mij gebeurde vanmorgenhup hup, voetbalse!
IK PWN JE!quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Haha pwned!
[..]
Ik kan er verder moeilijk over oordelen aangezien ik er niet bij was.
PK 1
Moraalridder Zotheid 0
Sterkte!quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:19 schreef Noorsbloed het volgende:
Voor de mensen die weten wat er aan de hand is
Update over Mirre's toestand en de uitslag van de biopsie.
Instorten maar het niet kunnen veroorloven
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik was gezellig aan het fokken en toen opeens moest ik me nog aankleden en ontbijten enzo binnen een paar minutengelukkig lukte het me om onopvallend mn les binnen te sneaken 10 minuten te laat
!
Roflquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat een vraag. Hoe kun je het anders uitspreken?
Iedereen die ICT Beheerder is, is WoW'erquote:
Wellus.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:24 schreef sezten het volgende:
[..]
Iedereen die ICT Beheerder is, is WoW'er!!
Ehh nee.
Wat een klotebericht.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:19 schreef Noorsbloed het volgende:
Voor de mensen die weten wat er aan de hand is
Update over Mirre's toestand en de uitslag van de biopsie.
Ik ga geen kinderachtig wellus nietus spelletje met je doen.quote:
Dank je wel Yvonne !quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een klotebericht.
Heel veel sterkte
Daar heb je geen opleiding voor nodig gekkie.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:29 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik ga geen kinderachtig wellus nietus spelletje met je doen.
En ik ga waarschijnlijk na dit jaar een opleidingswitch maken (vrachtwagenchauffeur).
Das wel aan te raden als je dat nu al zo voelt. Ik ben zelf ook geswitcht vanuit de IT 2 jaar geleden. Een van de beste beslissingen in m'n leven.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:29 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik ga geen kinderachtig wellus nietus spelletje met je doen.
En ik ga waarschijnlijk na dit jaar een opleidingswitch maken (vrachtwagenchauffeur).
Hehehehe ..quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:31 schreef Broekpaling het volgende:
Ik zal zo trouwens eens wat pics van onder het huis maken. Kunnen jullie zien hoe baas ik ben dat ik dat werk onder de grond durf te doen.![]()
En wat doe je nu?quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:31 schreef Crane het volgende:
[..]
Das wel aan te raden. Ik ben zelf ook geswitcht vanuit de IT 2 jaar geleden. Een van de beste beslissingen in m'n leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Ik ben kei in mijn element daar.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:31 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hehehehe ..
Metal luisteren en bang voor daglicht
quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En wat doe je nu?
Zit een kern van waarheid in, ik maak met FL Studio en Cubase wel eens beats voor een vriend van me die rapt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens ben ik zelf totaal geen hip-hop figuur als mensen dat soms denken.
Momenteel doe ik Marketing en Communicatie.Cause nobody likes rock anymore!
Bij ons werd er niet gepest, alleen als je extreem raar was.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Lol !quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben kei in mijn element daar.Zou me ook niet verbazen als ik een lijk tegenkom.
Maar die zijn er wel, en dat lijkt mij opzich wat makkelijker qua planning & organisatie.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daar heb je geen opleiding voor nodig gekkie.
Inderdaadquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:31 schreef Crane het volgende:
[..]
Das wel aan te raden als je dat nu al zo voelt. Ik ben zelf ook geswitcht vanuit de IT 2 jaar geleden. Een van de beste beslissingen in m'n leven.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:34 schreef Zotheid het volgende:
Jezus, na dat bericht van NB heb ik gelijk geen zin meer.
Ik ga maar even wat anders doen.![]()
Ik heb in mijn kansloze basisschool jaren wel eens een rap gemaakt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:33 schreef Crane het volgende:
[..]
Zit een kern van waarheid in, ik maak met FL Studio en Cubase wel eens beats voor een vriend van me die rapt.Overigens ben ik totaal geen hip-hop figuur als mensen dat soms denken.
Momenteel doe ik Marketing en Communicatie.
MBO, HBO?quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:33 schreef Crane het volgende:
[..]
Zit een kern van waarheid in, ik maak met FL Studio en Cubase wel eens beats voor een vriend van me die rapt.Overigens ben ik zelf totaal geen hip-hop figuur als mensen dat soms denken.
Momenteel doe ik Marketing en Communicatie.
Ik dacht dat jij 'm wou hebben.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:34 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Lol !
Geef hem dan aan Zotheid
Ik heb al wat geschreven in dat andere topic!quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:35 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik spreek je er nog wel even over ..
Dank je Cranequote:Op dinsdag 16 december 2008 18:37 schreef Crane het volgende:
NB, ondanks dat we vaak overhoop liggen wens ik je ongeloofelijk veel sterkte.
Jazeker. Al valt de verhouding praktijk-theorie me een beetje tegen, ik had verwacht dat ik meer theorie zou krijgen. Soms krijg je echt van die kinderlijke praktijk-opdrachten die téveel tijd kosten en waar je té weinig van leert.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:38 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Oke, beetje een leuke opleiding?
Praktijk is toch meer voor MBO, of niet?quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:40 schreef Crane het volgende:
[..]
Jazeker. Al valt de verhouding praktijk-theorie me een beetje tegen, ik had verwacht dat ik meer theorie zou krijgen. Soms krijg je echt van die kinderlijke praktijk-opdrachten die téveel tijd kosten en waar je té weinig van leert.Voor de rest een heerlijk brede opleiding waar je alle kanten mee op kunt.
Precies, van het HBO verwacht je toch dat opleidingen voor een groot deel theoritisch zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:42 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Praktijk is toch meer voor MBO, of niet?
Oke, dat is wel fijn inderdaad, tenminste nog niet zo specifiek gericht.
I KILL YOU!quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:47 schreef Dagoduck het volgende:
silence...
Toch is Jef Dunham best grappigquote:
Door die kut-reclames en immitaties overal is de lol er een beetje vanaf.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Toch is Jef Dunham best grappig
Omg, nee. Totaal niet, verschrikkelijkquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Toch is Jef Dunham best grappig
Geeft niet. Je mag ons straks blij maken met het nieuws dat de behandeling aan slaat bij Mirrequote:Op dinsdag 16 december 2008 18:54 schreef Noorsbloed het volgende:
Sorry dat ik iedereen niet blij heb gemaakt
close encounter met een bergquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:54 schreef Noorsbloed het volgende:
Jij had zelf ook liever positief (of geen) nieuws gebracht natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:54 schreef Noorsbloed het volgende:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geeft niet. Je mag ons straks blij maken met het nieuws dat de behandeling aan slaat bij Mirre.
Jups,quote:
Klopt ..quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:59 schreef Crane het volgende:
[..]
Jij had zelf ook liever positief (of geen) nieuws gebracht natuurlijk.
lekker postitiefquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:00 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Klopt ..
Eerst ons kindje overleden ..
Nu Mirre waarschijnlijk ook nog ..
Hoe moet ik dat in godensnaam aan haar ouders gaan vertellen ..
Omdat haar ouders Noors zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
lekker postitief
en
waarom moet jij dat die ouders vertellen?
Ik kom net binnen vallen, maar is het inmiddels zo erg met haar?quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:00 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Klopt ..
Eerst ons kindje overleden ..
Nu Mirre waarschijnlijk ook nog ..
Hoe moet ik dat in godensnaam aan haar ouders gaan vertellen ..
Lees zelf maar ..quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kom net binnen vallen, maar is het inmiddels zo erg met haar?![]()
Als Mirre er beter van wordt heb ik dit gevoel er nog wel 1000000x heel graag voor overquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:54 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik snap niet hoe je het vol houd jongen. Ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen... gewoon omdat jullie zoveel plannen hebben, nog zo jong zijn en zo veel om elkaar geven... is gewoon niet eerlijk.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Lees zelf maar ..
Onder aan pagina twee .. en in een quote op 3
Bedankt voor je woordenquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je het vol houd jongen. Ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen... gewoon omdat jullie zoveel plannen hebben, nog zo jong zijn en zo veel om elkaar geven... is gewoon niet eerlijk.kutzooi.
Ik moet ook nog werkenquote:
Nou niks anders dan respect daarvoor hoor, echt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:24 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Bedankt voor je woorden
Ik KAN niet anders dan volhouden.
Iedereen om Mirre en mij heen zakt in.
Ik kan dat niet.
Ze klampen zich vast aan mijn hoop en wilskracht.
Ik KAN niet instorten.
Niet voor Mirre, voor niemand niet.
voor FOK! mag je ook niet instortenquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:24 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Bedankt voor je woorden
Ik KAN niet anders dan volhouden.
Iedereen om Mirre en mij heen zakt in.
Ik kan dat niet.
Ze klampen zich vast aan mijn hoop en wilskracht.
Ik KAN niet instorten.
Niet voor Mirre, voor niemand niet.
same here , ik denk dat ik dat niet zou kunnenquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou niks anders dan respect daarvoor hoor, echt.
Hehehehequote:Op dinsdag 16 december 2008 19:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
voor FOK! mag je ook niet instorten
Had je niet liever vrij gehad of is het juist fijn om met iets anders bezig te zijn?quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik moet ook nog werken
Van 11 tot 6
Ik KAN niet stoppen met werken ..quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:55 schreef Crane het volgende:
[..]
Had je niet liever vrij gehad of is het juist fijn om met iets anders bezig te zijn?
Noem 1 voorbeeld...quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mja het is net als met reggae, ik vind het net niet...
Kijk maar in mn foboquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:52 schreef Biogarde het volgende:
Wat is jouw muziek dan?
quote:
Geef eens een link.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:59 schreef BigKahuna het volgende:
Bio, heb je dat foute nummer van Nas gehoord, met die sample van 2pac, en die speech van Obama op het begin?
Dat stukje wel ja. Maar dat "YEEEES WE CAAAAAAN. CHAAAANGE THE WOOOOORLD".quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:05 schreef Biogarde het volgende:
Da's toch gewoon de tekst uit Changes?
Dat bedoel ik. Zal ik er een topic over maken? Dan mag jij er een slotje op zettenquote:
Romantisch!quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:10 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Zal ik er een topic over maken? Dan mag jij er een slotje op zetten.
Und... hoe ist gegaan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:33 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb een blokje om gedaan.
De nieuwe verborgen fok! -smiliesquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:42 schreef Zotheid het volgende:
Zijn dat smurfen?
Misschien dat ik maar lekker is een keer op tijd naar bed moet gaan.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:47 schreef Zotheid het volgende:
Maar die kan ik helemaal niet zien, aangezien ik alleen nog maar kan navigeren met m'n pijltjestoetsen en tab en enter.
*Gaap
Ja, ik ga slapen. Of naar bed. Ik denk dat ik maar is met 1984 ga beginnen. met Eyes Open op de achtergrond.
Een fijne avond nog en weltruste alvast!![]()
Ga anders naar Nas luisteren.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:47 schreef Zotheid het volgende:
Maar die kan ik helemaal niet zien, aangezien ik alleen nog maar kan navigeren met m'n pijltjestoetsen en tab en enter.
*Gaap
Ja, ik ga slapen. Of naar bed. Ik denk dat ik maar is met 1984 ga beginnen. met Eyes Open op de achtergrond.
Nu al slapen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:47 schreef Zotheid het volgende:
*Gaap
Valt me tegen, ja.quote:
Ik ben 3 uur weggeweest ofzo.quote:
Koud ?quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ben 3 uur weggeweest ofzo.
Voetbaltraining was echt kut!
Nee geen eens.quote:
"www.google.nl"quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ben nu mijn bronvermelding voor PWS aan het maken. Gewoon alle mogelijk bruikbare sites kopieren.
Zo ongeveer.quote:
Hoi.quote:
Hiiiquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:33 schreef McFearless het volgende:
Het was weer gezellig! Ik ga pitten, de groeten.
Je krijgt volgens mij sowieso meer respons als je iets anders toevoegt aan dit topic dan enkel 'Hoi'. Maar dat ben ik.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:33 schreef McFearless het volgende:
Het was weer gezellig! Ik ga pitten, de groeten.
Die is geniaalquote:
Zou je denken?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Je krijgt volgens mij sowieso meer respons als je iets anders toevoegt aan dit topic dan enkel 'Hoi'. Maar dat ben ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |