Lakitu wil wel heel graag dat ik binnenkort eens met een dame ga zoenen, dus ik kan het overwegen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Alsof jij daar problemen mee hebt. [ afbeelding ]
Dat was niet best hè?quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HHHHHHGGGGGG!!!
Ondanks de deskundige tips die hier werden gegeven...
Oh noes...
Neuh, ik wil het topic terugvinden.quote:
Heb je ook Claritine?quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met allergie pillen kom je wel een heel eind ..![]()
Ik slik ze overigens niet meer, omdat ik het niet meer nodig heb.
Alleen laatst had ik een soort van mega-allergie aanval, i.c.m. verkoudheid... Geloof me, dat zag er niet charmant uit
Volgende keer toch maar is m'n tekst nalezen.quote:
PICS OR IT DIDNT HAPPUN!!!!!!!11quote:
Mja, ik probeer er wel afwisseling in te houden, maar eet wel eens 3 keer pizza per week.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik eet ook wel elke week iets lekkers, maar niet elke dag.![]()
Anders wordt ik dik vet en ongezond.
hete lucht oven aanzetten. Dat is het derde knopje met de draaiknop en dan met de andere draaiknop op 200 zetten en dan 13 minuten er in laten zitten en dat is mijn overheerlijke pizza mozarella van ristorante klaarquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik wist geen eens welke stand oven moest enzo. Die had dan ook 39874 knopjes.
Ik ben innocent until proven guiltyquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
PICS OR IT DIDNT HAPPUN!!!!!!!11
Ja, en Aerius.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heb je ook Claritine?
Waarom denken meisjes toch altijd dat ze er dan niet charmant uit zien? Net als huilende meisjes, onweerstaanbaar.
[..]
Mozarellaquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:31 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hete lucht oven aanzetten. Dat is het derde knopje met de draaiknop en dan met de andere draaiknop op 200 zetten en dan 13 minuten er in laten zitten en dat is mijn overheerlijke pizza mozarella van ristorante klaar
Ohoh sprinkhaan alertquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:31 schreef sezten het volgende:
[..]
Neuh, ik wil het topic terugvinden.![]()
![]()
![]()
En nu komt mijn populariteitszinnetje:
Ik weeg 57kg en ik ben 183!
"oh echt?"
ja HAHAHA aandacht
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, en Aerius.
Nee, snot is niet onweerstaanbaar...
De professional heeft gesproken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:31 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hete lucht oven aanzetten. Dat is het derde knopje met de draaiknop en dan met de andere draaiknop op 200 zetten en dan 13 minuten er in laten zitten en dat is mijn overheerlijke pizza mozarella van ristorante klaar
Ik heb geen honger meerquote:
Je krijgt snel een ban de laatste tijd.quote:
Geen behoefte aan. Daarnaast is het naar mijn mening nogal kinderachtig. Maar goed, zo zijn sommige hier.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:28 schreef Crane het volgende:
[..]
Gaat m'n hyves niet eens meer overal rond via PM etc.?
Ghehe nee.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ohoh sprinkhaan alert.
Dat vind ik echt niet mooi.
Je hebt geen anorexia of wel?
Dankjequote:
hihiquote:
neequote:Op dinsdag 16 december 2008 17:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dankje. Ben je morgen nog in Nijmegen? Zo ja hoe laat
?
Jij hebt dan ook nog een fatsoenlijke foto in je FB.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Geen behoefte aan. Daarnaast is het naar mijn mening nogal kinderachtig. Maar goed, zo zijn sommige hier.
Na deze opmerking zullen er vast ook enkele bezig zijn om mijn hoofd ergens op te plakken. Ik wens ze succes.
Ik in de carnavalsvakantie misschienquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dankje. Ben je morgen nog in Nijmegen? Zo ja hoe laat
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |