jawel fas is gewoon topquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik dat haal dan koop ik jullie allemaal een iPod, gebeurt toch nooit.
Behoorlijk vervelend.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vreemd genoeg ben ik niet allergisch voor katten of honden.
Maar wel voor de beesten waarmee ik het meeste in aanraking kom...
De klachten zijn nog niet zo erg, dat ik ze in moet ruilen
Hihi, jij gebruikt Garnier -shampooquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:24 schreef Zotheid het volgende:
En dat ik er normaal uitzie baseer je toch hopelijk niet uit mijn foto uit mijn fotoboek?
QFT.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
haha neequote:
Ja sommige mannen doen het ook inderdaadquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ken anders genoeg mannen die zeuren.
Morgen om 9 uur heb ik dat tentamen, bedankt voor de mensen die duimen.
Ik wist geen eens welke stand oven moest enzo. Die had dan ook 39874 knopjes.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:26 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hehe. Mijnes falen nooit. Oefening baart kunst. Nu ben ik professioneel pizza bakker.
Zullen wij dan maar met elkaar praten!quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoormet uitgaan bijvoorbeeld praat ik zelden met meisjes, vind ik gewoon een beetje saai.
Ik heb het gemist.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als je de hele rel hebt gevolgd weet je ook hoe degene eruitziet die dat tegen je zei
Met allergie pillen kom je wel een heel eind ..quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Behoorlijk vervelend.![]()
Mijn stoefmoeder is wel allergisch voor katten maar er lopen er toch 3 rond.
tvpquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yvonniaans.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Behoorlijk vervelend.![]()
Mijn stoefmoeder is wel allergisch voor katten maar er lopen er toch 3 rond.
Houd ik je aan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, lekker goedkoop, jeweetzelluf!quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hihi, jij gebruikt Garnier -shampoo
Jij bent gewoon een vrouw in vermomming, daar trap ik niet in.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Zullen wij dan maar met elkaar praten!
Right.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
haha nee
Ik heb een goddelijk lichaam
Garpje, geen goddelijk lichaam, maar ik ben ook niet dik
75 kilo weeg ik maar, met goed gevulde portomonnee in de kontzak van mn broek
Het is toch gewoon de waarheid?quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:27 schreef Crane het volgende:
[..]
Zet jij je kop hier eens neer dan mafkees.
Ik heb hem zelfs geen 1x ontvangen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:28 schreef Crane het volgende:
[..]
Gaat m'n hyves niet eens meer overal rond via PM etc.?
Ik eet ook wel elke week iets lekkers, maar niet elke dag.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Maat, dat eet ik elke week
Op jezelf wonen ftw
Alsof jij daar problemen mee hebt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een vrouw in vermomming, daar trap ik niet in.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik eet ook pizza. hihi ik heb hier eerst nog om oventips gevraagd, mijn pizza faalde toenof ja ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |