Soms ben je best lief.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van vrouwen, ze zeuren altijd zo, en stellen zich aan, en doen zielig!
Vertel! ik hang aan je lippen!quote:
Het is gewoon de waarheidquote:
herkenbaarquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar maar mannen genieten er vaak van iemand publiekelijk te vernederen, dat doen vrouwen meestal niet.
Ik kon vroeger toen ik 7 was ofzo totaal niet tegen cavia's, konijnen, paarden, honden en nog meer van dat soort snode beestjes. Als ik die aanraakte werden heel mijn ogen dicht enzo....heel zielig!!1!quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hou ik niet bij, eigenlijk![]()
Tevens ben ik allergisch voor cavia's, hooi en paarden, dus tja...
Ja, waar zou dat vandaan komen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar maar mannen genieten er vaak van iemand publiekelijk te vernederen, dat doen vrouwen meestal niet.
Dat heb ik nou precies het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van vrouwen, ze zeuren altijd zo, en stellen zich aan, en doen zielig!
Jij wel hè?quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ken anders genoeg mannen die zeurenquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar zou het door kunnen komen ja, dat je het idee hebt in 'mannenogen' toch niets goed te kunnen doen oid.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha ik ook of hoe ze ademen!!!
Oh oke, misschien komt 't door m'n opvoeding ofzo, m'n vader was redelijk autoritair en sloeg er nog weleens op los.
Ik ga, duimen jullie morgen voor mij? Tentamen.
Komt wel goedquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ken anders genoeg mannen die zeuren.
Morgen om 9 uur heb ik dat tentamen, bedankt voor de mensen die duimen.
Ik zeg niet dat ik intellectueel ben maar ik heb bepaalde dingen wel mee.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:18 schreef Crane het volgende:
[..]
Oeh, nu ben je intellectueel hoor.Je ziet er overigens wel normaal uit, valt me nog mee.
Dat valt mij dan weer mee.quote:[..]
Als er iemand een hekel heeft aan boers tuig ben ik het wel.
Ik eet ook pizza. hihi ik heb hier eerst nog om oventips gevraagd, mijn pizza faalde toenquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:23 schreef Silentalarm het volgende:
Voordeel van een zusje in het ziekenhuis is dat moeders de hele dag weg is oftewel lekker eten. Zondag shoarma-->maandag pizza-->vandaag pizza.:')
Even oven aanzetten. Brb.
Maat, dat eet ik elke weekquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:23 schreef Silentalarm het volgende:
Voordeel van een zusje in het ziekenhuis is dat moeders de hele dag weg is oftewel lekker eten. Zondag shoarma-->maandag pizza-->vandaag pizza.:')
Even oven aanzetten. Brb.
Dan slaap ik nog, sorry.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ken anders genoeg mannen die zeuren.
Morgen om 9 uur heb ik dat tentamen, bedankt voor de mensen die duimen.
haha jij bent dikquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Maat, dat eet ik elke week
Op jezelf wonen ftw
Dat heb ik ook hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Daar ben je dan ook vrouw voor.Afgezien van m'n vrienden heb ik gewoon haast nooit de neiging om met mannen te praten.
Als je de hele rel hebt gevolgd weet je ook hoe degene eruitziet die dat tegen je zeiquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik intellectueel ben maar ik heb bepaalde dingen wel mee.
En dat ik er normaal uitzie baseer je toch hopelijk niet uit mijn foto uit mijn fotoboek?
Gut o gut, dat iemand dat nog tegen mij mag zeggen.
[..]
Hehe. Mijnes falen nooit. Oefening baart kunst. Nu ben ik professioneel pizza bakker.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik eet ook pizza. hihi ik heb hier eerst nog om oventips gevraagd, mijn pizza faalde toenof ja ik.
Als ik dat haal dan koop ik jullie allemaal een iPod, gebeurt toch nooitquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:24 schreef gers het volgende:
[..]
Komt wel goed![]()
je haalt gewoon een dikke 8
Ik begrijp opeens waarom op je vrouwen valt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh oke, misschien komt 't door m'n opvoeding ofzo, m'n vader was redelijk autoritair en sloeg er nog weleens op los.
Zet jij je kop hier eens neer dan mafkees.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als je de hele rel hebt gevolgd weet je ook hoe degene eruitziet die dat tegen je zei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |