Welk soort mensen? De ho's en money negers of mensen die naar klassiek luisteren?quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:14 schreef Crane het volgende:
[..]
Het is meer dat soort mensen waardoor ik niet zoveel met die muziek heb, dan de muziek zelf.
En weer een dieptepunt.quote:
Nee BK je snapt het niet, álle rap gaat daaroverquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:16 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hahahaha, goeie grap dit zeg.Ik hoef je niet uit te leggen dat alleen de TMF-rap over ho's en money gaat neem ik aan?
Oeh, nu ben je intellectueel hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je een beetje mee zou lezen zou je ook weten dat ik met grote regelmaat naar klassiek luister en niet alleen naar Dylan.
Als er iemand een hekel heeft aan boers tuig ben ik het wel.quote:Valt me van je mee. Aan de hand van jouw postgedrag zie ik een echte boer voor me.
Ik heb dat juist andersom, ik kan beter met mannen optrekken dan met vrouwen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:14 schreef Fascination het volgende:
@ gers: Nou ik voel me vaak niet op me gemak bij het manvolk. Ben altijd bang dat ik iets verkeerd doe en ze boos worden
. Dit heb ik bij vrouwen niet.
Niet alle mannen hoor.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat juist andersom, ik kan beter met mannen optrekken dan met vrouwen.
Vrouwen zijn dikwijls achterbakse loeders
Nee De Lama's met Bohemian Rhapsodyquote:
coolquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:17 schreef sezten het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Die gaat in mijn onderschrift als opvulling.
Haha ik ook of hoe ze ademenquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi ik kan dan boos worden om hoe mensen op de bank zitten enzo!
Ooh en ik voel me persoonlijk meer op mn gemak bij mannen dan bij vrouwen..
Hooi kan ik ook niet tegen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hou ik niet bij, eigenlijk![]()
Tevens ben ik allergisch voor cavia's, hooi en paarden, dus tja...
Ik heb precies het omgekeerdequote:Op dinsdag 16 december 2008 17:18 schreef IQM het volgende:
Ik vind mannen zo niet-interessant.Ik praat beter met vrouwen.
Het was een grapje, ik luister normaliter niet naar die Partysquadquote:
Je moet ze dan ook niet eten.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hou ik niet bij, eigenlijk![]()
Tevens ben ik allergisch voor cavia's, hooi en paarden, dus tja...
we hoeven niet te duimen jij bent zo goed dat je het altijd haaltquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha ik ook of hoe ze ademen!!!
Oh oke, misschien komt 't door m'n opvoeding ofzo, m'n vader was redelijk autoritair en sloeg er nog weleens op los.
Ik ga, duimen jullie morgen voor mij? Tentamen.
Is iteejer dan zoenn intellectueel genie?quote:
Ik hou niet zo van vrouwen, ze zeuren altijd zo, en stellen zich aan, en doen zieligquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:18 schreef IQM het volgende:
Ik vind mannen zo niet-interessant.Ik praat beter met vrouwen.
Tuurlijk! Hoe laat?quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha ik ook of hoe ze ademen!!!
Oh oke, misschien komt 't door m'n opvoeding ofzo, m'n vader was redelijk autoritair en sloeg er nog weleens op los.
Ik ga, duimen jullie morgen voor mij? Tentamen.
Vreemd genoeg ben ik niet allergisch voor katten of honden.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hooi kan ik ook niet tegen.
En katten dan? Kan je daar wel tegen?
Daar ben je dan ook vrouw voor.quote:
Jup.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Is iteejer dan zoenn intellectueel genie?
Ja dat is wel waar maar mannen genieten er vaak van iemand publiekelijk te vernederen, dat doen vrouwen meestal nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat juist andersom, ik kan beter met mannen optrekken dan met vrouwen.
Vrouwen zijn dikwijls achterbakse loeders
Allerlei genres, meeste (latin) dance en hip-hop omdat het de beste muziek is voor het uitgaan. Maar ook reggae, trance, r&b, techno, oudere Nederlandse muziek.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:18 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
wat voor muzieksoort luister jij crane?
en dat zegt iemand die boos word als iemand verkeerd op de bank zitquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van vrouwen, ze zeuren altijd zo, en stellen zich aan, en doen zielig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |