Charmant! Dat is 14 cm langer en 2 kg zwaarder dan ikquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:31 schreef sezten het volgende:
[..]
Neuh, ik wil het topic terugvinden.![]()
![]()
![]()
En nu komt mijn populariteitszinnetje:
Ik weeg 57kg en ik ben 183!
"oh echt?"
ja HAHAHA aandacht
Dan bied ik me bij dezen aan. Maar alleen om Lakitu een plezier te doen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lakitu wil wel heel graag dat ik binnenkort eens met een dame ga zoenen, dus ik kan het overwegen.
quote:
Durf je dat welquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan bied ik me bij dezen aan. Maar alleen om Lakitu een plezier te doen.Ik doe het heus niet voor mezelf!
Ben je gek!
Jij bent zwaarquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Charmant! Dat is 14 cm langer en 2 kg zwaarder dan ik
quote:
Iedereen is hier tevens ook een held...quote:
Onweerstaanbaar is een groot woord maar ik kan best met een snotterende vriendin leven. Alsof er ook maar 1 (verstandige) jongen is die zich daar druk over maakt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, en Aerius.
Nee, snot is niet onweerstaanbaar...
Dat kan juist het probleem zijn met gefrusteerde autisten.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:35 schreef Crane het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook nog een fatsoenlijke foto in je FB.
QFTquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga bij de volgende tentamens ook maar eens een ban aanvragen!!
Ik toch niet?quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen is hier tevens ook een held...
quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen is hier tevens ook een held...
Die zoute smaak...quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:41 schreef Fascination het volgende:
4EBE, snot als thema?
Dat 't zo in je mond druppelt.
quote:
Misschien wel een beetje.quote:
Luister jij het ook alquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:42 schreef Dagoduck het volgende:
AAAAAAAAAAAARRRRRGHHH
Help, na dit terribele nummer op radio veronica komt radio gaga van queen![]()
![]()
Ik woog toen denk 50kg ofzo..quote:
Daar is ie ohnee !quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:43 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Luister jij het ook al.
Geen slecht woord over Queen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |