Ik vermijd Giel al maanden iedere ochtend als de pest, met succes. M'n humeur is onverbeterlijk.quote:Op maandag 15 december 2008 07:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
En toch weer over z'n 'liefje'![]()
. 'ik mag 't er niet over hebben'. Maar hij doet 't toch
.
quote:Op maandag 15 december 2008 08:04 schreef DaMook het volgende:
Goedemorgen Roel, lekker geslapen
. Volgens mij niet
, en ook met het verkeerde been uit bed gestapt denk ik
.
Ik heb echt nooit last van Gielquote:Op maandag 15 december 2008 08:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Heeeerlijk geslapen
. Maar dat gevoel is meteen weg als je die kerstbellenjosti weer hoort
![]()
.
Dat za wel meevallen. Hoop dat ie dan weer wordt gedwongen om creatief te zijn in plaats van elke dag hetzelfde uit te zenden.quote:Op maandag 15 december 2008 08:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit last van Giel. Als jullie maar niet heel SR gaan lopen zeiken, dan is de lol er na 1 dag al af gok ik
.
Ah het laatste dusquote:Op maandag 15 december 2008 08:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
En ik hoop op beter geluid, want dit is echt gźnant.
Zelfs al zegt ie elke dag hetzelfde, houd je in aubquote:Op maandag 15 december 2008 08:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat za wel meevallen. Hoop dat ie dan weer wordt gedwongen om creatief te zijn in plaats van elke dag hetzelfde uit te zenden.
En ik hoop op beter geluid, want dit is echt gźnant.
*wijst naar sigquote:Op maandag 15 december 2008 08:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zelfs al zegt ie elke dag hetzelfde, houd je in aub, kijk dan naar de rand activiteiten
.
Geluid zal wel goedkomen denk ik.
Ik zie even niet wat er mis isquote:
ah het ligt niet aan mij dat ik die klikjes hoor.quote:Op maandag 15 december 2008 07:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, wat een kutgeluid. Kan die muziek niet vanuit Hilversum gedraaid worden, want dit is niks
Dus "Kijk is na me auto" is geen foutief Nederlands, maar goed Brabants?quote:Op maandag 15 december 2008 08:46 schreef DaMook het volgende:
Ow ik zie het al, ik heb hem op zijn brabants
.
Niets mis mee aangezien ze in breda zitten, maar zal het aanpassen.
Mee eensquote:Op maandag 15 december 2008 08:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zelfs al zegt ie elke dag hetzelfde, houd je in aub, kijk dan naar de rand activiteiten
.
Geluid zal wel goedkomen denk ik.
Ik stel voor om 1 euro perquote:Op maandag 15 december 2008 08:54 schreef Impry het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Heb geen zin in al die kotssmilies elke keer. Soms lijkt het wel hip hier om alles behalve Michiel en Gerard af te zeiken.
Maar er mag nu wel wat gezegd worden over het geluid inderdaad, dat is echt slecht.
Dit zal wel komen omdat hij 'vanuit de file' presenteert, dus kan nooit zo'n goede lijn zijn.
er staat al een voorstel om per kots smiley 0,20 eurocent in de sr pot te stoppenquote:Op maandag 15 december 2008 08:54 schreef Impry het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Heb geen zin in al die kotssmilies elke keer. Soms lijkt het wel hip hier om alles behalve Michiel en Gerard af te zeiken.
Maar er mag nu wel wat gezegd worden over het geluid inderdaad, dat is echt slecht.
Dit zal wel komen omdat hij 'vanuit de file' presenteert, dus kan nooit zo'n goede lijn zijn.
In het brabants zou het iets in de trant van " kiek es na mun me auto" zijnquote:Op maandag 15 december 2008 08:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dus "Kijk is na me auto" is geen foutief Nederlands, maar goed Brabants?
Kom ik aan met mijn euro perquote:Op maandag 15 december 2008 08:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
er staat al een voorstel om per kots smiley 0,20 eurocent in de sr pot te stoppen
extra voordeligquote:Op maandag 15 december 2008 09:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn euro persmilie
.
Hmm... hebben we hier last van de kredietcrisis? Het was eerst nog een euro...quote:Op maandag 15 december 2008 08:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
er staat al een voorstel om per kots smiley 0,20 eurocent in de sr pot te stoppen
Ach ja die trek ik wel van het bedrag af dat ik op het werk geefquote:
Ejquote:Op maandag 15 december 2008 08:59 schreef Sirolf het volgende:
Mogge!
Janne Schra klonk net weer erg goed.
50 euro is toch een net bedragquote:Op maandag 15 december 2008 09:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach ja die trek ik wel van het bedrag af dat ik op het werk geef. Alhoewel het daar ingezameld wordt door de 2 leukste meiden
. Dan maar van het bedrag dat ik zo geef
. Al met al heb ik de limiet voor dit jaar op 50 euro gezet
. Lijkt me niet zo'n fout bedrag en veel meer kan ik helaas niet missen momenteel
.
Dat zou wel een ultiem bedrag zijn en dan hoeft (mag) de overheid het niet eens te verdubbelen van mijquote:Op maandag 15 december 2008 09:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
50 euro is toch een net bedrag, als iedere nederlander dat zou doen , hebben we
16 miljoen x 50 euro = 800000000
Waarschijnlijk welquote:
Ik zal daar ook wel op uitkomen. Afgelopen zaterdag het eerste tientje aan de speciale Coca-Cola flesjes utigegeven. En tijdens de actie wat nummers aanvragenquote:Op maandag 15 december 2008 09:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach ja die trek ik wel van het bedrag af dat ik op het werk geef. Alhoewel het daar ingezameld wordt door de 2 leukste meiden
. Dan maar van het bedrag dat ik zo geef
. Al met al heb ik de limiet voor dit jaar op 50 euro gezet
. Lijkt me niet zo'n fout bedrag en veel meer kan ik helaas niet missen momenteel
.
Zwangere tieten zekerquote:Op maandag 15 december 2008 09:34 schreef DaMook het volgende:
Ow, in de clip van Go to sleep (krezip) is volgens mij de eerste clip waain Jacqueline haar boezem goed laat zien, ik dacht dat ze kleinere tieten had
.
Tjidens het concert in luxor leek ze er ook erg trots op te zijn... ze zwaaide er eigenlijk de hele avond meequote:Op maandag 15 december 2008 09:34 schreef DaMook het volgende:
Ow, in de clip van Go to sleep (krezip) is volgens mij de eerste clip waain Jacqueline haar boezem goed laat zien, ik dacht dat ze kleinere tieten had
.
Janneke, goedemorgen !quote:Op maandag 15 december 2008 09:36 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemorgen!
Waarom staat Giel langs de snelweg en waarom mag dat niet?
Ik heb trouwens mn collectebus binnen
Zou zomaar kunnenquote:
Oftewel het is iets van de laatste tijd en ze is zwangerquote:Op maandag 15 december 2008 09:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Tjidens het concert in luxor leek ze er ook erg trots op te zijn... ze zwaaide er eigenlijk de hele avond mee
Dat maakt niet zo heel veel uit denk ikquote:Op maandag 15 december 2008 09:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier heeft ze nog kleren aan.
Agreequote:Op maandag 15 december 2008 09:46 schreef Jannekje7 het volgende:
Sjonge jonge wat een gezeik...
Dat vroeg ik mij ook al af. erg irritant. Gelukkig zometeen Ekdom!quote:Op maandag 15 december 2008 09:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom zit ik naar een gesprek van maanden geleden te luisteren
Zeg, wat zei ik nouquote:Op maandag 15 december 2008 09:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen.
[..]
Oftewel het is iets van de laatste tijd en ze is zwanger.
Ik heb ff een screenshot gemaakt![]()
.
[ afbeelding ]
Omdat giel zijn eigen radio momentje moet aanhoren , die beschamend wasquote:Op maandag 15 december 2008 09:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom zit ik naar een gesprek van maanden geleden te luisteren
MaWquote:Op maandag 15 december 2008 09:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Omdat giel zijn eigen radio momentje moet aanhoren , die beschamend was
quote:Op maandag 15 december 2008 09:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat maakt niet zo heel veel uit denk ik
Psies ja. Past weer bij de eigengeilerij.quote:Op maandag 15 december 2008 09:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Omdat giel zijn eigen radio momentje moet aanhoren , die beschamend was
Wat zei jequote:
Dat is deze tochquote:
Foto's zijn nooit SFW, ik heb niet voor niets text only instellingquote:Op maandag 15 december 2008 09:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is deze toch.
Ik was en ben weg![]()
.
Maar verder wel alles goed?quote:Op maandag 15 december 2008 10:05 schreef Jannekje7 het volgende:
Aaaarg, die stickerreclame is zooooo vervelend!!
En ik heb een kuthumeur!
En ik moet om 11u de deur uit en ben pas weer om 23u thuis
Zijn sowieso een boel irritante reclames uit atm..quote:Op maandag 15 december 2008 10:05 schreef Jannekje7 het volgende:
Aaaarg, die stickerreclame is zooooo vervelend!!
En ik heb een kuthumeur!
En ik moet om 11u de deur uit en ben pas weer om 23u thuis
Helemaal cool!quote:
Jwelll....quote:
Behoorlijk idd. Met domme 'grappen' (Postbank, Mazda...), kansloos geschreeuw enz. enz.quote:Op maandag 15 december 2008 10:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zijn sowieso een boel irritante reclames uit atm..
Vooral het geschreeuw lijkt atm behoorlijk in te zijn.quote:Op maandag 15 december 2008 10:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Behoorlijk idd. Met domme 'grappen' (Postbank, Mazda...), kansloos geschreeuw enz. enz.
Ook niet mijn favoriete nummerquote:Op maandag 15 december 2008 10:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gelukkig heb ik 't verschrikkelijk irritante Mad World gemist.
quote:Op maandag 15 december 2008 10:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
al te horen gekregen welke ze morgen van jullie gaan draaien
quote:Op maandag 15 december 2008 11:11 schreef Litton-Lane het volgende:
Laaste werkdag! En eerste berichtje vanaf de iphone... Blij mee!
Niet op een harde vloer laten vallen, kunnen ze niet zo goed tegenquote:Op maandag 15 december 2008 11:11 schreef Litton-Lane het volgende:
Laaste werkdag! En eerste berichtje vanaf de iphone... Blij mee!
omdat hij cameraschuw isquote:Op maandag 15 december 2008 12:02 schreef Dichterbijer het volgende:
Waarom gaat die webcam toch steeds op de gang als die Stenders op zender is...
in zn boek staat dat ie daar helemaal geen zin in had, maar hij had een contract waar ie niet onderuit kon en geen geld meer op dat momentquote:Op maandag 15 december 2008 12:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Vandaar dat ie ook televisiewerk deed
Als je goed oplet zie je dat hij daar ook niet echt een vis in het water is.quote:Op maandag 15 december 2008 12:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Vandaar dat ie ook televisiewerk deed
quote:
Op de radio wel dan? Ik vind het soms wel leuk... en iets te vaak niks aan...quote:Op maandag 15 december 2008 12:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je goed oplet zie je dat hij daar ook niet echt een vis in het water is.
luister is naar zijn eigen internet zender, is denk ik beetje programma format afhankelijk.quote:Op maandag 15 december 2008 12:13 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Op de radio wel dan? Ik vind het soms wel leuk... en iets te vaak niks aan...
Nou heb ik het niet helemaal meegekregen, maar ik heb hem niet horen zeggen dat hij het goed vond, alleen dat het wel goed werd ontvangen e.d.quote:Op maandag 15 december 2008 12:54 schreef broer het volgende:
Wat kan die Stenders liegen, hč? Poeslief doen tegen die Di-rect-meneer, maar ondertussen op KX roepen dat hij de vertaling van Tommy helemaal niks vindt.
De Tommy uitvoering is toch ook maar één ding van di-rect en niet het hele euvre van di-rect, dus zie er geen probleem in.quote:Op maandag 15 december 2008 12:54 schreef broer het volgende:
Wat kan die Stenders liegen, hč? Poeslief doen tegen die Di-rect-meneer, maar ondertussen op KX roepen dat hij de vertaling van Tommy helemaal niks vindt.
Ik denk dat je het niet goed hoort danquote:Op maandag 15 december 2008 13:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig. Wat ik er van kan horen dan.
Kijk-ons-eens-artyfarty-doen-muziek.quote:
Mja, oké. Dan had ik moeten zeggen: "Wat kan die Stenders eromheen draaien, hč?"quote:Op maandag 15 december 2008 13:07 schreef Sersjee het volgende:
Nou heb ik het niet helemaal meegekregen, maar ik heb hem niet horen zeggen dat hij het goed vond, alleen dat het wel goed werd ontvangen e.d.
Zo, 3 uurtjes uitvalquote:Op maandag 15 december 2008 08:08 schreef 3FMaster het volgende:![]()
Goedemūrgen! En tevens ook houdoe! 6 uur school en dan weer klaar voor vandaag. Houdoe
`quote:Op maandag 15 december 2008 09:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen.
[..]
Oftewel het is iets van de laatste tijd en ze is zwanger.
Ik heb ff een screenshot gemaakt![]()
.
[ afbeelding ]
Had je haar hoofd niet even af kunnen plakken?quote:Op maandag 15 december 2008 13:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
En ja, die jas waar ze tegen aan hangen is van mijWat zal mijn jas gelukkig zijn
Hebben ze weer een veenlijk in Drenthe opgegravenquote:Op maandag 15 december 2008 13:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
En ja, die jas waar ze tegen aan hangen is van mijWat zal mijn jas gelukkig zijn
En nou ben ik natuurlijk weer nieuwsgierig naar de hele foto... Linkje?quote:
Lekkere tietenquote:Op maandag 15 december 2008 13:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
*Warmt eliza op*quote:
dankquote:Op maandag 15 december 2008 14:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
*Warmt eliza op*
That includes warme chocolademelk
Shit, waarom zing ik dat stukje nou nietquote:Op maandag 15 december 2008 14:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
*Warmt eliza op*
That includes warme chocolademelk
quote:Op maandag 15 december 2008 14:17 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Shit, waarom zing ik dat stukje nou niet.
Precies. Ongevoelig en vooral onnodig gejank.quote:Op maandag 15 december 2008 14:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is he-le-maal niks. Zogenaamd gevoelig gejammer.
Ja, dat vond ik dus van niet.quote:Op maandag 15 december 2008 14:17 schreef TheVulture het volgende:
Blijft een heerlijke combi... James Morrisson met Nelly Furtado
Mijn SR07 liedje was Crowded House met Don't Stop Now. Om half 4 's nachts. Terwijl ik met Michiel aan de telefoon hing.quote:Op maandag 15 december 2008 14:22 schreef muisje-eliza het volgende:
racing rats![]()
![]()
![]()
Das wel mijn SR07 liedje
[FOK!radio] 3FM-dj Michiel Veenstra start FOK!actiequote:Op maandag 15 december 2008 15:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
3FM-dj Michiel Veenstra start FOK!actie
Beetje vaag.quote:Op maandag 15 december 2008 15:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
3FM-dj Michiel Veenstra start FOK!actie
Het heeft wel degelijk met 3fm te maken, dus mag derhalve besproken worden , mister offtopicquote:Op maandag 15 december 2008 15:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Beetje vaag.
Dit is het 3FM topic, we hebben hier niet met Fok! radio te maken
Ik bedoel dat het vaag is dat Fok Radio erbij betrokken wordt. Wij luisteren naar 3FMquote:Op maandag 15 december 2008 15:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het heeft wel degelijk met 3fm te maken, dus mag derhalve besproken worden , mister offtopic
Eejquote:Op maandag 15 december 2008 15:17 schreef Brennel het volgende:
Wat een spookrijders daar in Newcastle! En linksom de rotonde over![]()
* Brennel 's back in town
gezien het tijdstip, is het of eerder opgenomen , of michiel draait even een paar plaatjes achter elkaar om gesprek te voerenquote:Op maandag 15 december 2008 15:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het vaag is dat Fok Radio erbij betrokken wordt. Wij luisteren naar 3FM
Welcome backquote:Op maandag 15 december 2008 15:17 schreef Brennel het volgende:
Wat een spookrijders daar in Newcastle! En linksom de rotonde over![]()
* Brennel 's back in town
Thank youquote:
Wat dacht je van tijdens het nieuws of na 22 uur?quote:Op maandag 15 december 2008 15:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gezien het tijdstip, is het of eerder opgenomen , of michiel draait even een paar plaatjes achter elkaar om gesprek te voeren
zend actionradio dan nog uit, ten minste fokradioquote:Op maandag 15 december 2008 15:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat dacht je van tijdens het nieuws of na 22 uur?
naarmijn idee gaat het om een smiley met een megafoon die veenstra veenstra roept.quote:Op maandag 15 december 2008 15:51 schreef gieliskut het volgende:
vorige jaar was er iemand op fok tijdens sr die van een aantal dj`s een smiley had gemaakt.
waaronder de veenstra veenstra smiley.
wie iemand of deze smileys nog leven en waar ze te vinden zijn?
ik geloof dat het florisd was
quote:Op maandag 15 december 2008 16:05 schreef gieliskut het volgende:
[..]
naarmijn idee gaat het om een smiley met een megafoon die veenstra veenstra roept.
gemaakt tijdens sr 2007 door een fok users en in het 3fm topic gezet.
dankjewel super bedanktquote:Op maandag 15 december 2008 16:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan hebben ze ook nog Jan Papparazi van stal gehaaldquote:Op maandag 15 december 2008 16:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, de beledigingsminuten zijn weer op 3FM.
Mp3s ftw!quote:Op maandag 15 december 2008 16:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, de beledigingsminuten zijn weer op 3FM.
Je ziet hier toch ook op FOK!?quote:Op maandag 15 december 2008 15:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het vaag is dat Fok Radio erbij betrokken wordt. Wij luisteren naar 3FM
quote:Op maandag 15 december 2008 16:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil Coen best het voordeel van de twijfel gaan geven tijdens SR... maar bij die Sander mogen ze echt ritueel de stembanden verwijderen![]()
![]()
Mooi gesprokenquote:Op maandag 15 december 2008 16:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil Coen best het voordeel van de twijfel gaan geven tijdens SR... maar bij die Sander mogen ze echt ritueel de stembanden verwijderen![]()
![]()
Is het misschien semi-live?quote:Op maandag 15 december 2008 16:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
maar dan is t toch niet live
Eigenlijk past het maar alleen bij Veenstraquote:Op maandag 15 december 2008 16:57 schreef gieliskut het volgende:
ik heb de smileys even aangepast aan de deelnemers van dit jaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eigenlijk wel ja, maar vorig jaar hadden we ook van elke dj in het huis zo smiley, dus ik dacht laat ik het dit jaar ook doen.quote:Op maandag 15 december 2008 17:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eigenlijk past het maar alleen bij Veenstra
Giel is een smiley onwaardig, of het moet deze zijnquote:Op maandag 15 december 2008 17:03 schreef gieliskut het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja, maar vorig jaar hadden we ook van elke dj in het huis zo smiley.
quote:Op maandag 15 december 2008 16:59 schreef Brennel het volgende:
Volgens m'n lijf zit ik nog op het schip
En dat is ¤1,--?quote:Op maandag 15 december 2008 17:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Giel is een smiley onwaardig, of het moet deze zijn![]()
Beelen Beelen
Vermoeiend, maar wel erg leuk! Alleen jammer dat het schip gisteravond zo ontzettend aan het deinen was... ik was drie uur lang beróérdquote:
quote:
Kom dan woensdag, dan kun je mij zienquote:Op maandag 15 december 2008 17:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
heeej Bren!! hoe was t?
ik wil zondag naar t glazen huis (misschien) met de trein...wie wil mee?
Volgende keer http://seaband.be/ gebruikenquote:Op maandag 15 december 2008 17:23 schreef Brennel het volgende:
[..]
Vermoeiend, maar wel erg leuk! Alleen jammer dat het schip gisteravond zo ontzettend aan het deinen was... ik was drie uur lang beróérd
Niet hoeventrouwens, maar de wc was wel m'n beste vriend.
Hey, ik heb reispilletjes genomen (die ook goed hielpen), maar dit is ook wel een erg goede tip. Thanks!quote:Op maandag 15 december 2008 17:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgende keer http://seaband.be/ gebruiken. Hielp bij in Ierland ook prima.
Moet je maar es op die site lezen hoe 't werktquote:Op maandag 15 december 2008 17:31 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hey, ik heb reispilletjes genomen (die ook goed hielpen), maar dit is ook wel een erg goede tip. Thanks!
Hoeft dat effe niet op 3? Is meer wat voor de Jetix Top 20...quote:Op maandag 15 december 2008 17:30 schreef gieliskut het volgende:
is serious request niet een goed moment om miley cyrus bij 3fm te promoten.
ze is internationaal doorgebroken behalve in nederland![]()
ik heb ook nog stom werk hoorquote:Op maandag 15 december 2008 17:24 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Kom dan woensdag, dan kun je mij zien.
miley doet in de volwassen wereld mee.quote:Op maandag 15 december 2008 18:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hoeft dat effe niet op 3? Is meer wat voor de Jetix Top 20...
Vakantie, dus voor mij geen probleem.quote:Op maandag 15 december 2008 18:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb ook nog stom werk hoor![]()
maareh wat doe je daar dan? Ik ga zondag flyers uitdelen voor mn DJ Sandstorm aktie...als jij nou zondag komt, kan je helpen
(mits de drukker toezegt ze te drukken voor 10 euri (1000 flyers))
Kut... Groningen is zo ver weg vanuit Brabantquote:Op maandag 15 december 2008 17:40 schreef Marc63 het volgende:
Hans! Ik lees net op Michiel's blog dat Michiel maandag met de surprisetruck naar Groningen komt en Hit Me TV meeneemt.
quote:Op maandag 15 december 2008 18:07 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Vakantie, dus voor mij geen probleem.
Ik ga meehelpen met de Coca Cola Suprisetruck.
Hej leuk man !quote:Op maandag 15 december 2008 16:57 schreef gieliskut het volgende:
ik heb de smileys even aangepast aan de deelnemers van dit jaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol, Utrecht? Ik woon in Den Bosch, dichtsbijzijnde stad is Breda, dus ik ga woensdag 24 december, de laatste dag, meehelpen.quote:Op maandag 15 december 2008 18:09 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
en waneer ben je in Utrecht? kom ik dan wel ff langs oke
oh ik dacht dat je elke dag meegingquote:Op maandag 15 december 2008 18:13 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Lol, Utrecht? Ik woon in Den Bosch, dichtsbijzijnde stad is Breda, dus ik ga woensdag 24 december, de laatste dag, meehelpen.
wtf dat meen je niet ?! Gaaf, maar minder dat ik wel gewoon moet werken. Naja, ga sowieso wel even kijken. Mooie line-up trouwens voor Grunn.quote:Op maandag 15 december 2008 17:40 schreef Marc63 het volgende:
Hans! Ik lees net op Michiel's blog dat Michiel maandag met de surprisetruck naar Groningen komt en Hit Me TV meeneemt.
Ik doe trouwens wel mee betreft het requesten van Hit Me TVquote:Op maandag 15 december 2008 18:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kut... Groningen is zo ver weg vanuit Brabant
Maar wel een leuke reden om Hit me TV tijdens SR te gaan promoten... mijn request wordt het zeker
hij staat uit hierquote:Op maandag 15 december 2008 18:19 schreef -Hans- het volgende:
Adele
Zijn hier meer mensen bij wie de cam het niet doet?
hier idem. Ik kan ook geen connectie krijgen met de cam.. Misschien zijn de cams al op locatie?quote:
quote:Op maandag 15 december 2008 16:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
altijd goed als ene hans het bewaard
quote:Op maandag 15 december 2008 18:07 schreef gieliskut het volgende:
[..]
miley doet in de volwassen wereld mee.
mensen liggen nachten op straat voor een kaartje.
ze verdient bijna evenveel als the police samen.
heeft een bankrekening die niet onderdoet voor madonna
is de dochter van een bekende zanger
en super lekker
Mooi hoor! heeft L-L die gemaakt?quote:Op maandag 15 december 2008 18:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil een SR avater..ff knutsen
Jij helpt toch zeker wel even mee?quote:Op maandag 15 december 2008 18:25 schreef TheZapster het volgende:
Vul jij het topique verder ff Hans?
Onee, dan is het natuurlijk wel top. Ben compleet overtuigd.quote:Op maandag 15 december 2008 18:07 schreef gieliskut het volgende:
[..]
miley doet in de volwassen wereld mee.
mensen liggen nachten op straat voor een kaartje.
ze verdient bijna evenveel als the police samen.
heeft een bankrekening die niet onderdoet voor madonna
is de dochter van een bekende zanger
en super lekker
Beiden erg vet ! Heeft Sandstorm 'm al gezien?quote:Op maandag 15 december 2008 18:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh die avater heb ik zelf geknutst, maar die flyer wel...gaaf heh![]()
[ afbeelding ]
joaquote:Op maandag 15 december 2008 18:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Beiden erg vet ! Heeft Sandstorm 'm al gezien?
7 things heeft gewoon een hele serieuze diep gang, die net zo goed door een andere bekende zangeres had gezongen kunnen worden.quote:Op maandag 15 december 2008 18:26 schreef on_air het volgende:
[..]
Onee, dan is het natuurlijk wel top. Ben compleet overtuigd.
Hana Montana.
flikker toch op man
dat is verder niet persoonlijk bedoeld
Ik ben benieuwd wiens kloon gieliskut is, zijn posthistory is erg vermakelijkquote:Op maandag 15 december 2008 18:26 schreef on_air het volgende:
[..]
Onee, dan is het natuurlijk wel top. Ben compleet overtuigd.
Hana Montana.
flikker toch op man
dat is verder niet persoonlijk bedoeld
Die jongen mag wellus wat meer etenquote:Op maandag 15 december 2008 18:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh die avater heb ik zelf geknutst, maar die flyer wel...gaaf heh![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 december 2008 18:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
joa![]()
Hey Eliza,
Die poster is erg tof! Goed gelukt.Ben benieuwd hoe de actie gaat lopen.
Groetjes Sander
Beelen Beelen?quote:Op maandag 15 december 2008 18:29 schreef paultjuhhh het volgende:
Welke Paultjuhhh ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |