Het heeft wel degelijk met 3fm te maken, dus mag derhalve besproken worden , mister offtopicquote:Op maandag 15 december 2008 15:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Beetje vaag.
Dit is het 3FM topic, we hebben hier niet met Fok! radio te maken
Ik bedoel dat het vaag is dat Fok Radio erbij betrokken wordt. Wij luisteren naar 3FMquote:Op maandag 15 december 2008 15:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het heeft wel degelijk met 3fm te maken, dus mag derhalve besproken worden , mister offtopic
Eejquote:Op maandag 15 december 2008 15:17 schreef Brennel het volgende:
Wat een spookrijders daar in Newcastle! En linksom de rotonde over![]()
* Brennel 's back in town
gezien het tijdstip, is het of eerder opgenomen , of michiel draait even een paar plaatjes achter elkaar om gesprek te voerenquote:Op maandag 15 december 2008 15:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het vaag is dat Fok Radio erbij betrokken wordt. Wij luisteren naar 3FM
Welcome backquote:Op maandag 15 december 2008 15:17 schreef Brennel het volgende:
Wat een spookrijders daar in Newcastle! En linksom de rotonde over![]()
* Brennel 's back in town
Thank youquote:
Wat dacht je van tijdens het nieuws of na 22 uur?quote:Op maandag 15 december 2008 15:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gezien het tijdstip, is het of eerder opgenomen , of michiel draait even een paar plaatjes achter elkaar om gesprek te voeren
zend actionradio dan nog uit, ten minste fokradioquote:Op maandag 15 december 2008 15:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat dacht je van tijdens het nieuws of na 22 uur?
naarmijn idee gaat het om een smiley met een megafoon die veenstra veenstra roept.quote:Op maandag 15 december 2008 15:51 schreef gieliskut het volgende:
vorige jaar was er iemand op fok tijdens sr die van een aantal dj`s een smiley had gemaakt.
waaronder de veenstra veenstra smiley.
wie iemand of deze smileys nog leven en waar ze te vinden zijn?
ik geloof dat het florisd was
quote:Op maandag 15 december 2008 16:05 schreef gieliskut het volgende:
[..]
naarmijn idee gaat het om een smiley met een megafoon die veenstra veenstra roept.
gemaakt tijdens sr 2007 door een fok users en in het 3fm topic gezet.
dankjewel super bedanktquote:Op maandag 15 december 2008 16:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan hebben ze ook nog Jan Papparazi van stal gehaaldquote:Op maandag 15 december 2008 16:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, de beledigingsminuten zijn weer op 3FM.
Mp3s ftw!quote:Op maandag 15 december 2008 16:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, de beledigingsminuten zijn weer op 3FM.
Je ziet hier toch ook op FOK!?quote:Op maandag 15 december 2008 15:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het vaag is dat Fok Radio erbij betrokken wordt. Wij luisteren naar 3FM
quote:Op maandag 15 december 2008 16:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil Coen best het voordeel van de twijfel gaan geven tijdens SR... maar bij die Sander mogen ze echt ritueel de stembanden verwijderen![]()
![]()
Mooi gesprokenquote:Op maandag 15 december 2008 16:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil Coen best het voordeel van de twijfel gaan geven tijdens SR... maar bij die Sander mogen ze echt ritueel de stembanden verwijderen![]()
![]()
Is het misschien semi-live?quote:Op maandag 15 december 2008 16:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
maar dan is t toch niet live
Eigenlijk past het maar alleen bij Veenstraquote:Op maandag 15 december 2008 16:57 schreef gieliskut het volgende:
ik heb de smileys even aangepast aan de deelnemers van dit jaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eigenlijk wel ja, maar vorig jaar hadden we ook van elke dj in het huis zo smiley, dus ik dacht laat ik het dit jaar ook doen.quote:Op maandag 15 december 2008 17:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eigenlijk past het maar alleen bij Veenstra
Giel is een smiley onwaardig, of het moet deze zijnquote:Op maandag 15 december 2008 17:03 schreef gieliskut het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja, maar vorig jaar hadden we ook van elke dj in het huis zo smiley.
quote:Op maandag 15 december 2008 16:59 schreef Brennel het volgende:
Volgens m'n lijf zit ik nog op het schip
En dat is ¤1,--?quote:Op maandag 15 december 2008 17:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Giel is een smiley onwaardig, of het moet deze zijn![]()
Beelen Beelen
Vermoeiend, maar wel erg leuk! Alleen jammer dat het schip gisteravond zo ontzettend aan het deinen was... ik was drie uur lang beróérdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |