Je ziet hier toch ook op FOK!?quote:Op maandag 15 december 2008 15:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het vaag is dat Fok Radio erbij betrokken wordt. Wij luisteren naar 3FM
quote:Op maandag 15 december 2008 16:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil Coen best het voordeel van de twijfel gaan geven tijdens SR... maar bij die Sander mogen ze echt ritueel de stembanden verwijderen![]()
![]()
Mooi gesprokenquote:Op maandag 15 december 2008 16:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil Coen best het voordeel van de twijfel gaan geven tijdens SR... maar bij die Sander mogen ze echt ritueel de stembanden verwijderen![]()
![]()
Is het misschien semi-live?quote:Op maandag 15 december 2008 16:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
maar dan is t toch niet live
Eigenlijk past het maar alleen bij Veenstraquote:Op maandag 15 december 2008 16:57 schreef gieliskut het volgende:
ik heb de smileys even aangepast aan de deelnemers van dit jaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eigenlijk wel ja, maar vorig jaar hadden we ook van elke dj in het huis zo smiley, dus ik dacht laat ik het dit jaar ook doen.quote:Op maandag 15 december 2008 17:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eigenlijk past het maar alleen bij Veenstra
Giel is een smiley onwaardig, of het moet deze zijnquote:Op maandag 15 december 2008 17:03 schreef gieliskut het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja, maar vorig jaar hadden we ook van elke dj in het huis zo smiley.
quote:Op maandag 15 december 2008 16:59 schreef Brennel het volgende:
Volgens m'n lijf zit ik nog op het schip
En dat is ¤1,--?quote:Op maandag 15 december 2008 17:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Giel is een smiley onwaardig, of het moet deze zijn![]()
Beelen Beelen
Vermoeiend, maar wel erg leuk! Alleen jammer dat het schip gisteravond zo ontzettend aan het deinen was... ik was drie uur lang beróérdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |