Tjidens het concert in luxor leek ze er ook erg trots op te zijn... ze zwaaide er eigenlijk de hele avond meequote:Op maandag 15 december 2008 09:34 schreef DaMook het volgende:
Ow, in de clip van Go to sleep (krezip) is volgens mij de eerste clip waain Jacqueline haar boezem goed laat zien, ik dacht dat ze kleinere tieten had
.
Janneke, goedemorgen !quote:Op maandag 15 december 2008 09:36 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemorgen!
Waarom staat Giel langs de snelweg en waarom mag dat niet?
Ik heb trouwens mn collectebus binnen
Zou zomaar kunnenquote:
Oftewel het is iets van de laatste tijd en ze is zwangerquote:Op maandag 15 december 2008 09:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Tjidens het concert in luxor leek ze er ook erg trots op te zijn... ze zwaaide er eigenlijk de hele avond mee
Dat maakt niet zo heel veel uit denk ikquote:Op maandag 15 december 2008 09:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier heeft ze nog kleren aan.
Agreequote:Op maandag 15 december 2008 09:46 schreef Jannekje7 het volgende:
Sjonge jonge wat een gezeik...
Dat vroeg ik mij ook al af. erg irritant. Gelukkig zometeen Ekdom!quote:Op maandag 15 december 2008 09:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom zit ik naar een gesprek van maanden geleden te luisteren
Zeg, wat zei ik nouquote:Op maandag 15 december 2008 09:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen.
[..]
Oftewel het is iets van de laatste tijd en ze is zwanger.
Ik heb ff een screenshot gemaakt![]()
.
[ afbeelding ]
Omdat giel zijn eigen radio momentje moet aanhoren , die beschamend wasquote:Op maandag 15 december 2008 09:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom zit ik naar een gesprek van maanden geleden te luisteren
MaWquote:Op maandag 15 december 2008 09:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Omdat giel zijn eigen radio momentje moet aanhoren , die beschamend was
quote:Op maandag 15 december 2008 09:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat maakt niet zo heel veel uit denk ik
Psies ja. Past weer bij de eigengeilerij.quote:Op maandag 15 december 2008 09:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Omdat giel zijn eigen radio momentje moet aanhoren , die beschamend was
Wat zei jequote:
Dat is deze tochquote:
Foto's zijn nooit SFW, ik heb niet voor niets text only instellingquote:Op maandag 15 december 2008 09:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is deze toch.
Ik was en ben weg![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |