De Tommy uitvoering is toch ook maar één ding van di-rect en niet het hele euvre van di-rect, dus zie er geen probleem in.quote:Op maandag 15 december 2008 12:54 schreef broer het volgende:
Wat kan die Stenders liegen, hè? Poeslief doen tegen die Di-rect-meneer, maar ondertussen op KX roepen dat hij de vertaling van Tommy helemaal niks vindt.
Ik denk dat je het niet goed hoort danquote:Op maandag 15 december 2008 13:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig. Wat ik er van kan horen dan.
Kijk-ons-eens-artyfarty-doen-muziek.quote:
Mja, oké. Dan had ik moeten zeggen: "Wat kan die Stenders eromheen draaien, hè?"quote:Op maandag 15 december 2008 13:07 schreef Sersjee het volgende:
Nou heb ik het niet helemaal meegekregen, maar ik heb hem niet horen zeggen dat hij het goed vond, alleen dat het wel goed werd ontvangen e.d.
Zo, 3 uurtjes uitvalquote:Op maandag 15 december 2008 08:08 schreef 3FMaster het volgende:![]()
Goedemûrgen! En tevens ook houdoe! 6 uur school en dan weer klaar voor vandaag. Houdoe
`quote:Op maandag 15 december 2008 09:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen.
[..]
Oftewel het is iets van de laatste tijd en ze is zwanger.
Ik heb ff een screenshot gemaakt![]()
.
[ afbeelding ]
Had je haar hoofd niet even af kunnen plakken?quote:Op maandag 15 december 2008 13:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
En ja, die jas waar ze tegen aan hangen is van mijWat zal mijn jas gelukkig zijn
Hebben ze weer een veenlijk in Drenthe opgegravenquote:Op maandag 15 december 2008 13:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
En ja, die jas waar ze tegen aan hangen is van mijWat zal mijn jas gelukkig zijn
En nou ben ik natuurlijk weer nieuwsgierig naar de hele foto... Linkje?quote:
Lekkere tietenquote:Op maandag 15 december 2008 13:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
*Warmt eliza op*quote:
dankquote:Op maandag 15 december 2008 14:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
*Warmt eliza op*
That includes warme chocolademelk
Shit, waarom zing ik dat stukje nou nietquote:Op maandag 15 december 2008 14:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
*Warmt eliza op*
That includes warme chocolademelk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |