omdat hij cameraschuw isquote:Op maandag 15 december 2008 12:02 schreef Dichterbijer het volgende:
Waarom gaat die webcam toch steeds op de gang als die Stenders op zender is...
in zn boek staat dat ie daar helemaal geen zin in had, maar hij had een contract waar ie niet onderuit kon en geen geld meer op dat momentquote:Op maandag 15 december 2008 12:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Vandaar dat ie ook televisiewerk deed
Als je goed oplet zie je dat hij daar ook niet echt een vis in het water is.quote:Op maandag 15 december 2008 12:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Vandaar dat ie ook televisiewerk deed
quote:
Op de radio wel dan? Ik vind het soms wel leuk... en iets te vaak niks aan...quote:Op maandag 15 december 2008 12:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je goed oplet zie je dat hij daar ook niet echt een vis in het water is.
luister is naar zijn eigen internet zender, is denk ik beetje programma format afhankelijk.quote:Op maandag 15 december 2008 12:13 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Op de radio wel dan? Ik vind het soms wel leuk... en iets te vaak niks aan...
Nou heb ik het niet helemaal meegekregen, maar ik heb hem niet horen zeggen dat hij het goed vond, alleen dat het wel goed werd ontvangen e.d.quote:Op maandag 15 december 2008 12:54 schreef broer het volgende:
Wat kan die Stenders liegen, hè? Poeslief doen tegen die Di-rect-meneer, maar ondertussen op KX roepen dat hij de vertaling van Tommy helemaal niks vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |