Ik vermijd Giel al maanden iedere ochtend als de pest, met succes. M'n humeur is onverbeterlijk.quote:Op maandag 15 december 2008 07:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
En toch weer over z'n 'liefje'![]()
. 'ik mag 't er niet over hebben'. Maar hij doet 't toch
.
quote:Op maandag 15 december 2008 08:04 schreef DaMook het volgende:
Goedemorgen Roel, lekker geslapen
. Volgens mij niet
, en ook met het verkeerde been uit bed gestapt denk ik
.
Ik heb echt nooit last van Gielquote:Op maandag 15 december 2008 08:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Heeeerlijk geslapen
. Maar dat gevoel is meteen weg als je die kerstbellenjosti weer hoort
![]()
.
Dat za wel meevallen. Hoop dat ie dan weer wordt gedwongen om creatief te zijn in plaats van elke dag hetzelfde uit te zenden.quote:Op maandag 15 december 2008 08:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit last van Giel. Als jullie maar niet heel SR gaan lopen zeiken, dan is de lol er na 1 dag al af gok ik
.
Ah het laatste dusquote:Op maandag 15 december 2008 08:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
En ik hoop op beter geluid, want dit is echt gźnant.
Zelfs al zegt ie elke dag hetzelfde, houd je in aubquote:Op maandag 15 december 2008 08:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat za wel meevallen. Hoop dat ie dan weer wordt gedwongen om creatief te zijn in plaats van elke dag hetzelfde uit te zenden.
En ik hoop op beter geluid, want dit is echt gźnant.
*wijst naar sigquote:Op maandag 15 december 2008 08:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zelfs al zegt ie elke dag hetzelfde, houd je in aub, kijk dan naar de rand activiteiten
.
Geluid zal wel goedkomen denk ik.
Ik zie even niet wat er mis isquote:
ah het ligt niet aan mij dat ik die klikjes hoor.quote:Op maandag 15 december 2008 07:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, wat een kutgeluid. Kan die muziek niet vanuit Hilversum gedraaid worden, want dit is niks
Dus "Kijk is na me auto" is geen foutief Nederlands, maar goed Brabants?quote:Op maandag 15 december 2008 08:46 schreef DaMook het volgende:
Ow ik zie het al, ik heb hem op zijn brabants
.
Niets mis mee aangezien ze in breda zitten, maar zal het aanpassen.
Mee eensquote:Op maandag 15 december 2008 08:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zelfs al zegt ie elke dag hetzelfde, houd je in aub, kijk dan naar de rand activiteiten
.
Geluid zal wel goedkomen denk ik.
Ik stel voor om 1 euro perquote:Op maandag 15 december 2008 08:54 schreef Impry het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Heb geen zin in al die kotssmilies elke keer. Soms lijkt het wel hip hier om alles behalve Michiel en Gerard af te zeiken.
Maar er mag nu wel wat gezegd worden over het geluid inderdaad, dat is echt slecht.
Dit zal wel komen omdat hij 'vanuit de file' presenteert, dus kan nooit zo'n goede lijn zijn.
er staat al een voorstel om per kots smiley 0,20 eurocent in de sr pot te stoppenquote:Op maandag 15 december 2008 08:54 schreef Impry het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Heb geen zin in al die kotssmilies elke keer. Soms lijkt het wel hip hier om alles behalve Michiel en Gerard af te zeiken.
Maar er mag nu wel wat gezegd worden over het geluid inderdaad, dat is echt slecht.
Dit zal wel komen omdat hij 'vanuit de file' presenteert, dus kan nooit zo'n goede lijn zijn.
In het brabants zou het iets in de trant van " kiek es na mun me auto" zijnquote:Op maandag 15 december 2008 08:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dus "Kijk is na me auto" is geen foutief Nederlands, maar goed Brabants?
Kom ik aan met mijn euro perquote:Op maandag 15 december 2008 08:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
er staat al een voorstel om per kots smiley 0,20 eurocent in de sr pot te stoppen
extra voordeligquote:Op maandag 15 december 2008 09:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn euro persmilie
.
Hmm... hebben we hier last van de kredietcrisis? Het was eerst nog een euro...quote:Op maandag 15 december 2008 08:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
er staat al een voorstel om per kots smiley 0,20 eurocent in de sr pot te stoppen
Ach ja die trek ik wel van het bedrag af dat ik op het werk geefquote:
Ejquote:Op maandag 15 december 2008 08:59 schreef Sirolf het volgende:
Mogge!
Janne Schra klonk net weer erg goed.
50 euro is toch een net bedragquote:Op maandag 15 december 2008 09:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach ja die trek ik wel van het bedrag af dat ik op het werk geef. Alhoewel het daar ingezameld wordt door de 2 leukste meiden
. Dan maar van het bedrag dat ik zo geef
. Al met al heb ik de limiet voor dit jaar op 50 euro gezet
. Lijkt me niet zo'n fout bedrag en veel meer kan ik helaas niet missen momenteel
.
Dat zou wel een ultiem bedrag zijn en dan hoeft (mag) de overheid het niet eens te verdubbelen van mijquote:Op maandag 15 december 2008 09:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
50 euro is toch een net bedrag, als iedere nederlander dat zou doen , hebben we
16 miljoen x 50 euro = 800000000
Waarschijnlijk welquote:
Ik zal daar ook wel op uitkomen. Afgelopen zaterdag het eerste tientje aan de speciale Coca-Cola flesjes utigegeven. En tijdens de actie wat nummers aanvragenquote:Op maandag 15 december 2008 09:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach ja die trek ik wel van het bedrag af dat ik op het werk geef. Alhoewel het daar ingezameld wordt door de 2 leukste meiden
. Dan maar van het bedrag dat ik zo geef
. Al met al heb ik de limiet voor dit jaar op 50 euro gezet
. Lijkt me niet zo'n fout bedrag en veel meer kan ik helaas niet missen momenteel
.
Zwangere tieten zekerquote:Op maandag 15 december 2008 09:34 schreef DaMook het volgende:
Ow, in de clip van Go to sleep (krezip) is volgens mij de eerste clip waain Jacqueline haar boezem goed laat zien, ik dacht dat ze kleinere tieten had
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |