Een van de vaste bezoekers hier gaat tijdens SR met een CocaCola-truck het hele land door.quote:Op zondag 14 december 2008 15:24 schreef 3FMaster het volgende:Eerste post!
![]()
Gaat er iemand hier ook meehelpen met Serious Request? Stond paar weken geleden op site van 3FM over vrijwilliger zijn. Vraag me af of iemand hier mee gaat helpen.
Welkomquote:Op zondag 14 december 2008 15:24 schreef 3FMaster het volgende:Eerste post!
![]()
Gaat er iemand hier ook meehelpen met Serious Request? Stond paar weken geleden op site van 3FM over vrijwilliger zijn. Vraag me af of iemand hier mee gaat helpen.
Welkom !!!quote:Op zondag 14 december 2008 15:24 schreef 3FMaster het volgende:Eerste post!
![]()
Ziet er al een stuk gezelliger uit dan de beelden van Zwitserland van vorig jaar. Ik mis alleen nog de mooie dames waar Zweden bekend om staat.quote:Op zondag 14 december 2008 15:41 schreef Sirolf het volgende:
In Zweden zijn ze trouwens gisteravond begonnen met hun eigen Serious Request. Je kan LIVE meekijken via internet op http://www.sr.se/sida/artikel.aspx?ProgramId=3286&artikel=2488922
Maak me gek, wie wordt het? Ik ga zelf trouwens ook meehelpen: Ik sta in Breda.quote:Op zondag 14 december 2008 15:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Een van de vaste bezoekers hier gaat tijdens SR met een CocaCola-truck het hele land door.
Welkom!quote:Op zondag 14 december 2008 15:24 schreef 3FMaster het volgende:
Eerste post!
![]()
Ene Michiel Venema.quote:Op zondag 14 december 2008 15:47 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Maak me gek, wie wordt het? Ik ga zelf trouwens ook meehelpen: Ik sta in Breda.
Kan dat niet korter?quote:Op zondag 14 december 2008 15:52 schreef Piles het volgende:
Zo, koffers ingepakt![]()
Aftellen is nu echt begonnen
En nog even een huishoudelijke mededeling: de titels van de SR-topics, worden die weer "[Serious Request @ 3FM ... "
Allebei toegevoegd, dus kan alledrie nuquote:Op zondag 14 december 2008 15:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kan dat niet korter?![]()
'SR @ 3FM' of 'SR08 @ 3FM'
Dan blijft er tenminste nog wat ruimte voor een leuke TT....
Lijkt mij wel handig om ze hetzelfde te doen als vorig jaar. Misschien dat Serious Request nog afgekort moet/kan worden tot SR, zodat je iets creatiever kunt zijn met de TT.quote:Op zondag 14 december 2008 15:52 schreef Piles het volgende:
Zo, koffers ingepakt![]()
Aftellen is nu echt begonnen
En nog even een huishoudelijke mededeling: de titels van de SR-topics, worden die weer "[Serious Request @ 3FM ... "
"[SR08 @ 3FM #9xx] En de deur zit dicht!"quote:Op zondag 14 december 2008 15:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel handig om ze hetzelfde te doen als vorig jaar. Misschien dat Serious Request nog afgekort moet/kan worden tot SR, zodat je iets creatiever kunt zijn met de TT.
Los! en 3VOOR12WHITENOISE bedoel je? Die van Los! is iig te vinden op http://los.bnn.nl/quote:Op zondag 14 december 2008 15:55 schreef MaddoxX het volgende:
Bleh iemand weet waar ik de tracklist kan vinden van gisternacht (Za-Zo)?
Vraag is alleen of dat wel duidelijk genoeg is voor FOK!kers die hier niet zo vaak komen...quote:Op zondag 14 december 2008 16:12 schreef Broekie het volgende:
[..]
"[SR08 @ 3FM #9xx] En de deur zit dicht!"
Zoiets?
quote:Op zondag 14 december 2008 16:15 schreef Piles het volgende:
De opties zoals ze nu werken:
Serious Request @ 3FM.....
SR @ 3FM .....
SR08 @ 3FM .....
Waarbij voor de TT 2 extra tekens mogen staan, dus een spatie of [
Volgens mij is dat Joost maar kan het niet goed zien omdat het vrij donker is in de stu stu studioquote:Op zondag 14 december 2008 15:49 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf ziet z'n website op de webcam voorbij komen op het scherm van de rechter producer.
Jooooostquote:Op zondag 14 december 2008 16:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Joost maar kan het niet goed zien omdat het vrij donker is in de stu stu studio
LOLquote:Op zondag 14 december 2008 16:42 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jooooost
Bij dat KC concert gingen we aan iedereen vragen die langsliep of hij Joost heette omdat ik hem wilde bedanken. Helaas niet gevonden.
Nee, denk het niet. Dat moet eigenlijk een plaat zijn die je het hele jaar kan draaien en dit is meer een plaat voor de kerst. Ik blijf toch mijn geld zetten op Ray Lamontagnequote:Op zondag 14 december 2008 16:47 schreef 3FMaster het volgende:
Zou dit de Anthem worden van SR?
Als je verliest, gaat dit geld natuurlijk wel naar het Rode kruis he..quote:Op zondag 14 december 2008 16:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee, denk het niet. Dat moet eigenlijk een plaat zijn die je het hele jaar kan draaien en dit is meer een plaat voor de kerst. Ik blijf toch mijn geld zetten op Ray Lamontagne
Misschien niet eens zo'n slecht idee.quote:Op zondag 14 december 2008 16:53 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Als je verliest, gaat dit geld natuurlijk wel naar het Rode kruis he..
Maar dat vonden we dan weer te makkelijk/saai.quote:Op zondag 14 december 2008 16:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
LOL. Geinig verhaal ! Dan is mailen waarschijnlijk een iets snellere optie.
Okayquote:Op zondag 14 december 2008 16:55 schreef Noortje. het volgende:
Maar dat vonden we dan weer te makkelijk/saai.
Mja. Nait best.. Als je zo begint dan loop je direct al achter de feiten aan.quote:Op zondag 14 december 2008 16:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Neit best... Grootste Nederlaag ooit in de Euroborg? Zou mij niets verbazen.
Haha!quote:Op zondag 14 december 2008 17:00 schreef Noortje. het volgende:
Ik kan me trouwens niet herinneren of ik dat alsnog heb gedaan.
Die 1 - 5 was in de Euroborg? Damn, dan is het maar goed dat ik die wedstrijd niet meer kan herinneren.quote:Op zondag 14 december 2008 17:02 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Mja. Nait best.. Als je zo begint dan loop je direct al achter de feiten aan.
Met 'n beetje geluk schiet Lovre de 2-2 binnen met nog wat minuten op de klok. Maar als telt niet.
Maar goed, gewoon eigen schuld....
Grootste nederlaag zou trouwens best 's kunnen..
Tegen ADO schiet me nu te binnen; 2-5. En tegen Willem II; 1-5 (volgens mij).![]()
quote:Op zondag 14 december 2008 16:53 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Als je verliest, gaat dit geld natuurlijk wel naar het Rode kruis he..
Misschien 'n idee voor volgend jaar: elke week als je de nieuwe MH verkeerd hebt voorspeld, dan leg je alvast 'n x aantal euro's opzij voor SR09.quote:
Dit is toch wel een bijzonder slecht idee, DiedjeeJ.quote:Op zondag 14 december 2008 17:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
Misschien 'n idee voor volgend jaar: elke week als je de nieuwe MH verkeerd hebt voorspeld, dan leg je alvast 'n x aantal euro's opzij voor SR09.
Begin maar vast met sparen.
Ik dacht dat in één seizoen de uitslagen waren: Grunn - WII 1-5, en WII - Grunn 1-5.quote:Op zondag 14 december 2008 17:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die 1 - 5 was in de Euroborg? Damn, dan is het maar goed dat ik die wedstrijd niet meer kan herinneren.![]()
Mwah. Wel wat ongelukkig, maar terecht verloren.quote:Ik lees dat ze ook wel pech hebben gehad, maar goed dan nog mag je niet met 1 - 4 verliezen van Twente. Ondanks dat die gasten nu wel lekker bezig zijn. Zometeen maar even neuzen in het FC Groningen topic. Even lezen wat ze allemaal schrijven.
Whehehe. Daarom moet je nu ook alvast beginnen met sparen.quote:Op zondag 14 december 2008 17:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dit is toch wel een bijzonder slecht idee, DiedjeeJ.. Zo rijk ben ik nou ook weer niet hoor.
Het is wel een vrolijke plaat.quote:Op zondag 14 december 2008 17:16 schreef Noortje. het volgende:
Dit vind ik één van de leukere Kerstliedjes.
uuhhm. Dus..quote:Op zondag 14 december 2008 17:17 schreef DiedjeeJ het volgende:
Whehehe. Daarom moet je nu ook alvast beginnen met sparen.
Dat is geen verkeerd bedrag. Nu nog mensen vinden die mee willen doen.quote:Op zondag 14 december 2008 17:24 schreef 3FMaster het volgende:
Naja, stel dat 5 mensen meedoen, er zijn ongeveer 49 megahits, iedereen die ¤1,- euro spaart, dan kom je al ¤245,-
Die tweede optie lijkt mij 't beste. Zoals gezegd is 't kiezen tussen meer ruimte voor de TT, óf de duidelijkheid. Ik neem aan dat de mensen die Serious Request gaan volgen, en hier gaan posten, wel weten waar SR voor staat. SR lijkt me dus wel duidelijk genoeg, en zo heb je ook nog aardig wat ruimte over.quote:Op zondag 14 december 2008 16:15 schreef Piles het volgende:
De opties zoals ze nu werken:
Serious Request @ 3FM.....
SR @ 3FM .....
SR08 @ 3FM .....
Waarbij voor de TT 2 extra tekens mogen staan, dus een spatie of [
Het was echt zooooooooooooo ontzettend koud! zo koud heb ik het al heel lang niet meer gehadquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Veel plezier ! kleed je warm aan want het is freaking koud.. En neem de punten even mee.
Van mij mag het ook gewoon [3FM] Serious Request #1 Zijnquote:Op zondag 14 december 2008 17:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Die tweede optie lijkt mij 't beste. Zoals gezegd is 't kiezen tussen meer ruimte voor de TT, óf de duidelijkheid. Ik neem aan dat de mensen die Serious Request gaan volgen, en hier gaan posten, wel weten waar SR voor staat. SR lijkt me dus wel duidelijk genoeg, en zo heb je ook nog aardig wat ruimte over.
Zo halen we natuurlijk nooit de 1000..quote:Op zondag 14 december 2008 17:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Van mij mag het ook gewoon [3FM] Serious Request #1 Zijn. Ook duidelijk
, alleen wel 2 nummertjes die je bij elk topic moet veranderen
.
neuh vorig jaar zijn we hier ook lekker verder gegaan, nu ookquote:Op zondag 14 december 2008 17:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Van mij mag het ook gewoon [3FM] Serious Request #1 Zijn. Ook duidelijk
, alleen wel 2 nummertjes die je bij elk topic moet veranderen
.
quote:Op zondag 14 december 2008 17:52 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zo halen we natuurlijk nooit de 1000..
quote:Op zondag 14 december 2008 17:55 schreef borisz het volgende:
[..]
neuh vorig jaar zijn we hier ook lekker verder gegaan, nu ook.
Timooooooooo!quote:Op zondag 14 december 2008 17:43 schreef Timo20 het volgende:
gooooooeeeeeeedemiddag![]()
![]()
[..]
Het was echt zooooooooooooo ontzettend koud! zo koud heb ik het al heel lang niet meer gehad![]()
Sanne !!!!!quote:Op zondag 14 december 2008 17:51 schreef Sanneke3FM het volgende:
Goooooooooooooooooooooooooeeeeeedemiddag!
Ooooh, op die fiets. Dat lijkt me iets te lang worden..quote:Op zondag 14 december 2008 17:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Oeps typvout ik bedoelde [3FM #913] Serious Request #1 [3FM #194] Serious Request #2 enz
Na 374 x gedraaid te zijn denken ze bij 3FM daar nog altijd anders over. En dan mogen we volgens mij nog "blij" zijn dat I'm yours pas eind februari voor het eerst is gedraaid want anders was het aantal nog veel hoger geweest.quote:Op zondag 14 december 2008 18:07 schreef Sanneke3FM het volgende:en 't is nog steeds een schijtnummer
Behóóóórlijk jaquote:Op zondag 14 december 2008 18:07 schreef Sanneke3FM het volgende:en 't is nog steeds een schijtnummer
Jupquote:Op zondag 14 december 2008 18:00 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ooooh, op die fiets. Dat lijkt me iets te lang worden..
#194? Nog 'n tiepfaudjuh?
Pff idd. Net als sex on fire...quote:Op zondag 14 december 2008 18:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Na 374 x gedraaid te zijn denken ze bij 3FM daar nog altijd anders over. En dan mogen we volgens mij nog "blij" zijn dat I'm yours pas eind februari voor het eerst is gedraaid want anders was het aantal nog veel hoger geweest.
Ja écht hee.quote:Op zondag 14 december 2008 18:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Behóóóórlijk ja. Onbegrijpelijke dat Veenstra zo'n kutplaat in z'n lijst van favo platen van 2008 heeft staan
.
Die ken ik eigenlijk pas sinds Sex on Fire wat ik in het begin trouwens een heel erg toffe plaat vond, maar nu wel een stuk minder. Ook te vaak gedraaid.quote:Op zondag 14 december 2008 18:14 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Pff idd. Net als sex on fire...
Paar jaar terug waren Kings of leon zoveel beter.
En nu zijn ze zo bout en moeten we 't ineens vet vaak aan horen.
Die hype van 1 week constant draaien was geniaalquote:Op zondag 14 december 2008 18:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die ken ik eigenlijk pas sinds Sex on Fire wat ik in het begin trouwens een heel erg toffe plaat vond, maar nu wel een stuk minder. Ook te vaak gedraaid.
Ja maar dat was 1. de oude versie en 2. niet 239875923579 keer per dag.quote:Op zondag 14 december 2008 18:16 schreef Sanneke3FM het volgende:
Oh Noortje, jij luisterde ook Jason!
Nee, Michael Jackson, daar zaten we op te wachten!![]()
Dat ze gaan stoppen?quote:Op zondag 14 december 2008 18:20 schreef Sanneke3FM het volgende:
Waarom had trouwens niemand mij het geweldig goede nieuws verteld over Coldplay?!
Dat ze gaan stoppen of aangeklaagd zijn?quote:Op zondag 14 december 2008 18:20 schreef Sanneke3FM het volgende:
Waarom had trouwens niemand mij het geweldig goede nieuws verteld over Coldplay?!
Of het tweede concertquote:Op zondag 14 december 2008 18:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ze gaan stoppen of aangeklaagd zijn?
Ik wilde wat zeggen maar ik laat het achterwege geloof ik.quote:Op zondag 14 december 2008 18:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze het heel zwaar heeft.
Van mij mag het hoor.quote:Op zondag 14 december 2008 18:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik wilde wat zeggen maar ik laat het achterwege geloof ik.
quote:
quote:Op zondag 14 december 2008 18:20 schreef Sanneke3FM het volgende:
Wat nou niet waar?!quote:Op zondag 14 december 2008 18:21 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat ze gaan stoppen?
Omdat dat niet waar is.
Allebei natuurlijk heerlijk nieuwsquote:Op zondag 14 december 2008 18:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ze gaan stoppen of aangeklaagd zijn?
Mja.... ik vond m wel grappig, maar ben m nu wel weer zat...quote:Op zondag 14 december 2008 18:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haaaai
Nieuwe Alphabeat.. Super vrolijke plaat.
Ding is trouwens ook al 66x gedraaid.quote:Op zondag 14 december 2008 19:01 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Mja.... ik vond m wel grappig, maar ben m nu wel weer zat...
Handig hè, die stats?quote:Op zondag 14 december 2008 19:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ding is trouwens ook al 66x gedraaid.ik had eigenlijk wat minder verwacht.
quote:Op zondag 14 december 2008 18:33 schreef Sanneke3FM het volgende:
Gaan er hier trouwens nog leuke mensen naar 3voor12 Song van het jaar uitreiking?
Je kon je vanaf 2 weken van tevoren aanmelden op http://3voor12.vpro.nl/service/gastenlijst/.quote:Of kon je er echt alleen kaarten winnen?
No commentquote:Of ben ik een spammerd?
dat laatste gaat helemaal goedkomenquote:Op zondag 14 december 2008 15:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Allebei toegevoegd, dus kan alledrie nu![]()
Hopen dat het allemaal werkt, en anders mag M_a_W alles handmatig toevoegen
Daarom vind ik de zondagavond zo geschikt voor de nabestelling van Ekdom in de Nacht.quote:Op zondag 14 december 2008 19:20 schreef Jannekje7 het volgende:
*zucht*
Wat heeft die Barbara een irritant stem he...
Owja, en ik heb EW gemist!quote:Op zondag 14 december 2008 19:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daarom vind ik de zondagavond zo geschikt voor de nabestelling van Ekdom in de Nacht.
En dan schreeuwt ze de boel ook nog eens bij elkaar..quote:Op zondag 14 december 2008 19:20 schreef Jannekje7 het volgende:
*zucht*
Wat heeft die Barbara een irritant stem he...
het kan bijna niet triester, nog 24 minuten kwelling.quote:Op zondag 14 december 2008 19:33 schreef -Hans- het volgende:
Hoeveelste keer heeft Barbara het over baby's gehad? Nu weten we het wel, Barbara. En dan vraagt ze aan ons (de luisteraars) om een plaat voor haar te requesten.
Dan gelukkig een aantal maanden van Barbara verlost. Ben benieuwd wie haar zal vervangen maar dat zal Annemieke wel eens kunnen zijn.quote:Op zondag 14 december 2008 19:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het kan bijna niet triester, nog 24 minuten kwelling.
quote:Op zondag 14 december 2008 19:38 schreef Marc63 het volgende:
Henk Westbroek heeft een John Bakker inbraakalarm![]()
"Huh? Huh? Huh? Huh? Huh? Huh? Huh? Huh? Huh? Huh? Huh? Huh? Huh? Huh?..."
quote:Op zondag 14 december 2008 20:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan die Barbara niet gewoon helemaal niet meer terugkomen? Tering, wat een snol. De desinteresse spat werkelijk uit de speakers. Totaal kansloze vragen (aan een meisje van 12, dat ook zo klinkt, vragen of ze zelf al kinderen heeft), verschrikkelijke stem, totaal geen passie voor muziek. Nee, doos, blijf maar lekker moederen
. Forever.
Ah leuk om Kevin weer s te zien!quote:Op zondag 14 december 2008 19:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
MYA-Kevin komt ook. En Eric. En Michiel. En Annemieke
quote:Op zondag 14 december 2008 19:56 schreef -Hans- het volgende:
Barbara
Het zou wel tof zijn als Rudy de uurtjes van Barbara mocht overnemen..
druk druk druk druk druk geweestquote:Op zondag 14 december 2008 20:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[hoofdpijnmodus]auw[/hoofdpijnmodus]
klinkt best oke , maar die salade die ruikt inderdaad beetje apart, maar de smaak is oke.quote:Op zondag 14 december 2008 20:20 schreef Jannekje7 het volgende:
Mjummm, ik snoep Italiaanse broodstengels met kip-pesto salade!
Stinkt enorm, maar tis LEKKER!
Haaaaaaaaaaaaaaiquote:
Nogal een dubbel gevoel: voor de derde keer op rij niet verloren dus dat is positief. En als je zo waardeloos verdedigd als Roda moet je blij zijn dat je niet meer tegengoals krijgt. Aan de andere kant: roda was (vooral in de tweede helft) beter en had meer kansen, hadden absoluut de 1-2 moeten maken: kans voor open doel hoog en ver over. Dus dat is wel teleurstellend.quote:Op zondag 14 december 2008 17:48 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Timoooo!!![]()
Toch nog blij met 'n puntje? Of hadden 't er 3 moeten zijn?
gezien hun verlies vandaag (groningen) , is die kans aardig aanwezig.quote:Op zondag 14 december 2008 20:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaai![]()
![]()
![]()
[..]
Nogal een dubbel gevoel: voor de derde keer op rij niet verloren dus dat is positief. En als je zo waardeloos verdedigd als Roda moet je blij zijn dat je niet meer tegengoals krijgt. Aan de andere kant: roda was (vooral in de tweede helft) beter en had meer kansen, hadden absoluut de 1-2 moeten maken: kans voor open doel hoog en ver over. Dus dat is wel teleurstellend.
Ach ja, volgende week thuis tegen Hans z`n team dus dan maar de drie punten pakken
quote:Op zondag 14 december 2008 20:48 schreef Sanneke3FM het volgende:
Pff als er voor 9 uur geen goed nummer word gedraaid, peer ik m
jah veelste drukquote:Op zondag 14 december 2008 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
druk druk druk druk druk geweest
Gewoon zeggen dat het buiten jullie omgaat en dat jullie er alles aan zullen doen om het sneller te krijgen. Kunnen ze alleen maar zeggen dank u wel mevrouw Elizaquote:Op zondag 14 december 2008 20:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah veelste druken dan vooral de mensen die niet begrijpen dat hun bril niet voor kerst klaar is, die zijn echt zoo onredelijk. Ze spelen het op de man, terwijl ik elke keer moet uitleggen dat het te druk nu is om voor 1 iemand een uitzondering te maken.
Kheb 2 molletjes genomen en de pijn zakt n beetje
Je mag van mij invallen voor barbara tijdens haar zwangerschapsverlofquote:Op zondag 14 december 2008 20:54 schreef Sanneke3FM het volgende:
Pff helaaskansloze weekenden.
Ze zouden mij neer moeten zetten, ikzweer!
Zover kunnen mensen niet denkenquote:Op zondag 14 december 2008 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat het buiten jullie omgaat en dat jullie er alles aan zullen doen om het sneller te krijgen. Kunnen ze alleen maar zeggen dank u wel mevrouw Eliza
Je moet mensen ook manipuleren, dus de kans niet geven dat ze denken. Lees er op dit moment een heel mooi boek over Argumenteren en Beïnvloeden.quote:
zeiden ze dat maar...mensen zijn echt niet meer beleefd in een winkel, en nemen zeker niet meer zomaar aan wat je zegt. Naja....ik kan er niks aan doen.quote:Op zondag 14 december 2008 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat het buiten jullie omgaat en dat jullie er alles aan zullen doen om het sneller te krijgen. Kunnen ze alleen maar zeggen dank u wel mevrouw Eliza
Hoop het, maar dat zul je altijd zien: 4 keer op rij verliezen en dan bij ons winnenquote:Op zondag 14 december 2008 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gezien hun verlies vandaag (groningen) , is die kans aardig aanwezig.
Sterktequote:Op zondag 14 december 2008 20:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
* muisje-eliza moet morgen naar de tandarts
amen!quote:Op zondag 14 december 2008 20:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan die Barbara niet gewoon helemaal niet meer terugkomen? Tering, wat een snol. De desinteresse spat werkelijk uit de speakers. Totaal kansloze vragen (aan een meisje van 12, dat ook zo klinkt, vragen of ze zelf al kinderen heeft), verschrikkelijke stem, totaal geen passie voor muziek. Nee, doos, blijf maar lekker moederen
. Forever.
Coldplay is gewoon hartstikke hot en zeker met die Jay Z.quote:Op zondag 14 december 2008 20:08 schreef Sanneke3FM het volgende:
Maarikdenkutniehoor
Zo ik was er ook weer en die hoeren draaien gelijk Coldplay
Heb die plaat echt te vaak gehoord.quote:Op zondag 14 december 2008 21:03 schreef Jannekje7 het volgende:
Fuck die fukcing DUITSERS!!
Of iig dit nummer!
haha, die Timo ! volgens mij ben je een goede gast maar dat laatste gaat natuurlijk niet gebeuren. Ditmaal zullen de boeren toch echt de baas zijn.quote:Op zondag 14 december 2008 20:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaai![]()
![]()
![]()
[..]
Nogal een dubbel gevoel: voor de derde keer op rij niet verloren dus dat is positief. En als je zo waardeloos verdedigd als Roda moet je blij zijn dat je niet meer tegengoals krijgt. Aan de andere kant: roda was (vooral in de tweede helft) beter en had meer kansen, hadden absoluut de 1-2 moeten maken: kans voor open doel hoog en ver over. Dus dat is wel teleurstellend.
Ach ja, volgende week thuis tegen Hans z`n team dus dan maar de drie punten pakken
quote:Op zondag 14 december 2008 21:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Henrik zegt:
heb 1 keer lmapjes opgehangen op m'n kamer
εїз Janne εїз ♥ ♫ ♥ ♫ ♥ ♫ ♥ zegt:
eens en nooit weer?
Henrik zegt:
als ik 1 goede reden tegen kom wel
Henrik zegt:
maar tot die tijd
een spannend muziekje!!
Henrik zegt:
is dat een reden voor lampjes?
Ik vond m de eerste keer al slecht en nu nog slechterquote:Op zondag 14 december 2008 21:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb die plaat echt te vaak gehoord.
Moet ik je wel gelijk in geven.quote:Op zondag 14 december 2008 21:13 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik vond m de eerste keer al slecht en nu nog slechter
Ik heb toch altijd gelijkquote:Op zondag 14 december 2008 21:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moet ik je wel gelijk in geven.Het klinkt ook allemaal vrij goedkoop..
Ik hoop dat Roda's verdediging volgende week ook niet top zal zijn. Nog 'n supporter van Grunn hier, dus ik hoop dat ze minimaal 'n puntje mee terug zullen nemen.quote:Op zondag 14 december 2008 20:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Whehehe.quote:Op zondag 14 december 2008 21:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Henrik zegt:
heb 1 keer lmapjes opgehangen op m'n kamer
eens en nooit weer?
Henrik zegt:
als ik 1 goede reden tegen kom wel
Henrik zegt:
maar tot die tijd
een spannend muziekje!!
Henrik zegt:
is dat een reden voor lampjes?
quote:Op zondag 14 december 2008 21:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Zooo, time for sleep!
Truste allemaal!!
quote:Op zondag 14 december 2008 21:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haha, die Timo ! volgens mij ben je een goede gast maar dat laatste gaat natuurlijk niet gebeuren. Ditmaal zullen de boeren toch echt de baas zijn.
Ik hoop het voor jullie van harte. Maar goed, jullie staan 6e, wij 15e dus jullie kunnen ons die puntjes ook net zo goed gunnenquote:Op zondag 14 december 2008 21:19 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik hoop dat Roda's verdediging volgende week ook niet top zal zijn. Nog 'n supporter van Grunn hier, dus ik hoop dat ze minimaal 'n puntje mee terug zullen nemen.
Slaap lekker , ik ga ook zoquote:Op zondag 14 december 2008 21:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Zooo, time for sleep!
Truste allemaal!!
Slaap lekker!!quote:Op zondag 14 december 2008 21:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Zooo, time for sleep!
Truste allemaal!!
TrusteN !quote:Op zondag 14 december 2008 21:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Zooo, time for sleep!
Truste allemaal!!
Inmiddels staan we op plaats 8. 't Rechter rijtje komt steeds dichterbij..quote:Op zondag 14 december 2008 21:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik hoop het voor jullie van harte. Maar goed, jullie staan 6e, wij 15e dus jullie kunnen ons die puntjes ook net zo goed gunnen![]()
quote:Op zondag 14 december 2008 21:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Zooo, time for sleep!
Truste allemaal!!
Trustenquote:Op zondag 14 december 2008 21:34 schreef morpheus_at_work het volgende:duikt bedje ook in , fijne nacht iedereen, tot morgen bij giel in de file ergernissen
Tot morgen !quote:Op zondag 14 december 2008 21:34 schreef morpheus_at_work het volgende:duikt bedje ook in , fijne nacht iedereen, tot morgen bij giel in de file ergernissen
Duik ze!!quote:Op zondag 14 december 2008 21:34 schreef morpheus_at_work het volgende:duikt bedje ook in , fijne nacht iedereen, tot morgen bij giel in de file ergernissen
Haha, we zullen het wel zien.quote:Op zondag 14 december 2008 21:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop het voor jullie van harte. Maar goed, jullie staan 6e, wij 15e dus jullie kunnen ons die puntjes ook net zo goed gunnen![]()
Die kan, en mag, natuulijk niet ontbreken in die lijst..quote:Op zondag 14 december 2008 21:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een spotje voor de Top 1000 @ radio Veronica en dan How You Remind Me van het irritante, verschrikkelijke en nare pukkeltjes veroorzakende Snikkelbek laten horen![]()
![]()
![]()
.
quote:Op zondag 14 december 2008 21:50 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jij hebt in ieder geval 'n alibi!!
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
quote:Op zondag 14 december 2008 21:50 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jij hebt in ieder geval 'n alibi!!
Duidelijk.quote:Op zondag 14 december 2008 22:16 schreef Sanneke3FM het volgende:
Hey, eindelijk een goede plaat!![]()
Hoe zou dat nou komen?!
*zapt*quote:Op zondag 14 december 2008 22:24 schreef -Hans- het volgende:
Even kijken wat bij ons in de pc vanavond heeft. Ik meen ergens gelezen te hebben een model uit Groningen. Ben dus benieuwd
Ook gewoon eerst één gooien, dan die ander pas uittrekken, en dan die gooien. Slimmerik.quote:
Ik ook niet. Maar ik zat ook niet echt op te letten..quote:Op zondag 14 december 2008 22:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, ik heb het model niet gezien of gehoord.
Nope, niet echt nee. Verder wel een aardige afl.quote:Op zondag 14 december 2008 22:59 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik zat ook niet echt op te letten..![]()
Niets gemist dus.
How about:quote:Op zondag 14 december 2008 15:52 schreef Piles het volgende:
Aan de ene kant jammer, maar aan de andere kant werd het misschien ook wel een keer tijd. Er was weinig meer te vertellen door d'r de laatste tijd.quote:Op maandag 15 december 2008 00:40 schreef jmac het volgende:
Oh ja voor degene die het niet wisten; Ook ancil komt niet meer terug... Dus nog 1 weg na zoey en tes.
Nog een paar dagen tot Serious Request. Tot dan natuurlijk
Veel niet-Serious Request plezier!quote:Op maandag 15 december 2008 00:17 schreef Piles het volgende:
Jow mensen, ik zeg tot over 3 weken. Morgenmiddag vertrekt mijn vliegtuig voor 3 weken Guatemala![]()
Heel veel plezier met Serious Request![]()
Adios
Haai!quote:Op maandag 15 december 2008 01:15 schreef rjvandevelde het volgende:
Bonsoir!!
Volgende week nietquote:Op maandag 15 december 2008 02:03 schreef rjvandevelde het volgende:
ja is idd beetje jammer.. maar ik snap het wel:)
Not donequote:Op maandag 15 december 2008 00:17 schreef Piles het volgende:
Jow mensen, ik zeg tot over 3 weken. Morgenmiddag vertrekt mijn vliegtuig voor 3 weken Guatemala![]()
Heel veel plezier met Serious Request![]()
Adios
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |