Haha!quote:Op zondag 14 december 2008 17:00 schreef Noortje. het volgende:
Ik kan me trouwens niet herinneren of ik dat alsnog heb gedaan.
Die 1 - 5 was in de Euroborg? Damn, dan is het maar goed dat ik die wedstrijd niet meer kan herinneren.quote:Op zondag 14 december 2008 17:02 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Mja. Nait best.. Als je zo begint dan loop je direct al achter de feiten aan.
Met 'n beetje geluk schiet Lovre de 2-2 binnen met nog wat minuten op de klok. Maar als telt niet.
Maar goed, gewoon eigen schuld....
Grootste nederlaag zou trouwens best 's kunnen..
Tegen ADO schiet me nu te binnen; 2-5. En tegen Willem II; 1-5 (volgens mij).![]()
quote:Op zondag 14 december 2008 16:53 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Als je verliest, gaat dit geld natuurlijk wel naar het Rode kruis he..
Misschien 'n idee voor volgend jaar: elke week als je de nieuwe MH verkeerd hebt voorspeld, dan leg je alvast 'n x aantal euro's opzij voor SR09.quote:
Dit is toch wel een bijzonder slecht idee, DiedjeeJ.quote:Op zondag 14 december 2008 17:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
Misschien 'n idee voor volgend jaar: elke week als je de nieuwe MH verkeerd hebt voorspeld, dan leg je alvast 'n x aantal euro's opzij voor SR09.
Begin maar vast met sparen.
Ik dacht dat in één seizoen de uitslagen waren: Grunn - WII 1-5, en WII - Grunn 1-5.quote:Op zondag 14 december 2008 17:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die 1 - 5 was in de Euroborg? Damn, dan is het maar goed dat ik die wedstrijd niet meer kan herinneren.![]()
Mwah. Wel wat ongelukkig, maar terecht verloren.quote:Ik lees dat ze ook wel pech hebben gehad, maar goed dan nog mag je niet met 1 - 4 verliezen van Twente. Ondanks dat die gasten nu wel lekker bezig zijn. Zometeen maar even neuzen in het FC Groningen topic. Even lezen wat ze allemaal schrijven.
Whehehe. Daarom moet je nu ook alvast beginnen met sparen.quote:Op zondag 14 december 2008 17:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dit is toch wel een bijzonder slecht idee, DiedjeeJ.. Zo rijk ben ik nou ook weer niet hoor.
Het is wel een vrolijke plaat.quote:Op zondag 14 december 2008 17:16 schreef Noortje. het volgende:
Dit vind ik één van de leukere Kerstliedjes.
uuhhm. Dus..quote:Op zondag 14 december 2008 17:17 schreef DiedjeeJ het volgende:
Whehehe. Daarom moet je nu ook alvast beginnen met sparen.
Dat is geen verkeerd bedrag. Nu nog mensen vinden die mee willen doen.quote:Op zondag 14 december 2008 17:24 schreef 3FMaster het volgende:
Naja, stel dat 5 mensen meedoen, er zijn ongeveer 49 megahits, iedereen die ¤1,- euro spaart, dan kom je al ¤245,-
Die tweede optie lijkt mij 't beste. Zoals gezegd is 't kiezen tussen meer ruimte voor de TT, óf de duidelijkheid. Ik neem aan dat de mensen die Serious Request gaan volgen, en hier gaan posten, wel weten waar SR voor staat. SR lijkt me dus wel duidelijk genoeg, en zo heb je ook nog aardig wat ruimte over.quote:Op zondag 14 december 2008 16:15 schreef Piles het volgende:
De opties zoals ze nu werken:
Serious Request @ 3FM.....
SR @ 3FM .....
SR08 @ 3FM .....
Waarbij voor de TT 2 extra tekens mogen staan, dus een spatie of [
Het was echt zooooooooooooo ontzettend koud! zo koud heb ik het al heel lang niet meer gehadquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Veel plezier ! kleed je warm aan want het is freaking koud.. En neem de punten even mee.
Van mij mag het ook gewoon [3FM] Serious Request #1 Zijnquote:Op zondag 14 december 2008 17:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Die tweede optie lijkt mij 't beste. Zoals gezegd is 't kiezen tussen meer ruimte voor de TT, óf de duidelijkheid. Ik neem aan dat de mensen die Serious Request gaan volgen, en hier gaan posten, wel weten waar SR voor staat. SR lijkt me dus wel duidelijk genoeg, en zo heb je ook nog aardig wat ruimte over.
Zo halen we natuurlijk nooit de 1000..quote:Op zondag 14 december 2008 17:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Van mij mag het ook gewoon [3FM] Serious Request #1 Zijn. Ook duidelijk
, alleen wel 2 nummertjes die je bij elk topic moet veranderen
.
neuh vorig jaar zijn we hier ook lekker verder gegaan, nu ookquote:Op zondag 14 december 2008 17:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Van mij mag het ook gewoon [3FM] Serious Request #1 Zijn. Ook duidelijk
, alleen wel 2 nummertjes die je bij elk topic moet veranderen
.
quote:Op zondag 14 december 2008 17:52 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zo halen we natuurlijk nooit de 1000..
quote:Op zondag 14 december 2008 17:55 schreef borisz het volgende:
[..]
neuh vorig jaar zijn we hier ook lekker verder gegaan, nu ook.
Timooooooooo!quote:Op zondag 14 december 2008 17:43 schreef Timo20 het volgende:
gooooooeeeeeeedemiddag![]()
![]()
[..]
Het was echt zooooooooooooo ontzettend koud! zo koud heb ik het al heel lang niet meer gehad![]()
Sanne !!!!!quote:Op zondag 14 december 2008 17:51 schreef Sanneke3FM het volgende:
Goooooooooooooooooooooooooeeeeeedemiddag!
Ooooh, op die fiets. Dat lijkt me iets te lang worden..quote:Op zondag 14 december 2008 17:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Oeps typvout ik bedoelde [3FM #913] Serious Request #1 [3FM #194] Serious Request #2 enz
Na 374 x gedraaid te zijn denken ze bij 3FM daar nog altijd anders over. En dan mogen we volgens mij nog "blij" zijn dat I'm yours pas eind februari voor het eerst is gedraaid want anders was het aantal nog veel hoger geweest.quote:Op zondag 14 december 2008 18:07 schreef Sanneke3FM het volgende:en 't is nog steeds een schijtnummer
Behóóóórlijk jaquote:Op zondag 14 december 2008 18:07 schreef Sanneke3FM het volgende:en 't is nog steeds een schijtnummer
Jupquote:Op zondag 14 december 2008 18:00 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ooooh, op die fiets. Dat lijkt me iets te lang worden..
#194? Nog 'n tiepfaudjuh?
Pff idd. Net als sex on fire...quote:Op zondag 14 december 2008 18:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Na 374 x gedraaid te zijn denken ze bij 3FM daar nog altijd anders over. En dan mogen we volgens mij nog "blij" zijn dat I'm yours pas eind februari voor het eerst is gedraaid want anders was het aantal nog veel hoger geweest.
Ja écht hee.quote:Op zondag 14 december 2008 18:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Behóóóórlijk ja. Onbegrijpelijke dat Veenstra zo'n kutplaat in z'n lijst van favo platen van 2008 heeft staan
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |