Die hype van 1 week constant draaien was geniaalquote:Op zondag 14 december 2008 18:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die ken ik eigenlijk pas sinds Sex on Fire wat ik in het begin trouwens een heel erg toffe plaat vond, maar nu wel een stuk minder. Ook te vaak gedraaid.
Ja maar dat was 1. de oude versie en 2. niet 239875923579 keer per dag.quote:Op zondag 14 december 2008 18:16 schreef Sanneke3FM het volgende:
Oh Noortje, jij luisterde ook Jason!
Nee, Michael Jackson, daar zaten we op te wachten!![]()
Dat ze gaan stoppen?quote:Op zondag 14 december 2008 18:20 schreef Sanneke3FM het volgende:
Waarom had trouwens niemand mij het geweldig goede nieuws verteld over Coldplay?!
Dat ze gaan stoppen of aangeklaagd zijn?quote:Op zondag 14 december 2008 18:20 schreef Sanneke3FM het volgende:
Waarom had trouwens niemand mij het geweldig goede nieuws verteld over Coldplay?!
Of het tweede concertquote:Op zondag 14 december 2008 18:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ze gaan stoppen of aangeklaagd zijn?
Ik wilde wat zeggen maar ik laat het achterwege geloof ik.quote:Op zondag 14 december 2008 18:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze het heel zwaar heeft.
Van mij mag het hoor.quote:Op zondag 14 december 2008 18:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik wilde wat zeggen maar ik laat het achterwege geloof ik.
quote:
quote:Op zondag 14 december 2008 18:20 schreef Sanneke3FM het volgende:
Wat nou niet waar?!quote:Op zondag 14 december 2008 18:21 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat ze gaan stoppen?
Omdat dat niet waar is.
Allebei natuurlijk heerlijk nieuwsquote:Op zondag 14 december 2008 18:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ze gaan stoppen of aangeklaagd zijn?
Mja.... ik vond m wel grappig, maar ben m nu wel weer zat...quote:Op zondag 14 december 2008 18:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haaaai
Nieuwe Alphabeat.. Super vrolijke plaat.
Ding is trouwens ook al 66x gedraaid.quote:Op zondag 14 december 2008 19:01 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Mja.... ik vond m wel grappig, maar ben m nu wel weer zat...
Handig hè, die stats?quote:Op zondag 14 december 2008 19:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ding is trouwens ook al 66x gedraaid.ik had eigenlijk wat minder verwacht.
quote:Op zondag 14 december 2008 18:33 schreef Sanneke3FM het volgende:
Gaan er hier trouwens nog leuke mensen naar 3voor12 Song van het jaar uitreiking?
Je kon je vanaf 2 weken van tevoren aanmelden op http://3voor12.vpro.nl/service/gastenlijst/.quote:Of kon je er echt alleen kaarten winnen?
No commentquote:Of ben ik een spammerd?
dat laatste gaat helemaal goedkomenquote:Op zondag 14 december 2008 15:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Allebei toegevoegd, dus kan alledrie nu![]()
Hopen dat het allemaal werkt, en anders mag M_a_W alles handmatig toevoegen
Daarom vind ik de zondagavond zo geschikt voor de nabestelling van Ekdom in de Nacht.quote:Op zondag 14 december 2008 19:20 schreef Jannekje7 het volgende:
*zucht*
Wat heeft die Barbara een irritant stem he...
Owja, en ik heb EW gemist!quote:Op zondag 14 december 2008 19:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daarom vind ik de zondagavond zo geschikt voor de nabestelling van Ekdom in de Nacht.
En dan schreeuwt ze de boel ook nog eens bij elkaar..quote:Op zondag 14 december 2008 19:20 schreef Jannekje7 het volgende:
*zucht*
Wat heeft die Barbara een irritant stem he...
het kan bijna niet triester, nog 24 minuten kwelling.quote:Op zondag 14 december 2008 19:33 schreef -Hans- het volgende:
Hoeveelste keer heeft Barbara het over baby's gehad? Nu weten we het wel, Barbara. En dan vraagt ze aan ons (de luisteraars) om een plaat voor haar te requesten.
Dan gelukkig een aantal maanden van Barbara verlost. Ben benieuwd wie haar zal vervangen maar dat zal Annemieke wel eens kunnen zijn.quote:Op zondag 14 december 2008 19:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het kan bijna niet triester, nog 24 minuten kwelling.
quote:Op zondag 14 december 2008 19:38 schreef Marc63 het volgende:
Henk Westbroek heeft een John Bakker inbraakalarm![]()
"Huh? Huh? Huh? Huh? Huh? Huh? Huh? Huh? Huh? Huh? Huh? Huh? Huh? Huh?..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |