quote:Op zondag 14 december 2008 18:33 schreef Sanneke3FM het volgende:
Gaan er hier trouwens nog leuke mensen naar 3voor12 Song van het jaar uitreiking?
Je kon je vanaf 2 weken van tevoren aanmelden op http://3voor12.vpro.nl/service/gastenlijst/.quote:Of kon je er echt alleen kaarten winnen?
No commentquote:Of ben ik een spammerd?
dat laatste gaat helemaal goedkomenquote:Op zondag 14 december 2008 15:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Allebei toegevoegd, dus kan alledrie nu![]()
Hopen dat het allemaal werkt, en anders mag M_a_W alles handmatig toevoegen
Daarom vind ik de zondagavond zo geschikt voor de nabestelling van Ekdom in de Nacht.quote:Op zondag 14 december 2008 19:20 schreef Jannekje7 het volgende:
*zucht*
Wat heeft die Barbara een irritant stem he...
Owja, en ik heb EW gemist!quote:Op zondag 14 december 2008 19:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daarom vind ik de zondagavond zo geschikt voor de nabestelling van Ekdom in de Nacht.
En dan schreeuwt ze de boel ook nog eens bij elkaar..quote:Op zondag 14 december 2008 19:20 schreef Jannekje7 het volgende:
*zucht*
Wat heeft die Barbara een irritant stem he...
het kan bijna niet triester, nog 24 minuten kwelling.quote:Op zondag 14 december 2008 19:33 schreef -Hans- het volgende:
Hoeveelste keer heeft Barbara het over baby's gehad? Nu weten we het wel, Barbara. En dan vraagt ze aan ons (de luisteraars) om een plaat voor haar te requesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |