Zover kunnen mensen niet denkenquote:Op zondag 14 december 2008 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat het buiten jullie omgaat en dat jullie er alles aan zullen doen om het sneller te krijgen. Kunnen ze alleen maar zeggen dank u wel mevrouw Eliza
Je moet mensen ook manipuleren, dus de kans niet geven dat ze denken. Lees er op dit moment een heel mooi boek over Argumenteren en Beïnvloeden.quote:
zeiden ze dat maar...mensen zijn echt niet meer beleefd in een winkel, en nemen zeker niet meer zomaar aan wat je zegt. Naja....ik kan er niks aan doen.quote:Op zondag 14 december 2008 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat het buiten jullie omgaat en dat jullie er alles aan zullen doen om het sneller te krijgen. Kunnen ze alleen maar zeggen dank u wel mevrouw Eliza
Hoop het, maar dat zul je altijd zien: 4 keer op rij verliezen en dan bij ons winnenquote:Op zondag 14 december 2008 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gezien hun verlies vandaag (groningen) , is die kans aardig aanwezig.
Sterktequote:Op zondag 14 december 2008 20:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
* muisje-eliza moet morgen naar de tandarts
amen!quote:Op zondag 14 december 2008 20:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan die Barbara niet gewoon helemaal niet meer terugkomen? Tering, wat een snol. De desinteresse spat werkelijk uit de speakers. Totaal kansloze vragen (aan een meisje van 12, dat ook zo klinkt, vragen of ze zelf al kinderen heeft), verschrikkelijke stem, totaal geen passie voor muziek. Nee, doos, blijf maar lekker moederen
. Forever.
Coldplay is gewoon hartstikke hot en zeker met die Jay Z.quote:Op zondag 14 december 2008 20:08 schreef Sanneke3FM het volgende:
Maarikdenkutniehoor
Zo ik was er ook weer en die hoeren draaien gelijk Coldplay
Heb die plaat echt te vaak gehoord.quote:Op zondag 14 december 2008 21:03 schreef Jannekje7 het volgende:
Fuck die fukcing DUITSERS!!
Of iig dit nummer!
haha, die Timo ! volgens mij ben je een goede gast maar dat laatste gaat natuurlijk niet gebeuren. Ditmaal zullen de boeren toch echt de baas zijn.quote:Op zondag 14 december 2008 20:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaai![]()
![]()
![]()
[..]
Nogal een dubbel gevoel: voor de derde keer op rij niet verloren dus dat is positief. En als je zo waardeloos verdedigd als Roda moet je blij zijn dat je niet meer tegengoals krijgt. Aan de andere kant: roda was (vooral in de tweede helft) beter en had meer kansen, hadden absoluut de 1-2 moeten maken: kans voor open doel hoog en ver over. Dus dat is wel teleurstellend.
Ach ja, volgende week thuis tegen Hans z`n team dus dan maar de drie punten pakken
quote:Op zondag 14 december 2008 21:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Henrik zegt:
heb 1 keer lmapjes opgehangen op m'n kamer
εїз Janne εїз ♥ ♫ ♥ ♫ ♥ ♫ ♥ zegt:
eens en nooit weer?
Henrik zegt:
als ik 1 goede reden tegen kom wel
Henrik zegt:
maar tot die tijd
een spannend muziekje!!
Henrik zegt:
is dat een reden voor lampjes?
Ik vond m de eerste keer al slecht en nu nog slechterquote:Op zondag 14 december 2008 21:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb die plaat echt te vaak gehoord.
Moet ik je wel gelijk in geven.quote:Op zondag 14 december 2008 21:13 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik vond m de eerste keer al slecht en nu nog slechter
Ik heb toch altijd gelijkquote:Op zondag 14 december 2008 21:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moet ik je wel gelijk in geven.Het klinkt ook allemaal vrij goedkoop..
Ik hoop dat Roda's verdediging volgende week ook niet top zal zijn. Nog 'n supporter van Grunn hier, dus ik hoop dat ze minimaal 'n puntje mee terug zullen nemen.quote:Op zondag 14 december 2008 20:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nogal een dubbel gevoel: voor de derde keer op rij niet verloren dus dat is positief. En als je zo waardeloos verdedigd als Roda moet je blij zijn dat je niet meer tegengoals krijgt. Aan de andere kant: roda was (vooral in de tweede helft) beter en had meer kansen, hadden absoluut de 1-2 moeten maken: kans voor open doel hoog en ver over. Dus dat is wel teleurstellend.
Ach ja, volgende week thuis tegen Hans z`n team dus dan maar de drie punten pakken
Whehehe.quote:Op zondag 14 december 2008 21:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Henrik zegt:
heb 1 keer lmapjes opgehangen op m'n kamer
eens en nooit weer?
Henrik zegt:
als ik 1 goede reden tegen kom wel
Henrik zegt:
maar tot die tijd
een spannend muziekje!!
Henrik zegt:
is dat een reden voor lampjes?
quote:Op zondag 14 december 2008 21:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Zooo, time for sleep!
Truste allemaal!!
quote:Op zondag 14 december 2008 21:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haha, die Timo ! volgens mij ben je een goede gast maar dat laatste gaat natuurlijk niet gebeuren. Ditmaal zullen de boeren toch echt de baas zijn.
Ik hoop het voor jullie van harte. Maar goed, jullie staan 6e, wij 15e dus jullie kunnen ons die puntjes ook net zo goed gunnenquote:Op zondag 14 december 2008 21:19 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik hoop dat Roda's verdediging volgende week ook niet top zal zijn. Nog 'n supporter van Grunn hier, dus ik hoop dat ze minimaal 'n puntje mee terug zullen nemen.
Slaap lekker , ik ga ook zoquote:Op zondag 14 december 2008 21:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Zooo, time for sleep!
Truste allemaal!!
Slaap lekker!!quote:Op zondag 14 december 2008 21:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Zooo, time for sleep!
Truste allemaal!!
TrusteN !quote:Op zondag 14 december 2008 21:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Zooo, time for sleep!
Truste allemaal!!
Inmiddels staan we op plaats 8. 't Rechter rijtje komt steeds dichterbij..quote:Op zondag 14 december 2008 21:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik hoop het voor jullie van harte. Maar goed, jullie staan 6e, wij 15e dus jullie kunnen ons die puntjes ook net zo goed gunnen![]()
quote:Op zondag 14 december 2008 21:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Zooo, time for sleep!
Truste allemaal!!
Trustenquote:Op zondag 14 december 2008 21:34 schreef morpheus_at_work het volgende:duikt bedje ook in , fijne nacht iedereen, tot morgen bij giel in de file ergernissen
Tot morgen !quote:Op zondag 14 december 2008 21:34 schreef morpheus_at_work het volgende:duikt bedje ook in , fijne nacht iedereen, tot morgen bij giel in de file ergernissen
Duik ze!!quote:Op zondag 14 december 2008 21:34 schreef morpheus_at_work het volgende:duikt bedje ook in , fijne nacht iedereen, tot morgen bij giel in de file ergernissen
Haha, we zullen het wel zien.quote:Op zondag 14 december 2008 21:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop het voor jullie van harte. Maar goed, jullie staan 6e, wij 15e dus jullie kunnen ons die puntjes ook net zo goed gunnen![]()
Die kan, en mag, natuulijk niet ontbreken in die lijst..quote:Op zondag 14 december 2008 21:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een spotje voor de Top 1000 @ radio Veronica en dan How You Remind Me van het irritante, verschrikkelijke en nare pukkeltjes veroorzakende Snikkelbek laten horen![]()
![]()
![]()
.
quote:Op zondag 14 december 2008 21:50 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jij hebt in ieder geval 'n alibi!!
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
quote:Op zondag 14 december 2008 21:50 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jij hebt in ieder geval 'n alibi!!
Duidelijk.quote:Op zondag 14 december 2008 22:16 schreef Sanneke3FM het volgende:
Hey, eindelijk een goede plaat!![]()
Hoe zou dat nou komen?!
*zapt*quote:Op zondag 14 december 2008 22:24 schreef -Hans- het volgende:
Even kijken wat bij ons in de pc vanavond heeft. Ik meen ergens gelezen te hebben een model uit Groningen. Ben dus benieuwd
Ook gewoon eerst één gooien, dan die ander pas uittrekken, en dan die gooien. Slimmerik.quote:
Ik ook niet. Maar ik zat ook niet echt op te letten..quote:Op zondag 14 december 2008 22:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, ik heb het model niet gezien of gehoord.
Nope, niet echt nee. Verder wel een aardige afl.quote:Op zondag 14 december 2008 22:59 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik zat ook niet echt op te letten..![]()
Niets gemist dus.
How about:quote:Op zondag 14 december 2008 15:52 schreef Piles het volgende:
En nog even een huishoudelijke mededeling: de titels van de SR-topics, worden die weer "[Serious Request @ 3FM ... "
Aan de ene kant jammer, maar aan de andere kant werd het misschien ook wel een keer tijd. Er was weinig meer te vertellen door d'r de laatste tijd.quote:Op maandag 15 december 2008 00:40 schreef jmac het volgende:
Oh ja voor degene die het niet wisten; Ook ancil komt niet meer terug... Dus nog 1 weg na zoey en tes.
Nog een paar dagen tot Serious Request. Tot dan natuurlijk
Veel niet-Serious Request plezier!quote:Op maandag 15 december 2008 00:17 schreef Piles het volgende:
Jow mensen, ik zeg tot over 3 weken. Morgenmiddag vertrekt mijn vliegtuig voor 3 weken Guatemala![]()
Heel veel plezier met Serious Request![]()
Adios
Haai!quote:Op maandag 15 december 2008 01:15 schreef rjvandevelde het volgende:
Bonsoir!!
Volgende week nietquote:Op maandag 15 december 2008 02:03 schreef rjvandevelde het volgende:
ja is idd beetje jammer.. maar ik snap het wel:)
Not donequote:Op maandag 15 december 2008 00:17 schreef Piles het volgende:
Jow mensen, ik zeg tot over 3 weken. Morgenmiddag vertrekt mijn vliegtuig voor 3 weken Guatemala![]()
Heel veel plezier met Serious Request![]()
Adios
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |