Whehehe.quote:Op zondag 14 december 2008 21:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Henrik zegt:
heb 1 keer lmapjes opgehangen op m'n kamer
εїз Janne εїз ♥ ♫ ♥ ♫ ♥ ♫ ♥ zegt:
eens en nooit weer?
Henrik zegt:
als ik 1 goede reden tegen kom wel
Henrik zegt:
maar tot die tijd
εїз Janne εїз ♥ ♫ ♥ ♫ ♥ ♫ ♥ zegt:
een spannend muziekje!!
Henrik zegt:
is dat een reden voor lampjes?
quote:Op zondag 14 december 2008 21:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Zooo, time for sleep!
Truste allemaal!!
quote:Op zondag 14 december 2008 21:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haha, die Timo ! volgens mij ben je een goede gast maar dat laatste gaat natuurlijk niet gebeuren. Ditmaal zullen de boeren toch echt de baas zijn.
Ik hoop het voor jullie van harte. Maar goed, jullie staan 6e, wij 15e dus jullie kunnen ons die puntjes ook net zo goed gunnenquote:Op zondag 14 december 2008 21:19 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik hoop dat Roda's verdediging volgende week ook niet top zal zijn. Nog 'n supporter van Grunn hier, dus ik hoop dat ze minimaal 'n puntje mee terug zullen nemen.
Slaap lekker , ik ga ook zoquote:Op zondag 14 december 2008 21:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Zooo, time for sleep!
Truste allemaal!!
Slaap lekker!!quote:Op zondag 14 december 2008 21:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Zooo, time for sleep!
Truste allemaal!!
TrusteN !quote:Op zondag 14 december 2008 21:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Zooo, time for sleep!
Truste allemaal!!
Inmiddels staan we op plaats 8. 't Rechter rijtje komt steeds dichterbij..quote:Op zondag 14 december 2008 21:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik hoop het voor jullie van harte. Maar goed, jullie staan 6e, wij 15e dus jullie kunnen ons die puntjes ook net zo goed gunnen![]()
quote:Op zondag 14 december 2008 21:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Zooo, time for sleep!
Truste allemaal!!
Trustenquote:Op zondag 14 december 2008 21:34 schreef morpheus_at_work het volgende:duikt bedje ook in , fijne nacht iedereen, tot morgen bij giel in de file ergernissen
Tot morgen !quote:Op zondag 14 december 2008 21:34 schreef morpheus_at_work het volgende:duikt bedje ook in , fijne nacht iedereen, tot morgen bij giel in de file ergernissen
Duik ze!!quote:Op zondag 14 december 2008 21:34 schreef morpheus_at_work het volgende:duikt bedje ook in , fijne nacht iedereen, tot morgen bij giel in de file ergernissen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |