Lijkt mij wel handig om ze hetzelfde te doen als vorig jaar. Misschien dat Serious Request nog afgekort moet/kan worden tot SR, zodat je iets creatiever kunt zijn met de TT.quote:Op zondag 14 december 2008 15:52 schreef Piles het volgende:
Zo, koffers ingepakt![]()
Aftellen is nu echt begonnen
En nog even een huishoudelijke mededeling: de titels van de SR-topics, worden die weer "[Serious Request @ 3FM ... "
"[SR08 @ 3FM #9xx] En de deur zit dicht!"quote:Op zondag 14 december 2008 15:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel handig om ze hetzelfde te doen als vorig jaar. Misschien dat Serious Request nog afgekort moet/kan worden tot SR, zodat je iets creatiever kunt zijn met de TT.
Los! en 3VOOR12WHITENOISE bedoel je? Die van Los! is iig te vinden op http://los.bnn.nl/quote:Op zondag 14 december 2008 15:55 schreef MaddoxX het volgende:
Bleh iemand weet waar ik de tracklist kan vinden van gisternacht (Za-Zo)?
Vraag is alleen of dat wel duidelijk genoeg is voor FOK!kers die hier niet zo vaak komen...quote:Op zondag 14 december 2008 16:12 schreef Broekie het volgende:
[..]
"[SR08 @ 3FM #9xx] En de deur zit dicht!"
Zoiets?
quote:Op zondag 14 december 2008 16:15 schreef Piles het volgende:
De opties zoals ze nu werken:
Serious Request @ 3FM.....
SR @ 3FM .....
SR08 @ 3FM .....
Waarbij voor de TT 2 extra tekens mogen staan, dus een spatie of [
Volgens mij is dat Joost maar kan het niet goed zien omdat het vrij donker is in de stu stu studioquote:Op zondag 14 december 2008 15:49 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf ziet z'n website op de webcam voorbij komen op het scherm van de rechter producer.
Jooooostquote:Op zondag 14 december 2008 16:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Joost maar kan het niet goed zien omdat het vrij donker is in de stu stu studio
LOLquote:Op zondag 14 december 2008 16:42 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jooooost
Bij dat KC concert gingen we aan iedereen vragen die langsliep of hij Joost heette omdat ik hem wilde bedanken. Helaas niet gevonden.
Nee, denk het niet. Dat moet eigenlijk een plaat zijn die je het hele jaar kan draaien en dit is meer een plaat voor de kerst. Ik blijf toch mijn geld zetten op Ray Lamontagnequote:Op zondag 14 december 2008 16:47 schreef 3FMaster het volgende:
Zou dit de Anthem worden van SR?
Als je verliest, gaat dit geld natuurlijk wel naar het Rode kruis he..quote:Op zondag 14 december 2008 16:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee, denk het niet. Dat moet eigenlijk een plaat zijn die je het hele jaar kan draaien en dit is meer een plaat voor de kerst. Ik blijf toch mijn geld zetten op Ray Lamontagne
Misschien niet eens zo'n slecht idee.quote:Op zondag 14 december 2008 16:53 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Als je verliest, gaat dit geld natuurlijk wel naar het Rode kruis he..
Maar dat vonden we dan weer te makkelijk/saai.quote:Op zondag 14 december 2008 16:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
LOL. Geinig verhaal ! Dan is mailen waarschijnlijk een iets snellere optie.
Okayquote:Op zondag 14 december 2008 16:55 schreef Noortje. het volgende:
Maar dat vonden we dan weer te makkelijk/saai.
Mja. Nait best.. Als je zo begint dan loop je direct al achter de feiten aan.quote:Op zondag 14 december 2008 16:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Neit best... Grootste Nederlaag ooit in de Euroborg? Zou mij niets verbazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |