Doen!quote:Op zondag 14 december 2008 00:37 schreef porsche1 het volgende:
yes! Olep weer gelokt! Ik word van beroep Oleplokker!
Misschien, "secret"quote:Op zondag 14 december 2008 00:38 schreef Adelante het volgende:
Heb je ietz te lang boven de glorix o2 gehangen?
Cool! Ik word er nu al geil van!quote:Op zondag 14 december 2008 00:39 schreef timmmmm het volgende:
Dit kunnen we met zijn allen naar TS zingen.
Met herman finkers :0quote:Op zondag 14 december 2008 00:39 schreef timmmmm het volgende:
Jawel hoor.quote:Op zondag 14 december 2008 00:42 schreef porsche1 het volgende:
Maar er gaat natuurlijk niks boven Angerfist-Gas met die zooi(Tha-Playah Remix).
wat dan?quote:
Jawel hoor, Lenny Dee - The Dreamer (Promo Remix)quote:Op zondag 14 december 2008 00:42 schreef porsche1 het volgende:
Maar er gaat natuurlijk niks boven Angerfist-Gas met die zooi(Tha-Playah Remix).
hoort toybox daar ook bij?quote:
Ik weet er nog wel een, maar er komt vast een chagrijnige ONZ mod om me daarvoor te notenquote:
niettusquote:Op zondag 14 december 2008 00:43 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Jawel hoor, Lenny Dee - The Dreamer (Promo Remix)
hodfer wat vind ik jou nu een kut user!quote:
quote:Op zondag 14 december 2008 00:39 schreef timmmmm het volgende:
Beter lezenquote:Op zondag 14 december 2008 00:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
hodfer wat vind ik jou nu een kut user!
quote:
Post het maar, ik ken die mods hierquote:Op zondag 14 december 2008 00:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet er nog wel een, maar er komt vast een chagrijnige ONZ mod om me daarvoor te noten
Hoewel hij zo erg niet eens is!
bij toyboxquote:
Kwam er een een ketel aangelopen. Knalbezopen, ze hadden er whiskey ingestopt maar dat terzijde. Hij loopt dus het aanrecht af. Weet je wie hij daar tegenkomt? De pot!!! Maar de Ketel was niet zo lief, hij zei namelijk tegen de pot VIEZE VUILE KUTUSERquote:Op zondag 14 december 2008 00:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
hodfer wat vind ik jou nu een kut user!
quote:Op zondag 14 december 2008 00:49 schreef remlof het volgende:
tvp
he bitchquote:
Wat een stoute ketel!quote:Op zondag 14 december 2008 00:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kwam er een een ketel aangelopen. Knalbezopen, ze hadden er whiskey ingestopt maar dat terzijde. Hij loopt dus het aanrecht af. Weet je wie hij daar tegenkomt? De pot!!! Maar de Ketel was niet zo lief, hij zei namelijk tegen de pot VIEZE VUILE KUTUSER
Zoek maar in KLB SC, daar staat hij ergens!quote:Op zondag 14 december 2008 00:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Post het maar, ik ken die mods hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Hoi porsche1, leuk zwaaitopicquote:Op zondag 14 december 2008 00:50 schreef porsche1 het volgende:
[..]dat hebben ze nog nooit in een topic van mij gepost.
BTW, hoi Remlof
Ik kom nog altijd geregeld op Fok! hoor. Jij zit denk ik alleen wanneer je er bent enkel in HOMOquote:Op zondag 14 december 2008 00:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he bitch![]()
moet je niet met je meissie uit?![]()
Ja, nu ik weer in NY zit, moet ik veel werken and stuff.
hoessie met jou? Ik heb jou ook weinig hier voorbij zien komen
Ja!quote:
quote:Op zondag 14 december 2008 00:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zoek maar in KLB SC, daar staat hij ergens!Voordeel van i-net op de iphone is dat je naast topics sluiten verder zo goed als niets kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Ik heb iPod Touch, vrijwel het zelfde...quote:Op zondag 14 december 2008 00:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Voordeel van i-net op de iphone is dat je naast topics sluiten verder zo goed als niets kan
Bijna welquote:Op zondag 14 december 2008 00:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kom nog altijd geregeld op Fok! hoor. Jij zit denk ik alleen wanneer je er bent enkel in HOMO
Neuh. Enkel vermaak. Ik verveel mequote:Op zondag 14 december 2008 00:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Bijna wel![]()
maar houd andere topics ook in de gaten
jij gaat weer voor hoge notering in dagcijfers?
je verveelt je? je moet meer tijd spenderen aan je vriendin, u little shitquote:Op zondag 14 december 2008 00:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Neuh. Enkel vermaak. Ik verveel me
En dan is er ook alleen maar zo'n stumperig topic als deze van porsche open
Als ik 1 user mocht kiezen voor een permanente IPban, zou ik het wel weten, laten we het daar op houden![]()
En hoe staat het aan die kant van de wereld?
Mijn vriendin moet morgen om half 6 op om om 7 uur klaar te staan de bejaarden te voeren. Mijn vriendin ligt dus al een uur of 4 op een oorquote:Op zondag 14 december 2008 01:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je verveelt je? je moet meer tijd spenderen aan je vriendin, u little shit![]()
![]()
hier druk, vlieg steeds op en neer LA. opnames enzo. maar straks weer een week vrij. dus dan ga ik weer de strijd aan met je wie het hoogst staat.. Baas boven baas
maak er wakker met een leuk toybox muziekje!quote:Op zondag 14 december 2008 01:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn vriendin moet morgen om half 6 op om om 7 uur klaar te staan de bejaarden te voeren. Mijn vriendin ligt dus al een uur of 4 op een oor
Dan zal ik sterven. Een langzame, pijnlijke dood.quote:Op zondag 14 december 2008 01:07 schreef porsche1 het volgende:
[..]
maak er wakker met een leuk toybox muziekje!
cool!quote:
Dat dus. Dat soort muziek is leuk als je twaalf bent, maar daarna houdt het wel op.quote:
O, wacht, hoe oud was TS ook al weer?quote:Op zondag 14 december 2008 01:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat dus. Dat soort muziek is leuk als je twaalf bent, maar daarna houdt het wel op.
quote:Op zondag 14 december 2008 01:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O, wacht, hoe oud was TS ook al weer?
quote:Op zondag 14 december 2008 01:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat dus. Dat soort muziek is leuk als je twaalf bent, maar daarna houdt het wel op.
er is veel ergere muziek dan datquote:Op zondag 14 december 2008 01:23 schreef timmmmm het volgende:
Mijn nummer 1 blije kutmuziek blijft supertramp
supertramp?quote:Op zondag 14 december 2008 01:23 schreef timmmmm het volgende:
Mijn nummer 1 blije kutmuziek blijft supertramp
quote:Op zondag 14 december 2008 01:26 schreef porsche1 het volgende:
Paultjuhhh, ik zal voor u bidden! Ik hoop dat god u zegend in deze moeilijke tijd! Paultjuhhh we missen je allemaal! Ik hoop dat we over een paardagen weer samen kunnen baggeren!
Paultjuhhh We Miss U!
Every step I take, every move I make, every single day every time I pray, I'll be missing you! Thinking of that day, when you went away. What a live to take what a bond to break. I'll be missing you!
Wat een toeval. Zullen we porsche pakken?quote:
o.i.d jaquote:Op zondag 14 december 2008 01:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
supertramp?![]()
![]()
dat je dat kent? jij bent toch 16 o.i.d?
quote:Op zondag 14 december 2008 01:32 schreef Quir het volgende:
[..]
Wat een toeval. Zullen we porsche pakken?
[..]
[..]
20 hechtingen![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
Whehe!quote:Op zondag 14 december 2008 01:32 schreef Quir het volgende:
[..]
fok doet raarquote:
En mijn toybox dan.quote:Op zondag 14 december 2008 01:36 schreef timmmmm het volgende:
En speciaal voor mike:
Tot zover mijn muzikale bijdrage
in the navy?quote:Op zondag 14 december 2008 01:36 schreef timmmmm het volgende:
En speciaal voor mike:
Tot zover mijn muzikale bijdrage
toybox?quote:
kenker hoe kon je aan zoveel posts johquote:Op zondag 14 december 2008 01:49 schreef timmmmm het volgende:
Nog 4500 posts bagger en je hebt Olep ingehaald
Ik ben een No-lifer. Ik Fok! dag en nacht. Dan gaat het snel.quote:Op zondag 14 december 2008 01:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
kenker hoe kon je aan zoveel posts joh
quote:Op zondag 14 december 2008 01:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben een No-lifer. Ik Fok! dag en nacht. Dan gaat het snel.
in ander halve week 800 posts -2 dagen voor ban, is toch niet zoveel?quote:Op zondag 14 december 2008 01:53 schreef Quir het volgende:
Moet lukken op deze manier. Hoop dat een modje d'r een stokje voor steekt, though.
quote:Op zondag 14 december 2008 02:04 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga de laptop maar eens uitzetten. Trusten
rosbiefquote:
Van wie denk je dat die ene stem op peppersteak is?quote:Op zondag 14 december 2008 03:40 schreef santax het volgende:
[..]
Heejs, als je niet stemt dan kan ik je mening niet meenemen
Sterk punt kerel. Sterk puntquote:Op zondag 14 december 2008 03:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Van wie denk je dat die ene stem op peppersteak is?
Beger?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, die zit naast de N, ik snap het nuquote:
watermeloenquote:
quote:Op zondag 14 december 2008 03:43 schreef santax het volgende:
[..]
Beger?typoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
woar is het hoeksjequote:
Jij moest zo nodig een leven vinden. Toen was het bestaansrecht ook weg daar er niemand meer poste.quote:
ja en nu ik een avond vrij ben is er gvd niksquote:Op zondag 14 december 2008 03:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij moest zo nodig een leven vinden. Toen was het bestaansrecht ook weg daar er niemand meer poste.
Een avond vrij, zit je onder de plak kale?quote:Op zondag 14 december 2008 03:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en nu ik een avond vrij ben is er gvd niks
nee manquote:Op zondag 14 december 2008 03:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een avond vrij, zit je onder de plak kale?
Je hebt eindelijk werk gevonden, ik ben blij voor je man!quote:Op zondag 14 december 2008 03:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee man_!
ik heb gewoon simpelweg geen tijd voor fok, naast alles
ja en het huisarrest is opgeheven, man wat een vrijheid is dat zonder enkelbandquote:Op zondag 14 december 2008 03:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je hebt eindelijk werk gevonden, ik ben blij voor je man!
nee maar de duur dat ik hem had werd wel verlengd door dat gezeurquote:Op zondag 14 december 2008 03:56 schreef LudoSanders het volgende:
Die enkelband had je wegens het bedreigen van Piovan toch?
Met al je kloons.quote:Op zondag 14 december 2008 03:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee maar de duur dat ik hem had werd wel verlengd door dat gezeur
of was ik nu een kloonquote:
Jij was een kloon van QB cq Harajuku, je had het te druk met modden afgelopen maanden!quote:
nu komt de aap uit de spreekwoordlijke mouwquote:Op zondag 14 december 2008 04:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij was een kloon van QB cq Harajuku, je had het te druk met modden afgelopen maanden!
Lekker!quote:Op zondag 14 december 2008 04:11 schreef santax het volgende:
toch maar vlammetjes en kaassoufle's in het vet gedaan
lingoquote:Op zondag 14 december 2008 04:08 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn eerste vriendinnetje was vrijdag bij Lingo. Trouwens.
Nee dat is een kangaroe die verdwaalt is en een japanner neemt.quote:Op zondag 14 december 2008 04:08 schreef THE_CORE het volgende:
Dit is toch nachtbagger?
[ afbeelding ]
Hé! Je bent student of niet natuurlijk.quote:
Ja, als we Olep niet haddenquote:Op zondag 14 december 2008 04:13 schreef LudoSanders het volgende:
Gelukkig is Olep weer aanwezig om het niveau naar ongekende hoogte te doen stijgen.
maar dan heb ik haar gezien tijdens het zappen of was dat nu donderdagquote:Op zondag 14 december 2008 04:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hé! Je bent student of niet natuurlijk.
wat is een olepquote:
Met pannen op gas, hoezo? Om te frituren gebruik je een friteuse.quote:
Die kans is aanwezig.quote:Op zondag 14 december 2008 04:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar dan heb ik haar gezien tijdens het zappen of was dat nu donderdag
Wil je zeggen dat ik niet kan kokenquote:Op zondag 14 december 2008 04:17 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Met pannen op gas, hoezo? Om te frituren gebruik je een friteuse.
ooh dan was het vast die enequote:
Dat zeg ik niet.quote:Op zondag 14 december 2008 04:19 schreef santax het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ik niet kan koken
Inmiddels in mijn maag! Maar inderdaad, daar zaten ze eerst inquote:Op zondag 14 december 2008 04:22 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.![]()
vlammetjes en kaassoufle's zitten bij jou in het vet in een friteuse?
Elke sukkel kan koken, water opzetten in de tussentijd opzoeken hoe 't moet en dan spul in de pan doen.quote:Op zondag 14 december 2008 04:19 schreef santax het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ik niet kan koken
Zelfs in het sukkel zijn faal ikquote:Op zondag 14 december 2008 04:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Elke sukkel kan koken, water opzetten in de tussentijd opzoeken hoe 't moet en dan spul in de pan doen.
gojke bedoel jequote:
THE_CORE gaat nog hard sparen voor een friteuse. Eindelijk thuisfrituren.quote:Op zondag 14 december 2008 04:23 schreef santax het volgende:
[..]
Inmiddels in mijn maag! Maar inderdaad, daar zaten ze eerst in
Neh heb nog, kan zo bijbakkenquote:Op zondag 14 december 2008 04:27 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
THE_CORE gaat nog hard sparen voor een friteuse. Eindelijk thuisfrituren.![]()
Is alles echt op?
Ja, we hebben een Olep topic in FCquote:Op zondag 14 december 2008 04:27 schreef Olep het volgende:
[..]
Worden er hier dingen achter de schermen besproken?
goed topic is datquote:
Neen. Helaas.quote:Op zondag 14 december 2008 04:28 schreef santax het volgende:
[..]
Neh heb nog, kan zo bijbakken
Ben je in de buurt dan?
strak plan, hoef toch pas om 9.00 op voor een verhuizingquote:Op zondag 14 december 2008 04:32 schreef remlof het volgende:
Ik pak nog een biertje, het is pas half vijf.
Proost!quote:Op zondag 14 december 2008 04:32 schreef remlof het volgende:
Ik pak nog een biertje, het is pas half vijf.
Ik neem nog wel stiekem een biertje.quote:
Hou op over verhuizen, dat heb ik van de week al gedaanquote:Op zondag 14 december 2008 04:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
strak plan, hoef toch pas om 9.00 op voor een verhuizing
quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:28 schreef zoalshetis het volgende:
Wie is de grootste 'dorpsgek' van FOK!?: olep
Minst waardevolle aanwinst voor FOK!: olep
Grootste FB-Huillie: olep
Meest irritante user: olep
Meest aandachtsgeile user: olep
Meest overgewaardeerde user: olep
who-the-fuck-is-olep![]()
echt gast, ik heb je nog nooit eerder gezien.
ik ookquote:Op zondag 14 december 2008 04:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Hou op over verhuizen, dat heb ik van de week al gedaan
Ben blij dat dat klaar is.
Goed zo, ouwequote:Op zondag 14 december 2008 04:35 schreef santax het volgende:
ik voel me een oude rijke lul nu.
*schenkt nog maar een wijntje in om met de jeugd mee te doen
wromquote:Op zondag 14 december 2008 04:40 schreef santax het volgende:
ik zit naar een 43 jarig nederlandse camhoer te kijken met een strapon om...
Dat kan bijna niet gezond zijn
Bij dezequote:Op zondag 14 december 2008 04:37 schreef Olep het volgende:
Ik heb nog geen kleurtje remlof!![]()
Dat was niet de afspraak!
quote:Op zondag 14 december 2008 04:42 schreef santax het volgende:
[..]
waarom likt een hond zijn ballen?
Omdat ie het kan!
http://www.cam4.com/blondielelys
Enorm kleinquote:Op zondag 14 december 2008 04:43 schreef santax het volgende:
[..]
hoe groot is de kans dat ik als tag 'Officially approved kwaliteitsuser' kan krijgen
zomg tres gayquote:Op zondag 14 december 2008 04:46 schreef Olep het volgende:
Even kijken naar mijn kleur!!!
Dank uMooi kleurtje trouwens, zie je niet zoveel hier.
quote:Op zondag 14 december 2008 04:46 schreef Olep het volgende:
mijn ogenquote:Op zondag 14 december 2008 04:46 schreef Olep het volgende:
En de tag ook hoop ikquote:Op zondag 14 december 2008 04:48 schreef Olep het volgende:
Doet me aan tandpasta denken
Ik draag deze kleur met trots.
hehequote:
je bent nieuw hier? Dat je jezelf nog niet kent?quote:Op zondag 14 december 2008 04:50 schreef Olep het volgende:
[..]
Zeer zeker!
Ik wist dat ik goed bekend stond hier
Ik heb vele kanten.quote:Op zondag 14 december 2008 04:51 schreef santax het volgende:
[..]
je bent nieuw hier? Dat je jezelf nog niet kent?
Even het scherm omdraaien!quote:Op zondag 14 december 2008 04:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn scherm geeft ineens rare kleuren.
eerst de wijn opmakenquote:Op zondag 14 december 2008 04:54 schreef Olep het volgende:
Maar ontopic, wie drinkt hier gezellig een biertje mee?
slaan helpt beterquote:
neen met den vlakken haendquote:
Ik. En als ie op is gooi ik je weer op zwartquote:Op zondag 14 december 2008 04:54 schreef Olep het volgende:
Maar ontopic, wie drinkt hier gezellig een biertje mee?
Wat moet dat moet hequote:Op zondag 14 december 2008 04:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik. En als ie op is gooi ik je weer op zwart [ afbeelding ]
http://www.cam4.com/ursulezquote:Op zondag 14 december 2008 05:01 schreef THE_CORE het volgende:
Deze gaat ook aardig tekeer.
http://www.cam4.com/Alexya
je kan hem ook daar toepassenquote:Op zondag 14 december 2008 04:59 schreef Olep het volgende:
[..]
Die tip houd ik zeker in mijn achterhoofd!
Alexya is zich nu aan het vingeren zonder slipje.quote:Op zondag 14 december 2008 05:02 schreef santax het volgende:
[..]
http://www.cam4.com/ursulez
en die laat nooit wat zien, domme hoer dat het is
ja maar alexya is mijn type nietquote:Op zondag 14 december 2008 05:05 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Alexya is zich nu aan het vingeren zonder slipje.![]()
Behulpzame communityquote:Op zondag 14 december 2008 05:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo geweldig is Fok met al die tips.
Ze heeft wel uiers,zoals Sara Kroos.quote:
Mja, dat is een beetje het probleemquote:Op zondag 14 december 2008 05:11 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Ze heeft wel uiers,zoals Sara Kroos.![]()
Jammer dat ik geen screenshots kon maken.quote:
Dat dacht ik al.quote:Op zondag 14 december 2008 05:14 schreef santax het volgende:
[..]
Mja, dat is een beetje het probleem
is dat die koe vd lama'squote:Op zondag 14 december 2008 05:11 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Ze heeft wel uiers,zoals Sara Kroos.![]()
quote:Op zondag 14 december 2008 05:05 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Alexya is zich nu aan het vingeren zonder slipje.![]()
wtfquote:
Mooi kleurtje Olep, maar ben je nou gepimpt?quote:
uiers komt verdomd dicht bij de waarheid als beschrijving. Ware het niet dat ik tegen het beledigen van koeien benquote:
Mooi shot!quote:
Tja, ze is een mens.quote:Op zondag 14 december 2008 05:20 schreef santax het volgende:
[..]
uiers komt verdomd dicht bij de waarheid als beschrijving. Ware het niet dat ik tegen het beledigen van koeien ben
Kom nou, dit soort tieten ken ik enkel van de docu's op nederland 1 over zambia... En dan uitsluitend van de 40 jarige, net nog niet overleden, vrouw van het stamhoofd van een of ander rimboerasquote:Op zondag 14 december 2008 05:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het zijn niet de mooiste tieten. Maar ze valt toch op vrouwen dus who gives a fuck?
Valt mooi op hequote:Op zondag 14 december 2008 05:20 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Mooi kleurtje Olep, maar ben je nou gepimpt?
quote:Op zondag 14 december 2008 05:24 schreef santax het volgende:
[..]
Kom nou, dit soort tieten ken ik enkel van de docu's op nederland 1 over zambia... En dan uitsluitend van de 40 jarige, net nog niet overleden, vrouw van het stamhoofd van een of ander rimboeras
quote:Op zondag 14 december 2008 05:24 schreef santax het volgende:
[..]
Kom nou, dit soort tieten ken ik enkel van de docu's op nederland 1 over zambia... En dan uitsluitend van de 40 jarige, net nog niet overleden, vrouw van het stamhoofd van een of ander rimboeras
remlof doet iig erg lang over zijn biertjequote:Op zondag 14 december 2008 05:25 schreef Olep het volgende:
[..]
Valt mooi op heDe kleur mag ik niet houden, het tagje ook niet denk ik, maar dat is een droom die uit zou komen.
Een koe ziet er toch wel erg anders uit.quote:
Houden zoquote:Op zondag 14 december 2008 05:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
remlof doet iig erg lang over zijn biertje_!
Je kan het toevoegen aan de Pimp-Abbo Dreamlist voor Pimp-abonnees.quote:Op zondag 14 december 2008 05:25 schreef Olep het volgende:
[..]
Valt mooi op heDe kleur mag ik niet houden, het tagje ook niet denk ik, maar dat is een droom die uit zou komen.
quote:Op zondag 14 december 2008 05:30 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Je kan het toevoegen aan de Pimp-Abbo Dreamlist voor Pimp-abonnees.
Inderdaad een schattig Noors meisje, maar de vraag is: gaat ze ook ver?quote:Op zondag 14 december 2008 05:31 schreef santax het volgende:
Ik weet het niet, t'is ook niet de dunste, maar Noorse meisjes hebben wat...
http://www.cam4.com/zizzy
[ afbeelding ]
Man man, hoe lang kun je doen over 1 biertje?quote:Op zondag 14 december 2008 04:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik. En als ie op is gooi ik je weer op zwart [ afbeelding ]
Ach, laat mij ook eens genieten. Zo'n tagje is leuk, maar i.c.m een kleur is het perfectquote:Op zondag 14 december 2008 05:35 schreef MLI het volgende:
[..]
Man man, hoe lang kun je doen over 1 biertje?
hij moet vast trakterenquote:Op zondag 14 december 2008 05:35 schreef MLI het volgende:
[..]
Heej ik heb geen auto, ik vind noorwegen ansich al ver genoegquote:Op zondag 14 december 2008 05:34 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Inderdaad een schattig Noors meisje, maar de vraag is: gaat ze ook ver?
M'n bier is opquote:Op zondag 14 december 2008 05:37 schreef Olep het volgende:
[..]
Ach, laat mij ook eens genieten. Zo'n tagje is leuk, maar i.c.m een kleur is het perfect
ahhhh nu weet ik het weerquote:Op zondag 14 december 2008 05:35 schreef MLI het volgende:
[..]
quote:
En jij?quote:Op zondag 14 december 2008 05:35 schreef MLI het volgende:
[..]
Ze is wel 18, dat is voor mij wel erg jong. Geef mij maar ook wat rijpere dames.quote:Op zondag 14 december 2008 05:39 schreef santax het volgende:
[..]
Heej ik heb geen auto, ik vind noorwegen ansich al ver genoeg
Hoewel ik al geswitched ben naar een engelse, 'itsrosebitch'
Ik ben 30... geef mij de 18 jarige maarquote:Op zondag 14 december 2008 05:42 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Ze is wel 18, dat is voor mij wel erg jong. Geef mij maar ook wat rijpere dames.
Graag gedaanquote:Op zondag 14 december 2008 05:41 schreef Olep het volgende:
[..]
Zelfs mn tagje. Ach, toch bedankt dat ik even in een kleurtje mocht
Ik geef je groot gelijk, je moet doen wat je lekker vind.quote:Op zondag 14 december 2008 05:43 schreef santax het volgende:
[..]
Ik ben 30... geef mij de 18 jarige maarAls ik 60 ben stap ik wel over naar die van 25.
quote:Op zondag 14 december 2008 05:44 schreef Olep het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed! Bedankt remlofSucces nog mensen
slaap ze olepquote:Op zondag 14 december 2008 05:44 schreef Olep het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed! Bedankt remlofSucces nog mensen
Post eens wat leuks.quote:
Mjummie!quote:
Dat is jammer.quote:
En dat werk je nu weg met tieten?quote:Op zondag 14 december 2008 06:27 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Dat is jammer.![]()
Ja, ik leef wat dat betreft onder een steen.
Ja, ik zal nu stoppen met lekkers posten.quote:Op zondag 14 december 2008 06:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En dat werk je nu weg met tieten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |