Doen!quote:Op zondag 14 december 2008 00:37 schreef porsche1 het volgende:
yes! Olep weer gelokt! Ik word van beroep Oleplokker!
Misschien, "secret"quote:Op zondag 14 december 2008 00:38 schreef Adelante het volgende:
Heb je ietz te lang boven de glorix o2 gehangen?
Cool! Ik word er nu al geil van!quote:Op zondag 14 december 2008 00:39 schreef timmmmm het volgende:
Dit kunnen we met zijn allen naar TS zingen.
Met herman finkers :0quote:Op zondag 14 december 2008 00:39 schreef timmmmm het volgende:
Jawel hoor.quote:Op zondag 14 december 2008 00:42 schreef porsche1 het volgende:
Maar er gaat natuurlijk niks boven Angerfist-Gas met die zooi(Tha-Playah Remix).
wat dan?quote:
Jawel hoor, Lenny Dee - The Dreamer (Promo Remix)quote:Op zondag 14 december 2008 00:42 schreef porsche1 het volgende:
Maar er gaat natuurlijk niks boven Angerfist-Gas met die zooi(Tha-Playah Remix).
hoort toybox daar ook bij?quote:
Ik weet er nog wel een, maar er komt vast een chagrijnige ONZ mod om me daarvoor te notenquote:
niettusquote:Op zondag 14 december 2008 00:43 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Jawel hoor, Lenny Dee - The Dreamer (Promo Remix)
hodfer wat vind ik jou nu een kut user!quote:
quote:Op zondag 14 december 2008 00:39 schreef timmmmm het volgende:
Beter lezenquote:Op zondag 14 december 2008 00:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
hodfer wat vind ik jou nu een kut user!
quote:
Post het maar, ik ken die mods hierquote:Op zondag 14 december 2008 00:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet er nog wel een, maar er komt vast een chagrijnige ONZ mod om me daarvoor te noten
Hoewel hij zo erg niet eens is!
bij toyboxquote:
Kwam er een een ketel aangelopen. Knalbezopen, ze hadden er whiskey ingestopt maar dat terzijde. Hij loopt dus het aanrecht af. Weet je wie hij daar tegenkomt? De pot!!! Maar de Ketel was niet zo lief, hij zei namelijk tegen de pot VIEZE VUILE KUTUSERquote:Op zondag 14 december 2008 00:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
hodfer wat vind ik jou nu een kut user!
quote:Op zondag 14 december 2008 00:49 schreef remlof het volgende:
tvp
he bitchquote:
Wat een stoute ketel!quote:Op zondag 14 december 2008 00:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kwam er een een ketel aangelopen. Knalbezopen, ze hadden er whiskey ingestopt maar dat terzijde. Hij loopt dus het aanrecht af. Weet je wie hij daar tegenkomt? De pot!!! Maar de Ketel was niet zo lief, hij zei namelijk tegen de pot VIEZE VUILE KUTUSER
Zoek maar in KLB SC, daar staat hij ergens!quote:Op zondag 14 december 2008 00:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Post het maar, ik ken die mods hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Hoi porsche1, leuk zwaaitopicquote:Op zondag 14 december 2008 00:50 schreef porsche1 het volgende:
[..]dat hebben ze nog nooit in een topic van mij gepost.
BTW, hoi Remlof
Ik kom nog altijd geregeld op Fok! hoor. Jij zit denk ik alleen wanneer je er bent enkel in HOMOquote:Op zondag 14 december 2008 00:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he bitch![]()
moet je niet met je meissie uit?![]()
Ja, nu ik weer in NY zit, moet ik veel werken and stuff.
hoessie met jou? Ik heb jou ook weinig hier voorbij zien komen
Ja!quote:
quote:Op zondag 14 december 2008 00:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zoek maar in KLB SC, daar staat hij ergens!Voordeel van i-net op de iphone is dat je naast topics sluiten verder zo goed als niets kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Ik heb iPod Touch, vrijwel het zelfde...quote:Op zondag 14 december 2008 00:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Voordeel van i-net op de iphone is dat je naast topics sluiten verder zo goed als niets kan
Bijna welquote:Op zondag 14 december 2008 00:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kom nog altijd geregeld op Fok! hoor. Jij zit denk ik alleen wanneer je er bent enkel in HOMO
Neuh. Enkel vermaak. Ik verveel mequote:Op zondag 14 december 2008 00:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Bijna wel![]()
maar houd andere topics ook in de gaten
jij gaat weer voor hoge notering in dagcijfers?
je verveelt je? je moet meer tijd spenderen aan je vriendin, u little shitquote:Op zondag 14 december 2008 00:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Neuh. Enkel vermaak. Ik verveel me
En dan is er ook alleen maar zo'n stumperig topic als deze van porsche open
Als ik 1 user mocht kiezen voor een permanente IPban, zou ik het wel weten, laten we het daar op houden![]()
En hoe staat het aan die kant van de wereld?
Mijn vriendin moet morgen om half 6 op om om 7 uur klaar te staan de bejaarden te voeren. Mijn vriendin ligt dus al een uur of 4 op een oorquote:Op zondag 14 december 2008 01:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je verveelt je? je moet meer tijd spenderen aan je vriendin, u little shit![]()
![]()
hier druk, vlieg steeds op en neer LA. opnames enzo. maar straks weer een week vrij. dus dan ga ik weer de strijd aan met je wie het hoogst staat.. Baas boven baas
maak er wakker met een leuk toybox muziekje!quote:Op zondag 14 december 2008 01:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn vriendin moet morgen om half 6 op om om 7 uur klaar te staan de bejaarden te voeren. Mijn vriendin ligt dus al een uur of 4 op een oor
Dan zal ik sterven. Een langzame, pijnlijke dood.quote:Op zondag 14 december 2008 01:07 schreef porsche1 het volgende:
[..]
maak er wakker met een leuk toybox muziekje!
cool!quote:
Dat dus. Dat soort muziek is leuk als je twaalf bent, maar daarna houdt het wel op.quote:
O, wacht, hoe oud was TS ook al weer?quote:Op zondag 14 december 2008 01:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat dus. Dat soort muziek is leuk als je twaalf bent, maar daarna houdt het wel op.
quote:Op zondag 14 december 2008 01:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O, wacht, hoe oud was TS ook al weer?
quote:Op zondag 14 december 2008 01:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat dus. Dat soort muziek is leuk als je twaalf bent, maar daarna houdt het wel op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |