Een avond vrij, zit je onder de plak kale?quote:Op zondag 14 december 2008 03:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en nu ik een avond vrij ben is er gvd niks
nee manquote:Op zondag 14 december 2008 03:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een avond vrij, zit je onder de plak kale?
Je hebt eindelijk werk gevonden, ik ben blij voor je man!quote:Op zondag 14 december 2008 03:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee man_!
ik heb gewoon simpelweg geen tijd voor fok, naast alles
ja en het huisarrest is opgeheven, man wat een vrijheid is dat zonder enkelbandquote:Op zondag 14 december 2008 03:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je hebt eindelijk werk gevonden, ik ben blij voor je man!
nee maar de duur dat ik hem had werd wel verlengd door dat gezeurquote:Op zondag 14 december 2008 03:56 schreef LudoSanders het volgende:
Die enkelband had je wegens het bedreigen van Piovan toch?
Met al je kloons.quote:Op zondag 14 december 2008 03:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee maar de duur dat ik hem had werd wel verlengd door dat gezeur
of was ik nu een kloonquote:
Jij was een kloon van QB cq Harajuku, je had het te druk met modden afgelopen maanden!quote:
nu komt de aap uit de spreekwoordlijke mouwquote:Op zondag 14 december 2008 04:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij was een kloon van QB cq Harajuku, je had het te druk met modden afgelopen maanden!
Lekker!quote:Op zondag 14 december 2008 04:11 schreef santax het volgende:
toch maar vlammetjes en kaassoufle's in het vet gedaan
lingoquote:Op zondag 14 december 2008 04:08 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn eerste vriendinnetje was vrijdag bij Lingo. Trouwens.
Nee dat is een kangaroe die verdwaalt is en een japanner neemt.quote:Op zondag 14 december 2008 04:08 schreef THE_CORE het volgende:
Dit is toch nachtbagger?
[ afbeelding ]
Hé! Je bent student of niet natuurlijk.quote:
Ja, als we Olep niet haddenquote:Op zondag 14 december 2008 04:13 schreef LudoSanders het volgende:
Gelukkig is Olep weer aanwezig om het niveau naar ongekende hoogte te doen stijgen.
maar dan heb ik haar gezien tijdens het zappen of was dat nu donderdagquote:Op zondag 14 december 2008 04:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hé! Je bent student of niet natuurlijk.
wat is een olepquote:
Met pannen op gas, hoezo? Om te frituren gebruik je een friteuse.quote:
Die kans is aanwezig.quote:Op zondag 14 december 2008 04:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar dan heb ik haar gezien tijdens het zappen of was dat nu donderdag
Wil je zeggen dat ik niet kan kokenquote:Op zondag 14 december 2008 04:17 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Met pannen op gas, hoezo? Om te frituren gebruik je een friteuse.
ooh dan was het vast die enequote:
Dat zeg ik niet.quote:Op zondag 14 december 2008 04:19 schreef santax het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ik niet kan koken
Inmiddels in mijn maag! Maar inderdaad, daar zaten ze eerst inquote:Op zondag 14 december 2008 04:22 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.![]()
vlammetjes en kaassoufle's zitten bij jou in het vet in een friteuse?
Elke sukkel kan koken, water opzetten in de tussentijd opzoeken hoe 't moet en dan spul in de pan doen.quote:Op zondag 14 december 2008 04:19 schreef santax het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ik niet kan koken
Zelfs in het sukkel zijn faal ikquote:Op zondag 14 december 2008 04:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Elke sukkel kan koken, water opzetten in de tussentijd opzoeken hoe 't moet en dan spul in de pan doen.
gojke bedoel jequote:
THE_CORE gaat nog hard sparen voor een friteuse. Eindelijk thuisfrituren.quote:Op zondag 14 december 2008 04:23 schreef santax het volgende:
[..]
Inmiddels in mijn maag! Maar inderdaad, daar zaten ze eerst in
Neh heb nog, kan zo bijbakkenquote:Op zondag 14 december 2008 04:27 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
THE_CORE gaat nog hard sparen voor een friteuse. Eindelijk thuisfrituren.![]()
Is alles echt op?
Ja, we hebben een Olep topic in FCquote:Op zondag 14 december 2008 04:27 schreef Olep het volgende:
[..]
Worden er hier dingen achter de schermen besproken?
goed topic is datquote:
Neen. Helaas.quote:Op zondag 14 december 2008 04:28 schreef santax het volgende:
[..]
Neh heb nog, kan zo bijbakken
Ben je in de buurt dan?
strak plan, hoef toch pas om 9.00 op voor een verhuizingquote:Op zondag 14 december 2008 04:32 schreef remlof het volgende:
Ik pak nog een biertje, het is pas half vijf.
Proost!quote:Op zondag 14 december 2008 04:32 schreef remlof het volgende:
Ik pak nog een biertje, het is pas half vijf.
Ik neem nog wel stiekem een biertje.quote:
Hou op over verhuizen, dat heb ik van de week al gedaanquote:Op zondag 14 december 2008 04:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
strak plan, hoef toch pas om 9.00 op voor een verhuizing
quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:28 schreef zoalshetis het volgende:
Wie is de grootste 'dorpsgek' van FOK!?: olep
Minst waardevolle aanwinst voor FOK!: olep
Grootste FB-Huillie: olep
Meest irritante user: olep
Meest aandachtsgeile user: olep
Meest overgewaardeerde user: olep
who-the-fuck-is-olep![]()
echt gast, ik heb je nog nooit eerder gezien.
ik ookquote:Op zondag 14 december 2008 04:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Hou op over verhuizen, dat heb ik van de week al gedaan
Ben blij dat dat klaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |