rosbiefquote:
Van wie denk je dat die ene stem op peppersteak is?quote:Op zondag 14 december 2008 03:40 schreef santax het volgende:
[..]
Heejs, als je niet stemt dan kan ik je mening niet meenemen
Sterk punt kerel. Sterk puntquote:Op zondag 14 december 2008 03:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Van wie denk je dat die ene stem op peppersteak is?
Beger?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, die zit naast de N, ik snap het nuquote:
watermeloenquote:
quote:Op zondag 14 december 2008 03:43 schreef santax het volgende:
[..]
Beger?typoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
woar is het hoeksjequote:
Jij moest zo nodig een leven vinden. Toen was het bestaansrecht ook weg daar er niemand meer poste.quote:
ja en nu ik een avond vrij ben is er gvd niksquote:Op zondag 14 december 2008 03:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij moest zo nodig een leven vinden. Toen was het bestaansrecht ook weg daar er niemand meer poste.
Een avond vrij, zit je onder de plak kale?quote:Op zondag 14 december 2008 03:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en nu ik een avond vrij ben is er gvd niks
nee manquote:Op zondag 14 december 2008 03:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een avond vrij, zit je onder de plak kale?
Je hebt eindelijk werk gevonden, ik ben blij voor je man!quote:Op zondag 14 december 2008 03:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee man_!
ik heb gewoon simpelweg geen tijd voor fok, naast alles
ja en het huisarrest is opgeheven, man wat een vrijheid is dat zonder enkelbandquote:Op zondag 14 december 2008 03:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je hebt eindelijk werk gevonden, ik ben blij voor je man!
nee maar de duur dat ik hem had werd wel verlengd door dat gezeurquote:Op zondag 14 december 2008 03:56 schreef LudoSanders het volgende:
Die enkelband had je wegens het bedreigen van Piovan toch?
Met al je kloons.quote:Op zondag 14 december 2008 03:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee maar de duur dat ik hem had werd wel verlengd door dat gezeur
of was ik nu een kloonquote:
Jij was een kloon van QB cq Harajuku, je had het te druk met modden afgelopen maanden!quote:
nu komt de aap uit de spreekwoordlijke mouwquote:Op zondag 14 december 2008 04:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij was een kloon van QB cq Harajuku, je had het te druk met modden afgelopen maanden!
Lekker!quote:Op zondag 14 december 2008 04:11 schreef santax het volgende:
toch maar vlammetjes en kaassoufle's in het vet gedaan
lingoquote:Op zondag 14 december 2008 04:08 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn eerste vriendinnetje was vrijdag bij Lingo. Trouwens.
Nee dat is een kangaroe die verdwaalt is en een japanner neemt.quote:Op zondag 14 december 2008 04:08 schreef THE_CORE het volgende:
Dit is toch nachtbagger?
[ afbeelding ]
Hé! Je bent student of niet natuurlijk.quote:
Ja, als we Olep niet haddenquote:Op zondag 14 december 2008 04:13 schreef LudoSanders het volgende:
Gelukkig is Olep weer aanwezig om het niveau naar ongekende hoogte te doen stijgen.
maar dan heb ik haar gezien tijdens het zappen of was dat nu donderdagquote:Op zondag 14 december 2008 04:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hé! Je bent student of niet natuurlijk.
wat is een olepquote:
Met pannen op gas, hoezo? Om te frituren gebruik je een friteuse.quote:
Die kans is aanwezig.quote:Op zondag 14 december 2008 04:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar dan heb ik haar gezien tijdens het zappen of was dat nu donderdag
Wil je zeggen dat ik niet kan kokenquote:Op zondag 14 december 2008 04:17 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Met pannen op gas, hoezo? Om te frituren gebruik je een friteuse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |