hehequote:
je bent nieuw hier? Dat je jezelf nog niet kent?quote:Op zondag 14 december 2008 04:50 schreef Olep het volgende:
[..]
Zeer zeker!
Ik wist dat ik goed bekend stond hier
Ik heb vele kanten.quote:Op zondag 14 december 2008 04:51 schreef santax het volgende:
[..]
je bent nieuw hier? Dat je jezelf nog niet kent?
Even het scherm omdraaien!quote:Op zondag 14 december 2008 04:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn scherm geeft ineens rare kleuren.
eerst de wijn opmakenquote:Op zondag 14 december 2008 04:54 schreef Olep het volgende:
Maar ontopic, wie drinkt hier gezellig een biertje mee?
slaan helpt beterquote:
neen met den vlakken haendquote:
Ik. En als ie op is gooi ik je weer op zwartquote:Op zondag 14 december 2008 04:54 schreef Olep het volgende:
Maar ontopic, wie drinkt hier gezellig een biertje mee?
Wat moet dat moet hequote:Op zondag 14 december 2008 04:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik. En als ie op is gooi ik je weer op zwart [ afbeelding ]
http://www.cam4.com/ursulezquote:Op zondag 14 december 2008 05:01 schreef THE_CORE het volgende:
Deze gaat ook aardig tekeer.
http://www.cam4.com/Alexya
je kan hem ook daar toepassenquote:Op zondag 14 december 2008 04:59 schreef Olep het volgende:
[..]
Die tip houd ik zeker in mijn achterhoofd!
Alexya is zich nu aan het vingeren zonder slipje.quote:Op zondag 14 december 2008 05:02 schreef santax het volgende:
[..]
http://www.cam4.com/ursulez
en die laat nooit wat zien, domme hoer dat het is
ja maar alexya is mijn type nietquote:Op zondag 14 december 2008 05:05 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Alexya is zich nu aan het vingeren zonder slipje.![]()
Behulpzame communityquote:Op zondag 14 december 2008 05:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo geweldig is Fok met al die tips.
Ze heeft wel uiers,zoals Sara Kroos.quote:
Mja, dat is een beetje het probleemquote:Op zondag 14 december 2008 05:11 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Ze heeft wel uiers,zoals Sara Kroos.![]()
Jammer dat ik geen screenshots kon maken.quote:
Dat dacht ik al.quote:Op zondag 14 december 2008 05:14 schreef santax het volgende:
[..]
Mja, dat is een beetje het probleem
is dat die koe vd lama'squote:Op zondag 14 december 2008 05:11 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Ze heeft wel uiers,zoals Sara Kroos.![]()
quote:Op zondag 14 december 2008 05:05 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Alexya is zich nu aan het vingeren zonder slipje.![]()
wtfquote:
Mooi kleurtje Olep, maar ben je nou gepimpt?quote:
uiers komt verdomd dicht bij de waarheid als beschrijving. Ware het niet dat ik tegen het beledigen van koeien benquote:
Mooi shot!quote:
Tja, ze is een mens.quote:Op zondag 14 december 2008 05:20 schreef santax het volgende:
[..]
uiers komt verdomd dicht bij de waarheid als beschrijving. Ware het niet dat ik tegen het beledigen van koeien ben
Kom nou, dit soort tieten ken ik enkel van de docu's op nederland 1 over zambia... En dan uitsluitend van de 40 jarige, net nog niet overleden, vrouw van het stamhoofd van een of ander rimboerasquote:Op zondag 14 december 2008 05:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het zijn niet de mooiste tieten. Maar ze valt toch op vrouwen dus who gives a fuck?
Valt mooi op hequote:Op zondag 14 december 2008 05:20 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Mooi kleurtje Olep, maar ben je nou gepimpt?
quote:Op zondag 14 december 2008 05:24 schreef santax het volgende:
[..]
Kom nou, dit soort tieten ken ik enkel van de docu's op nederland 1 over zambia... En dan uitsluitend van de 40 jarige, net nog niet overleden, vrouw van het stamhoofd van een of ander rimboeras
quote:Op zondag 14 december 2008 05:24 schreef santax het volgende:
[..]
Kom nou, dit soort tieten ken ik enkel van de docu's op nederland 1 over zambia... En dan uitsluitend van de 40 jarige, net nog niet overleden, vrouw van het stamhoofd van een of ander rimboeras
remlof doet iig erg lang over zijn biertjequote:Op zondag 14 december 2008 05:25 schreef Olep het volgende:
[..]
Valt mooi op heDe kleur mag ik niet houden, het tagje ook niet denk ik, maar dat is een droom die uit zou komen.
Een koe ziet er toch wel erg anders uit.quote:
Houden zoquote:Op zondag 14 december 2008 05:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
remlof doet iig erg lang over zijn biertje_!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |