Tja, ze is een mens.quote:Op zondag 14 december 2008 05:20 schreef santax het volgende:
[..]
uiers komt verdomd dicht bij de waarheid als beschrijving. Ware het niet dat ik tegen het beledigen van koeien ben
Kom nou, dit soort tieten ken ik enkel van de docu's op nederland 1 over zambia... En dan uitsluitend van de 40 jarige, net nog niet overleden, vrouw van het stamhoofd van een of ander rimboerasquote:Op zondag 14 december 2008 05:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het zijn niet de mooiste tieten. Maar ze valt toch op vrouwen dus who gives a fuck?
Valt mooi op hequote:Op zondag 14 december 2008 05:20 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Mooi kleurtje Olep, maar ben je nou gepimpt?
quote:Op zondag 14 december 2008 05:24 schreef santax het volgende:
[..]
Kom nou, dit soort tieten ken ik enkel van de docu's op nederland 1 over zambia... En dan uitsluitend van de 40 jarige, net nog niet overleden, vrouw van het stamhoofd van een of ander rimboeras
quote:Op zondag 14 december 2008 05:24 schreef santax het volgende:
[..]
Kom nou, dit soort tieten ken ik enkel van de docu's op nederland 1 over zambia... En dan uitsluitend van de 40 jarige, net nog niet overleden, vrouw van het stamhoofd van een of ander rimboeras
remlof doet iig erg lang over zijn biertjequote:Op zondag 14 december 2008 05:25 schreef Olep het volgende:
[..]
Valt mooi op heDe kleur mag ik niet houden, het tagje ook niet denk ik, maar dat is een droom die uit zou komen.
Een koe ziet er toch wel erg anders uit.quote:
Houden zoquote:Op zondag 14 december 2008 05:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
remlof doet iig erg lang over zijn biertje_!
Je kan het toevoegen aan de Pimp-Abbo Dreamlist voor Pimp-abonnees.quote:Op zondag 14 december 2008 05:25 schreef Olep het volgende:
[..]
Valt mooi op heDe kleur mag ik niet houden, het tagje ook niet denk ik, maar dat is een droom die uit zou komen.
quote:Op zondag 14 december 2008 05:30 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Je kan het toevoegen aan de Pimp-Abbo Dreamlist voor Pimp-abonnees.
Inderdaad een schattig Noors meisje, maar de vraag is: gaat ze ook ver?quote:Op zondag 14 december 2008 05:31 schreef santax het volgende:
Ik weet het niet, t'is ook niet de dunste, maar Noorse meisjes hebben wat...
http://www.cam4.com/zizzy
[ afbeelding ]
Man man, hoe lang kun je doen over 1 biertje?quote:Op zondag 14 december 2008 04:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik. En als ie op is gooi ik je weer op zwart [ afbeelding ]
Ach, laat mij ook eens genieten. Zo'n tagje is leuk, maar i.c.m een kleur is het perfectquote:Op zondag 14 december 2008 05:35 schreef MLI het volgende:
[..]
Man man, hoe lang kun je doen over 1 biertje?
hij moet vast trakterenquote:Op zondag 14 december 2008 05:35 schreef MLI het volgende:
[..]
Heej ik heb geen auto, ik vind noorwegen ansich al ver genoegquote:Op zondag 14 december 2008 05:34 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Inderdaad een schattig Noors meisje, maar de vraag is: gaat ze ook ver?
M'n bier is opquote:Op zondag 14 december 2008 05:37 schreef Olep het volgende:
[..]
Ach, laat mij ook eens genieten. Zo'n tagje is leuk, maar i.c.m een kleur is het perfect
ahhhh nu weet ik het weerquote:Op zondag 14 december 2008 05:35 schreef MLI het volgende:
[..]
quote:
En jij?quote:Op zondag 14 december 2008 05:35 schreef MLI het volgende:
[..]
Ze is wel 18, dat is voor mij wel erg jong. Geef mij maar ook wat rijpere dames.quote:Op zondag 14 december 2008 05:39 schreef santax het volgende:
[..]
Heej ik heb geen auto, ik vind noorwegen ansich al ver genoeg
Hoewel ik al geswitched ben naar een engelse, 'itsrosebitch'
Ik ben 30... geef mij de 18 jarige maarquote:Op zondag 14 december 2008 05:42 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Ze is wel 18, dat is voor mij wel erg jong. Geef mij maar ook wat rijpere dames.
Graag gedaanquote:Op zondag 14 december 2008 05:41 schreef Olep het volgende:
[..]
Zelfs mn tagje. Ach, toch bedankt dat ik even in een kleurtje mocht
Ik geef je groot gelijk, je moet doen wat je lekker vind.quote:Op zondag 14 december 2008 05:43 schreef santax het volgende:
[..]
Ik ben 30... geef mij de 18 jarige maarAls ik 60 ben stap ik wel over naar die van 25.
quote:Op zondag 14 december 2008 05:44 schreef Olep het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed! Bedankt remlofSucces nog mensen
slaap ze olepquote:Op zondag 14 december 2008 05:44 schreef Olep het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed! Bedankt remlofSucces nog mensen
Post eens wat leuks.quote:
Mjummie!quote:
Dat is jammer.quote:
En dat werk je nu weg met tieten?quote:Op zondag 14 december 2008 06:27 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Dat is jammer.![]()
Ja, ik leef wat dat betreft onder een steen.
Ja, ik zal nu stoppen met lekkers posten.quote:Op zondag 14 december 2008 06:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En dat werk je nu weg met tieten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |